• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sultan papağanlarımın Cinsiyetleri?
#1
Yeni kuşumu dişi diye aldım ama telleri ve tünegı gagalıyo
ve kanat acıyo birde daha önce aldım sultanı erkek diye aldım
erkek yerine aldıgım sultanım yanagı acık kırmızı
dişi diye aldıgım sultanım yanagı koyu kırmızı hangisi erkek sizce????

Heart MUSTAFA Heart
#2
fotograf yuklemelısın bende tuylerınden alaşılıo sanmısmıstım ama ötüşlerınden ayırt edılıomus eger melodıkse erkek tek tipse dişi

#3
(28.02.2012, Saat:14:49)sultan sahibi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yeni kuşumu dişi diye aldım ama telleri ve tünegı gagalıyo
ve kanat acıyo birde daha önce aldım sultanı erkek diye aldım
erkek yerine aldıgım sultanım yanagı acık kırmızı
dişi diye aldıgım sultanım yanagı koyu kırmızı hangisi erkek sizce????
Mustafa abi yanaklarında ki rengin koyuluğu yada açıklığına göre cinsiyet tahmini yapamayız.Ayrıca telleri ve tüneği gagalayan kuşun erkektir.Çünkü erkeklerin bir yerlere gaga vurması onun çiftleşme isteğinden kaynaklanır.


#4
Konuları Doğru Başlık İle doğru kategoriye acarsanız Eğer cok sevinirm..

Aşağıdaki linkleri inceleyiniz..

http://www.sultanpapaganlari.com/Konu-ci...hmini.html
http://www.sultanpapaganlari.com/Konu-su...nlari.html
http://www.sultanpapaganlari.com/Konu-su...deolu.html

Sorularınız için lütfen özel mesaj atmayınız. Uygun bir başlık ile uygun kategoriye konu açarak sorunuz. Unutmayın bilgi paylaştıkça çoğalır.
#5
benim kuşu erkek die aldım dişi kur hareketi yapıyo ve tek tip ötüyor ama hem tüneği gagalıyor hem telleri hemde devamlı kanat açıyor ne bunun cinsiyeti arkadas Acik-agizli-gulumseme

#6
Redmini bi türlü yükleyemedim buraya tlf dan olabilirmi

Heart MUSTAFA Heart


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sultan papağanımın cinsiyeti ve yaşı? Papagans0011 9 315 10.06.2017, Saat:09:21
Son Yorum: SedatCengaver
Wink Evden Kaçmış Çılgın Sultan ahmet ozen 1 135 01.06.2017, Saat:16:02
Son Yorum: delphi911
Video sultan papağanımın cinsiyeti nedir yardımcı olurmusunuz ? erencakmak016 4 135 31.05.2017, Saat:16:11
Son Yorum: erencakmak016
  sultan papağanımın cinsiyeti nedir yardımcı olabilir misiniz ? Sedabdrgl 1 93 31.05.2017, Saat:13:45
Son Yorum: Seyit Ali Reis
  Yeni aldğm sultan Halilkaptan 1 94 24.05.2017, Saat:00:58
Son Yorum: SedatCengaver
  Yeni Sultan berkayyaman67 1 88 13.05.2017, Saat:14:09
Son Yorum: sezer Bey
  Sultan papaganimin Cinsi Nedir ? Sizce blueq 10 407 10.05.2017, Saat:22:18
Son Yorum: blueq
Bilgi yeni aldığım sultan qodfatheR 5 217 29.04.2017, Saat:13:20
Son Yorum: Onur Ermiş
  Sultan Papağanın Disimi Erkekmi Arkadaşlar Kamilnahide 13 725 26.04.2017, Saat:22:17
Son Yorum: Kamilnahide
Exclamation fotoğraftaki sultan papağanı hediye geldi yaşından şüpheliyim gametab5 1 175 25.04.2017, Saat:00:56
Son Yorum: newceri



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi