Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Okan29 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Sultan Papağanım Öldü


 Konu: Sultan Papağanım Öldü
 Tarih: 14.09.2011, Saat:01:26
#1
Arkadaşlar 3 Gün Önce Parka Bulduğumuz Sultan Papağını'nı Eve Getirecektik.Evimizin Yakınlarında Sultan Papağınımız Arabadayken Kutudan Çıkıp Arabada Gezmeye Başladı.1 Saatlik Uğraş Sonucunda Kuşu Tekrar Koyup Eve Götürdük.Kafesine Koyduktan Sonra Kuşta Birşey Farkettim.Oynadıktan Sonra Direk Gözlerini Yumup Yatıyordu.Bugün Daha da Hareketliydi Yani Son Günü Sad.Ölmeden 2 Saat Önce Uykuya Daldı Yine.Bir Ara Uyandı.İlgilenecektim Tam Birde Ne Göreyim Halsiz Bi Halde.Heralde Şaka Yapıyor Dedim Falan Birde Baktım 10 Dakka Sonra Köşede Yatıyor Birde Ne Göreyim Ölmüş Sad.Biz Kuşu Bulmadan 1-2 Gün Dışarda Soğukta Kalmış Geceleri Sanırım.Tam Ölüm Sebebi Ne Olabilir?Sizde Üşütüp Hasta OLduktan Sonra Ölmüş Olabilir mi?Bu Arada Kuş Geldiğinden Beri Kafesinde 4 Dönüyordu.Şimdiden Teşekkürler...
Okan29, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 14.09.2011 tarihinde katılmıştır.
Ara
 Konu: Cvp: Sultan Papağanım Öldü
 Tarih: 14.09.2011, Saat:01:30
#2
(14.09.2011, Saat:01:26)Okan29 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar 3 Gün Önce Parka Bulduğumuz Sultan Papağını'nı Eve Getirecektik.Evimizin Yakınlarında Sultan Papağınımız Arabadayken Kutudan Çıkıp Arabada Gezmeye Başladı.1 Saatlik Uğraş Sonucunda Kuşu Tekrar Koyup Eve Götürdük.Kafesine Koyduktan Sonra Kuşta Birşey Farkettim.Oynadıktan Sonra Direk Gözlerini Yumup Yatıyordu.Bugün Daha da Hareketliydi Yani Son Günü Sad.Ölmeden 2 Saat Önce Uykuya Daldı Yine.Bir Ara Uyandı.İlgilenecektim Tam Birde Ne Göreyim Halsiz Bi Halde.Heralde Şaka Yapıyor Dedim Falan Birde Baktım 10 Dakka Sonra Köşede Yatıyor Birde Ne Göreyim Ölmüş Sad.Biz Kuşu Bulmadan 1-2 Gün Dışarda Soğukta Kalmış Geceleri Sanırım.Tam Ölüm Sebebi Ne Olabilir?Sizde Üşütüp Hasta OLduktan Sonra Ölmüş Olabilir mi?Bu Arada Kuş Geldiğinden Beri Kafesinde 4 Dönüyordu.Şimdiden Teşekkürler...

Soğukta açık havada kalıpta hastalanıp ölmesi mümkün. Fakat bahsettiğiniz haraketlilik duruma ters. Belki de başka bir nedenden ölmüştür. Keşke yaşatabilseydiniz. Ya da bulduğunuzda hemen resimlerini vs bizimle paylaşsaydınız da durumuna bir baksaydık. Başınız sağolsun diyelim. Ayrıca sultanlarını kaçıran kişiler bu olaya bakıpta kendi kuşları için üzülmesin. Her son bu şekilde olmuyor. Çoğu mutlu başka bir yuvaya kavuşuyor.
-Lütfen Spam, Reklam, Argo ya da Hakaret Gibi Uygunsuz İçeriğe Sahip ve T.C. Yasaları İle Ahlak, Dil ve de Forum Kurallarına Uygun Olmadığını Düşündüğünüz Konu ve Yorumları Hemen Altındaki "RAPOR ET" Butonuna Tıklayarak Yöneticilere Rapor Ediniz.
-Mutlaka Bilgi Bankamızı okuyun.
-Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!

FACEBOOK: CengaverSedat
 Konu: Cvp: Sultan Papağanım Öldü
 Tarih: 14.09.2011, Saat:01:32
#3
(14.09.2011, Saat:01:30)Elaman Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(14.09.2011, Saat:01:26)Okan29 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar 3 Gün Önce Parka Bulduğumuz Sultan Papağını'nı Eve Getirecektik.Evimizin Yakınlarında Sultan Papağınımız Arabadayken Kutudan Çıkıp Arabada Gezmeye Başladı.1 Saatlik Uğraş Sonucunda Kuşu Tekrar Koyup Eve Götürdük.Kafesine Koyduktan Sonra Kuşta Birşey Farkettim.Oynadıktan Sonra Direk Gözlerini Yumup Yatıyordu.Bugün Daha da Hareketliydi Yani Son Günü Sad.Ölmeden 2 Saat Önce Uykuya Daldı Yine.Bir Ara Uyandı.İlgilenecektim Tam Birde Ne Göreyim Halsiz Bi Halde.Heralde Şaka Yapıyor Dedim Falan Birde Baktım 10 Dakka Sonra Köşede Yatıyor Birde Ne Göreyim Ölmüş Sad.Biz Kuşu Bulmadan 1-2 Gün Dışarda Soğukta Kalmış Geceleri Sanırım.Tam Ölüm Sebebi Ne Olabilir?Sizde Üşütüp Hasta OLduktan Sonra Ölmüş Olabilir mi?Bu Arada Kuş Geldiğinden Beri Kafesinde 4 Dönüyordu.Şimdiden Teşekkürler...

Soğukta açık havada kalıpta hastalanıp ölmesi mümkün. Fakat bahsettiğiniz haraketlilik duruma ters. Belki de başka bir nedenden ölmüştür. Keşke yaşatabilseydiniz. Ya da bulduğunuzda hemen resimlerini vs bizimle paylaşsaydınız da durumuna bir baksaydık. Başınız sağolsun diyelim. Ayrıca sultanlarını kaçıran kişiler bu olaya bakıpta kendi kuşları için üzülmesin. Her son bu şekilde olmuyor. Çoğu mutlu başka bir yuvaya kavuşuyor.


Biz Gerçekten Bu Kuşa Çok Vakit Ayırdık Sadece 3 Günde.Sabahları Saat 7de Kalkıp İlgilenmeye Başladım 3 Gündür.Abim Daha Geldiğinde "Bu Hasta Bunu Venetirinere Götürelim" Demişti.Normalde Yarın Götürücektik Bir Baktırıcaktık Ancak Nasip Olmadı.Geldiğinden Beri Cıvıl Cıvıl Bir Kuş.Mümkün Olursa Bi Ara Fotolarınıda Koyabilirim.Foto Makinesiyle Baya Foto Çektim.
Okan29, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 14.09.2011 tarihinde katılmıştır.
Ara
 Konu: Cvp: Sultan Papağanım Öldü
 Tarih: 14.09.2011, Saat:01:42
#4
çok geçmiş olsun anladığım kadarıyla kısa sürede kuşa çok alışmışsınız. Üzüntünüzü artıran nedenlerden biride bu sanırım. Umarım en kısa sürede acınızı unutturacak bir sultancığa sahip olursunuz.
Amaç sultan papağanı sahibi olmaksa gerisi teferruattır Sniper
Ara
 Konu: Cvp: Sultan Papağanım Öldü
 Tarih: 14.09.2011, Saat:01:47
#5
(14.09.2011, Saat:01:42)yakamoz33 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: çok geçmiş olsun anladığım kadarıyla kısa sürede kuşa çok alışmışsınız. Üzüntünüzü artıran nedenlerden biride bu sanırım. Umarım en kısa sürede acınızı unutturacak bir sultancığa sahip olursunuz.

İnşallah Kardeşim.Sultan Papağanı Öyle Bir Kuşki Alışmamak Elde Değil Ben 3 Günde Bu Kadar Alıştım.Abartmıyorum Evdeyken 10-15 Dakkada Bir Yanına Gidip İlgileniyordum.Keşke Ölmeseydi. Evdekilerde Alışmıştı.Geldiğinden Beri Hiç Ötmemişti.Sabah 2 Kere Öttüğünü Hatırlıyorum Buda Beni Sevindirmişti.Kuş İçin Çok Plan Yapmıştım ve Yarısını Gerçekleştirmiştim.Allah Nasip Kısmet Ederse Yeni Bir Sultan Sahibi Olmak İstiyorum Sad
Okan29, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 14.09.2011 tarihinde katılmıştır.
Ara
 Konu: Cvp: Sultan Papağanım Öldü
 Tarih: 14.09.2011, Saat:01:54
#6
Kesinlikle sultanlar çok değerli kuşlarHeart Bende henüz kuş yok ama en kısa zamanda yeni kuşlarıma kavuşurumGulumseme sana tavsiyem kuşunu buradan bulman çünkü çok değerli abilerimiz ve kardeşlerimizin kendi yetiştirdikleri ev kuşları var irtibata geçip alabilirsin.
Amaç sultan papağanı sahibi olmaksa gerisi teferruattır Sniper
Ara
 Konu: Cvp: Sultan Papağanım Öldü
 Tarih: 14.09.2011, Saat:01:58
#7
(14.09.2011, Saat:01:54)yakamoz33 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Kesinlikle sultanlar çok değerli kuşlarHeart Bende henüz kuş yok ama en kısa zamanda yeni kuşlarıma kavuşurumGulumseme sana tavsiyem kuşunu buradan bulman çünkü çok değerli abilerimiz ve kardeşlerimizin kendi yetiştirdikleri ev kuşları var irtibata geçip alabilirsin.

Eğer Uygun Bir Fiyata Bulup Anlaşabilirsem Neden Olmasın Smile.Benim Kuşumda Zaten Bir Gariplik Vardı.Nedense Hiç Ötmüyordu.Bugün Sabahtan Başlayıp Ölene Kadar Nerdeyse Sallanma Hareketleri Yapıyordu ve Kafesi Yemeye Çalışıyordu Heryerini Issırıyordu.Sanki Bir Çıkış Kapısı Arar Gibi
Okan29, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 14.09.2011 tarihinde katılmıştır.
Ara
 Konu:   Sultan Papağanım Öldü
 Tarih: 14.09.2011, Saat:02:10
#8
Kardeşim başın sağ olsun yeni kuşu ölmüş biri olarak çok üzüldüm...Yeni alacağın kuşuna iyi bak olurmu...F04
Ara
 Konu: Cvp:   Sultan Papağanım Öldü
 Tarih: 14.09.2011, Saat:02:50
#9
(14.09.2011, Saat:02:10)msgokyuzu Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Kardeşim başın sağ olsun yeni kuşu ölmüş biri olarak çok üzüldüm...Yeni alacağın kuşuna iyi bak olurmu...F04

Yeni Alacağım Kuşa Çok İyi Bakacağım.Zaten Bunada Gerektiği Kadar Baktım Kardeşim.Eceli Bu Kadarmış Bundan Sonra Yapacaklarım Onu Geri Döndürmez.Pekde Büyük Değildi Kuşum.Muhabbet Kuşu Kafesinin Biraz Daha Büyüğüne Rahatlıkla Sığabilecek Bi Boyuttaydı Ancak Hiç Ötmedi.
Okan29, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 14.09.2011 tarihinde katılmıştır.
Ara
 Konu:   Sultan Papağanım Öldü
 Tarih: 14.09.2011, Saat:03:15
#10
Acaba dışarıya alıştıda evde canımı sıkıldı...Belirli bir sebebi yoksa kuşun piskolojik olarak neler yaşadığını bilmemiz lazım onuda bilemeyiz yani dediğin gibi yapçap birşey yok artık...Tekrar başın sağolsun...
Ara
 


Sultan Papağanım Öldü konusu
Sultan Papağanım Öldü Konusunun Linki Direk Link
Sultan Papağanım Öldü Konusunun HTML Kodu HTML Link
Sultan Papağanım Öldü Konusu BBCode Linki BBCode Link
Sultan Papağanım Öldü Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sultan papağanım hakkında yardım lütfen kcongu 5 117 29.11.2016, Saat:22:28
Son Yorum: Haluké
Thumbs Down Kıskanç sultan papağanı Sebastian63 5 119 28.11.2016, Saat:00:42
Son Yorum: mutan
  erkek sultan papağanım hasta Boncukcanım 8 262 31.10.2016, Saat:21:21
Son Yorum: Lemoonade
Sad Sultan papağanım uçmuyor Rabias 2 176 23.10.2016, Saat:18:43
Son Yorum: Rabias
Fikir Papağanım Ayaklarını Geriyor hamzagrpnr 6 213 16.10.2016, Saat:23:50
Son Yorum: Karanlık_Olan
  Sultan ciftim hakkinda Limooon 11 277 07.10.2016, Saat:07:00
Son Yorum: Limooon
  Tek sultan hk. galibo 1 108 06.10.2016, Saat:13:36
Son Yorum: alic
  Yavru sultan papağanım çok saldırgan ne yapmalıyım ? Jiyan2121 0 139 05.10.2016, Saat:04:12
Son Yorum: Jiyan2121
  Sultan ciftim daha yeni Limooon 5 179 02.10.2016, Saat:19:36
Son Yorum: Limooon
  Ev yapımı sultan oebalaman1 3 238 23.09.2016, Saat:16:30
Son Yorum: Emirrr



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status