• Derecelendirme: 3/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sultan papaganimdan korkuyorum
#1
ben yeni bir sultan papagani aldim ama niyeyse isirir diye cok korkuyorum bir kac kez de isirmaya yentendi.. onun icin pek yaklasamiyorum yanina ne yapmam lazim ve isirdimi cook acitiyormu kimisi kanatiyor kopartiyor diyor telkin olmam mumkunmu


#2
elinle kavramadıgın sürece acıtmaz yani benimki öyle Acik-agizli-gulumseme

#3
evet elinle tutmadıgın surece sorun yok..ısırmaya yentendıgı zaman parmagını gagasının ust tarafına dogru gotur ve hayır de..bide foto koysaydın gorseydık kusunuSmile

#4
elimle kavramiyorum isaret parmagimi tunek seklinde ustune duruyor ama bazen parmagimdayken parmagimi isiracak sekilde basini yavasca asagi isdiriyor.. gogsunu falan oksarken bazen yavasca isiracak sekilde oksadigim parmagima uzaniyor onun icin elime bir tunek alip ustune cikarip kafesten disari cikariyorum o sekilde ayagini oksayinca birsey yapmiyor ama ben cok tirsiyorum cok korkak sekilde gogsunu falan oksuyorum ve parmagima cikarmaya cok korkuyorum isirir diye tirsiyorum..
siteye yeni girdim diye fotograf yuklemesini bilmiyorum yukleyemedim..

#5
sultan kendisini sevdirdiğine göre bence ısırmaz. . . eğer ki elini kanatacak kadar ısırabilecek bi hayvan olsaydı bunu çoktan yapardı. mesela benim ilk sultanım öyleydi. ilk aldığımda ısırmıştı ve tam bir ay geçmedi. şuan izi bile kaldı ondan hatıra. değiştirmek zorunda kaldım ve istemeyerek de olsa başka aldım. şimdikinde sorun yok çok uysal.
çeneleri çok kuvvetli kerataların. beynim zonklamıştı diyebilirim. ama yanlış anlama bence seninki ısıracak olsaydı göğsünü sevdimezdi zaten sana. sen sakin ol ki kerata da tedirgin olup ürkmesin... Smile

1 sultan(pied) Male *Zibidi*
1 muhabbet Male *Fıstık*
#6
korkacak hiç bişey yok . sen avcuna almadığın sürece seni kanatacak şekilde ısırmaz senin korktuğun kuşlar zaten sen yanına yaklaştığında çok kötü şekilde tıslar kedi misali Acik-agizli-gulumseme ama senin kuşun öyle değildir sanırım ayağını göğsünü okşadğına göre ama bak evcil kuşlar bile ısırır gibi yapıp ısırmazlar yani güçlü bi şekilde sıkmazlar . korkmayın zamanla sizde ona oda size alışacesim bu siteden yüklüye bilirsiniz önce resmi browse yazan yerden açın sonra forum linkini kopyalayın buraya yapıştırın .



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sultan papağanım sürekli uyuyor Celal father 1 84 24.05.2017, Saat:01:06
Son Yorum: SedatCengaver
  Sultan papağanı korkma ve konuşma sorunu Lazkizi61. 5 0 100 13.05.2017, Saat:16:53
Son Yorum: Lazkizi61. 5
  çift olarak aldığım sultan papağanlarım zeynepugur 6 201 12.05.2017, Saat:08:44
Son Yorum: zeynepugur
  Ailemize Sultan dahil ettik bizde :) emre_ngage 8 542 02.05.2017, Saat:23:24
Son Yorum: raifmeric
  Sultan papaganima dişi dediler islik tekrarliyor? Çılgamerve 2 199 02.05.2017, Saat:15:36
Son Yorum: Esmer24006
  Yeni Aldığım Sultan Papağanım msuat 0 113 29.04.2017, Saat:23:49
Son Yorum: msuat
  Sultan Papağanımın Sağ Kanadı kanıyor ACİL!!! OzanBlgCtn 2 138 25.04.2017, Saat:10:39
Son Yorum: OzanBlgCtn
Smile Sultan papağanıma kavustum huskalafat 13 566 20.04.2017, Saat:13:57
Son Yorum: kerata
  İlk Sultan Papağanı Sahiplenme için Destek Ricası krmngvn 5 295 08.04.2017, Saat:13:27
Son Yorum: krmngvn
Exclamation Sultan papağanı kırık gaga Mgcntr 6 385 04.03.2017, Saat:01:47
Son Yorum: Mgcntr



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi