Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Mybestpetshop
lodoslum avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Sultan papağanlarında tüy gelişimi


 Konu: Sultan papağanlarında tüy gelişimi
 Tarih: 29.04.2013, Saat:20:11
#1
Arkadaşlar bazı sorularım olacak araştırdım fakat forumda bulamadım. İstediğim konuyu gözümden kaçmış ise affola öncelikle sultanların tüy gelişimi tamamen kaç aylıkken tamamlanıyor kanat altları ve eğer kel değişle lutinonun kafasındaki tüyler.


2. olarak sormak istediğim ise benim papağanım 4-5 aylık civarında gözlerinin etrafındaki tüylerin yoğunluğu az ilerleyen aylarda çıkar mı yoksa vitamin eksikliğinde mi kaynaklanıyor teşekkür ederim iyi forumlar dilerim.
Ara
 Konu: Cvp: Sultan papağanlarında tüy gelişimi
 Tarih: 29.04.2013, Saat:20:44
#2
8 aylıkken tamamlanır. 1 yaşına kalmaz tüy değişimi. gözlerinin etrafını görsel olarak bi görelim resim at yardımcı olayım
Ara
 Konu: Cvp: Sultan papağanlarında tüy gelişimi
 Tarih: 29.04.2013, Saat:21:16
#3
tüylerin çıkması 2 ayda, değişimide 6-7 arasında tamamlanır, ortalama 10. aylarında çiftleşmeye hazır hale gelip 1 yaşı civarındada artık yetişki sayılabilirler. lutinoların kafalarında kellik olması normaldir, bazılarında bu kellik kalıcıdır.
Ara
 Konu: Cvp: Sultan papağanlarında tüy gelişimi
 Tarih: 29.04.2013, Saat:22:28
#4
(29.04.2013, Saat:20:44)padisah_40 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: 8 aylıkken tamamlanır. 1 yaşına kalmaz tüy değişimi. gözlerinin etrafını görsel olarak bi görelim resim at yardımcı olayım

umarım resimlerden anlayabilirsin makinenin şarjı yokmuş telden çekmek zorunda kaldım.
211ml3.jpg
30u77ux.jpg
30k4r4l.jpg
Ara
 Konu: Cvp: Sultan papağanlarında tüy gelişimi
 Tarih: 29.04.2013, Saat:22:32
(Son Düzenleme: 29.04.2013, Saat:22:34, Düzenleyen: AhmetŞ.)
#5
bu kuş 6-7 ay dan büyük görünüyor kafasındaki kellik çok fazla kapanmaz sanırım kalıcı gibi görünüyor.

(29.04.2013, Saat:21:42)Ewre9111 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: S.a arkadaslar benimde tüyler hakkında sorunlarım var dışı kuş erkekte bas kısmında göz kısmında tüy bırakmadı yola yola bi hal oldu bi yardımcı olun ne yapmam gerekiyo ayrilmiyolarda yanyana yatıyorlar ayiriyon bağırıyo saatlerce ne yapmam lazım

Birbirlerini kasirken dışı yoluyo aylardır bu sorunum var çözene hediye alabilirim Smile erkek kasiyo onu yolmuyo dışı kasiyo yoluyo

kendi konunuzu açarsanız daha fazla yardım alırsınız, sorunuzun cevabı kendi konunuzda Smile
Ara
 Konu: Cvp: Sultan papağanlarında tüy gelişimi
 Tarih: 29.04.2013, Saat:22:42
#6
Vallahi abi konu accak gücüm kalmadı isten yeni geldim altını temizle odayı temizle actım gezdiler simdi yattılar bende yatcam ama kafası kel cocuğumun ne olcak bilmiyom Sad
Ara
 


Sultan papağanlarında tüy gelişimi konusu
Sultan papağanlarında tüy gelişimi Konusunun Linki Direk Link
Sultan papağanlarında tüy gelişimi Konusunun HTML Kodu HTML Link
Sultan papağanlarında tüy gelişimi Konusu BBCode Linki BBCode Link
Sultan papağanlarında tüy gelişimi Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sultan papağanımın tırnaklarını kestim birtanesinden kan çıktı Canaliemir12 10 141 3 saat önce
Son Yorum: newceri
  45 adet kaçak sultan papağanı HarunÇ 10 177 25.02.2017, Saat:16:43
Son Yorum: raifmeric
  sultan papağanım benden korkuyor Yiğitbey 2 100 20.02.2017, Saat:13:44
Son Yorum: Yiğitbey
  Düşünen Sultan Baba Papaganbaba 10 254 13.02.2017, Saat:23:13
Son Yorum: Ayşe32
  Erkek sultan Papağanım Yavrusunu öldürmüş olabilir mi? Yasemin Sengul 0 107 13.02.2017, Saat:11:55
Son Yorum: Yasemin Sengul
  Sizce sultan papanım için yemler uygunmu Fmc25 0 92 06.02.2017, Saat:15:39
Son Yorum: Fmc25
  12 günlük sultan papağanı Fmc25 3 174 04.02.2017, Saat:17:52
Son Yorum: paşa40
  Sultan ciftim yumurtalara yatmiyor Drsn 11 308 31.01.2017, Saat:23:45
Son Yorum: paşa40
  Sultan papağanın başka gen taşıdığını nasıl anlarız Alperen8 0 85 31.01.2017, Saat:02:44
Son Yorum: Alperen8
  Sultan papağanımın gövdesinin tam ortasında tüy yok ?? BirYabancı 2 140 29.01.2017, Saat:20:29
Son Yorum: BirYabancı



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status