• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sultan papaganım yumurtaların cıkmasına 5-6 gun kala
#1
Shocked 
slm arkadaslar bır sorum olacaktı bende 2 cıft sultan papaganı var brısının altındaka 2 yumurta vardı dun ıkısıde cıktı bırısınde 3 yumurta vardı onunda cıkmasına 5-6 gun kalmıstı yumurtalara yatmadılar bende aldım yumurtaları obur cıftın altına koydum ve yatıyordu bı sorun olurmu acaaba bırde bu cııftın bu yumurtaya yatmaması olayı 3 oldu ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevınırım kolay gelsın

#2
Merhaba,
ne yazık ki sultan papağanlarında, çıkıma yakın bir süre kala kuluçkadan kalkma sık karşılaştığımız bir hadise.. doğru olan yapmışsınız..
Zaman zaman şöyle de yapıyoruz.. kuluçkadan kalkınca aldığımız yumurtaların yerine sahtelerini koyuyoruz..yavrular diğer tarafta çıkınca tekrar ait oldukları yere geri koyuyoruz..kolay gelsin..berekeyli çıkımlar..

yaş:38 Datça/Muğla
#3
bu sultanları yatırrmanın bı yolu yokmu ya 3 oldu bu kalktıgı

#4
Valla Bu yumurta Kalkma yavruların ölü olması boş cıkması gıbı Olaylar Bu aralar bana mı Denk Geldı Bılmıyorum Ama 28 ocakta ılk yumurta geldı tecrubelı arkdsların tavsıyesıne Uyrarak Bır daha yuvalıgın kapagını bıle acmadım . ne ışık kontrolu nede kaç yumurta oldugunu bılıyorum.Insallah sızın kı gıbı sorunlarla KArsılasmam Fakat Dişkusum Cok yorulmusBunu fark edebılıyorum. Insallah Hayal Kırıklıgı yasamam Fakat Bu konuları gordukce içime bir süphe dusuyor.Haktan hayırlısı Dıyorum Sabredip beklıcez .

‎"Gün gelir ve anlar ki insan..
Yaşadığı her şey bir yalandır..!

Geriye vazgeçemediği bir Aşk ve Kabullenemediği bir yalnızlık kalır."
#5
yenıden yumurtlamaya hazırlanıyorlar bu sefer yumurtalıga kapatsam bı sabah bı aksam salsam olurmukı acaba bı ara denemıstım karton koydum kartonu kemırmıs dısarı cıkmıslar kapalıyken kontrol edıyordum yatıyordu dısı bıdahakıne sert plastık koyup deneyecegım bakalım olacakmı

#6
YUMURTANIN BIRISI CIKTISmile))))))))))))



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sultan Papaganlarım Birtürlü Yumurtlamıyor MeRoBeY 3 179 17.05.2017, Saat:15:18
Son Yorum: Özgerfrf
  sultan papağanı Özgerfrf 0 53 16.05.2017, Saat:17:12
Son Yorum: Özgerfrf
  Sultan Papağanı Yumurtasını Kırma killupikagon 2 149 01.05.2017, Saat:22:50
Son Yorum: killupikagon
  sultan papaqanımın kulucka donemi Enqin 2 146 25.04.2017, Saat:23:03
Son Yorum: Enqin
  yeni erkek sultan aldim disi ilgilenmiyor. bi yardim melodi0704 0 121 21.04.2017, Saat:23:08
Son Yorum: melodi0704
Wink Sultan Papağanı Maceram ve Yavrulama Sorularım SinanUs 32 1,018 20.04.2017, Saat:23:00
Son Yorum: sezer Bey
  sultan papağnım artık uçamıyor yardım lütfen toğrulca 2 255 19.04.2017, Saat:01:10
Son Yorum: ErtugrulSahin
  yavru sultan kaçıncı gün uçar? kerata 0 155 09.04.2017, Saat:23:05
Son Yorum: kerata
  Dişi sultan günde kaç saat yumurtaya oturur? murat3576 6 334 06.04.2017, Saat:15:46
Son Yorum: candark4349
  Erkek sultan papaganı disiyi yuvalığa sokmuyor.. Ahmet Can 0 209 14.03.2017, Saat:09:24
Son Yorum: Ahmet Can



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi