Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

mischief1907 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Sultan papağanım Şaşkının Kuyruğu normal mi ?


 Konu: Fikir  Sultan papağanım Şaşkının Kuyruğu normal mi ?
 Tarih: 26.02.2013, Saat:21:47
#1
Şaşkın'ı alalı 16 gün oldu, ilk geldiğinde kuyruğu hiç yoktu acaba çekmişlermi diye düşündüm ama emin olamadım. 4 aylık diye almıştım petshoptan ama forumdan arkadaşlar 6-7 aylık olduğunu söylediler. herneyse fotoğrafını koyuyorum sizinde düşüncelerinizi almak istiyorum kuyruğunda bir sıkıntı varmı ? bana 1 tarafı çıkmış uzuyor diğer tarafı yok gibi geliyor Undecided

bu ilk kuyruksuz hali

[Resim: 987eoo.jpg]

bu fotoğraf şuanki hali

[Resim: 23tsewo.jpg]
 Konu: Cvp: Sultan papağanım Şaşkının Kuyruğu normal mi ?
 Tarih: 26.02.2013, Saat:21:54
#2
Faruk zamanla çıkıcak kardeşim. Uyarmam gereken bir iki nokta var krakerler doğal değiller katkı maddeleri kullanılıyor onun için onları kullanmaman gerekiyor ek olarak kafesi değiştirmişsin ama keşke boyasız kafes alsaydın :/ Kuşun çok tatlı yakında kuyruklarıda düzene giricek merak etme yemine yulaf katmanı öneririm
 Konu: Cvp: Sultan papağanım Şaşkının Kuyruğu normal mi ?
 Tarih: 26.02.2013, Saat:22:02
#3
(26.02.2013, Saat:21:54)ozcan34fb demiş ki: Faruk zamanla çıkıcak kardeşim. Uyarmam gereken bir iki nokta var krakerler doğal değiller katkı maddeleri kullanılıyor onun için onları kullanmaman gerekiyor ek olarak kafesi değiştirmişsin ama keşke boyasız kafes alsaydın :/ Kuşun çok tatlı yakında kuyruklarıda düzene giricek merak etme yemine yulaf katmanı öneririm

Krakeri haşat etti 2 günde ondan bundan sonra almayı düşünmüyorum dediğin gibi katkı maddeleri olduğunu da okudum Özcan, kafesi değiştirdim, yuvarlak ve dikey telli kafeslerin sultanlara göre olmadığını söylenmişti forumda. büyük ferah bir kafes aldım ama boyasız kafes yoktu aldığım yerde Sad yemine yulaf kattım aynı zamanda havucta veriyorum çok seviyor havucu Smile
 Konu: Cvp: Sultan papağanım Şaşkının Kuyruğu normal mi ?
 Tarih: 26.02.2013, Saat:22:05
#4
Kuşuna olan sevgin ve ilgin için seni tebrik ederim. Yulaf ve havuç kullanıyor ise ek başka bir şeye gerek yok şuan ama bir kaç ay sonra yine bir değişme olmaz ise tüğleri için ilaç kullana bilirsin de dediğim gibi şuanda gerek yok Smile
 Konu: Cvp: Sultan papağanım Şaşkının Kuyruğu normal mi ?
 Tarih: 26.02.2013, Saat:22:10
#5
(26.02.2013, Saat:22:05)ozcan34fb demiş ki: Kuşuna olan sevgin ve ilgin için seni tebrik ederim. Yulaf ve havuç kullanıyor ise ek başka bir şeye gerek yok şuan ama bir kaç ay sonra yine bir değişme olmaz ise tüğleri için ilaç kullana bilirsin de dediğim gibi şuanda gerek yok Smile

O benim çocuğum ya Smile Yulaf, havuc, elma, marul, dal darı şuana kadar yedikleri Smile Ne bileyim ya bana hep kuyruğunun bir tarafı çıkıyor ama diğer tarafı çıkmıyor gibime geliyor :S
 Konu: Cvp: Sultan papağanım Şaşkının Kuyruğu normal mi ?
 Tarih: 26.02.2013, Saat:22:12
#6
kardeşim hala kırık kuyruklar var onları da çeksen hemen diğerleride çıkar
 Konu: Cvp: Sultan papağanım Şaşkının Kuyruğu normal mi ?
 Tarih: 26.02.2013, Saat:22:14
#7
(26.02.2013, Saat:22:12)bilgekağan demiş ki: kardeşim hala kırık kuyruklar var onları da çeksen hemen diğerleride çıkar

ya ben hiç anlamam ki, hadi onu geçtim kıyamam :S
 Konu: Cvp: Sultan papağanım Şaşkının Kuyruğu normal mi ?
 Tarih: 26.02.2013, Saat:22:15
#8
(26.02.2013, Saat:22:14)mischief1907 demiş ki:
(26.02.2013, Saat:22:12)bilgekağan demiş ki: kardeşim hala kırık kuyruklar var onları da çeksen hemen diğerleride çıkar

ya ben hiç anlamam ki, hadi onu geçtim kıyamam :S

sen bilirsin tabi kardeşim
 Konu: Cvp: Sultan papağanım Şaşkının Kuyruğu normal mi ?
 Tarih: 26.02.2013, Saat:23:31
#9
bilgehan söylemiş bak kuşunun o kırık kuyrukları zararlı kuşun için, kendiliğinden düşmesini beklersen çok uzun sürer. tek tel çıkmış diğerleri kırık kuşun uçuşundaki dengesinide bozar. uçları kırık olanları tespit edip birer ikişer çekmen lazım.
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız [Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif] butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
 Konu: Cvp: Sultan papağanım Şaşkının Kuyruğu normal mi ?
 Tarih: 26.02.2013, Saat:23:42
#10
(26.02.2013, Saat:23:31)darktorm3nt demiş ki: bilgehan söylemiş bak kuşunun o kırık kuyrukları zararlı kuşun için, kendiliğinden düşmesini beklersen çok uzun sürer. tek tel çıkmış diğerleri kırık kuşun uçuşundaki dengesinide bozar. uçları kırık olanları tespit edip birer ikişer çekmen lazım.

ahmet abi daha elime falan alamıyorum ki şaşkını, yeni yeni kafesin dışından dal darı vermeye başladım kafesin içinden verdiğimde korkuyor korkarakta olsa yiyor. nasıl tutup kırık kuyruklarını çekicem bilmiyorum :S birde bu kırık kuyruklarını çekerken şaşkının güvenini kaybetmezmiyim çok korkmaz mı ? canı acımazmı ?
 


Sultan papağanım Şaşkının Kuyruğu normal mi ? konusu
Sultan papağanım Şaşkının Kuyruğu normal mi ? Konusunun Linki Direk Link
Sultan papağanım Şaşkının Kuyruğu normal mi ? Konusunun HTML Kodu HTML Link
Sultan papağanım Şaşkının Kuyruğu normal mi ? Konusu BBCode Linki BBCode Link
Sultan papağanım Şaşkının Kuyruğu normal mi ? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  3 gün önce aldığım sultan papağanım sürekli kabarık duruyor ve genelde uyuyor. Co0 7 161 20.03.2017, Saat:16:59
Son Mesaj: Co0
  Arkadaşlar sultan papaganım sürekli hapşırık gibi pıskırıyor sebebi nedir ? emrahkolcu25 14 208 12.03.2017, Saat:01:29
Son Mesaj: aysee
  Sultan papaganımın suyuna portakal suyu katsam bi sakıncası olurmu ? emrahkolcu25 4 137 11.03.2017, Saat:01:09
Son Mesaj: emrahkolcu25
Smile SULTAN PAPAĞANIM NEDEN YUMURTLAMIYOR ? Mertbozkurt38 4 123 03.03.2017, Saat:17:50
Son Mesaj: newceri
  Sultan papağanımın tırnaklarını kestim birtanesinden kan çıktı Canaliemir12 10 311 26.02.2017, Saat:23:16
Son Mesaj: newceri
  45 adet kaçak sultan papağanı HarunÇ 10 325 25.02.2017, Saat:16:43
Son Mesaj: raifmeric
  kuyruğu biraz kısa sanki yusufmert06 13 307 24.02.2017, Saat:13:55
Son Mesaj: altinkilici
  Papağanım hakkında bir şey sorucam BirYabancı 15 422 20.02.2017, Saat:16:45
Son Mesaj: MİÇO129
  sultan papağanım benden korkuyor Yiğitbey 2 155 20.02.2017, Saat:13:44
Son Mesaj: Yiğitbey
  Papağanım hep uyuyor :( BirYabancı 9 292 15.02.2017, Saat:04:45
Son Mesaj: erkanmedeni®



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status