Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

svsbhry avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Sultan papağanım kusuyor neden?


 Konu: Sultan papağanım kusuyor neden?
 Tarih: 20.11.2012, Saat:14:48
#1
arkadaşlar şakir kafesten çıkmak için deli gibi çırpınıyodu elimi soktum kafese elimin üzerine çıkıp kustu 4 5 kere diri diri yemler çıkardı sonrada yemliğin üzerine çömeşip üzerine oturdu baya bi bildiğim kadarıylada erkek neden yapar bu hareketleri yardımlarınızı bekliyorum....
 Konu: Cvp: Sultan papağanım kusuyor neden?
 Tarih: 20.11.2012, Saat:14:53
#2
yenimi aldın kuşu? yoksa bayadır sendemi?
 Konu: Cvp: Sultan papağanım kusuyor neden?
 Tarih: 20.11.2012, Saat:15:01
#3
yeni 2 hafta olcak nerdeyse çok ısrar etti saldım şimdi yanıma geliyo ama elletmiyo kendini bide çok fena çığlık atıyo şuan
 Konu: Cvp: Sultan papağanım kusuyor neden?
 Tarih: 20.11.2012, Saat:15:06
#4
kuş kumunuz mevcutmu kafesinizde???

Kusma hastalığı sultancıklarda çeşitli nedenlerden dolayı görülebilir. Başlıca kusma nedenleri fiziksel durumlardır. Fiziksel nedenli kusmalar diğer hastalıkların bir sonucu olarak ortaya çıkar. Bir de psikolojik nedenlerden dolayı kusma hastalığı görülebilir. Bunun nedenleri ise diğer psikolojik hastalıklara göre biraz daha belirgin olabilir (eşinden ayrı düşmek yada eş istiyor olmak vb). Eğer sultancığımız diğer hastalıkların belirtilerini göstermeksizin kusuyorlarsa (yani hiçbir fiziksel neden olmadığına kanaat getirirseniz) psikolojik nedenler araştırılmalı ve ihtiyaçları karşılanmalıdır. Bunun yanında kusma hastalığına ister fiziksel ister psikolojik yakalansın, sultanlarımıza haşlanmış patates vererek bu dönemde beslenmesinde yardımcı olunabilir.
Papağanlar ve güzel sesli kuşlar sözleri yüzünden hapsedilirler, aptal balıkçıl istediği gibi dolaşır; çünkü susmak en iyi politikadır...
 Konu: Cvp: Sultan papağanım kusuyor neden?
 Tarih: 20.11.2012, Saat:15:15
#5
geçmiş olsun bir yerde okumustum psikolojik ve zehirlenme nedenlerinden kusma olabiliyormuş önce nedenini bulup ona göre tedavi yapın bence..
'' Söz Bitti Şimdi Susma Zamanı ! ''
 Konu: Cvp: Sultan papağanım kusuyor neden?
 Tarih: 20.11.2012, Saat:15:18
#6
evet kuş kumu var yanlız bir daha yapmadı aynı hareketi kafesten çıkarmam için numaramı yaptı yoksa bana bu deli Smile
 Konu: Cvp: Sultan papağanım kusuyor neden?
 Tarih: 20.11.2012, Saat:15:20
#7
yine gözün üzerinde olsun Allah korusun hasta filan olmussa erken fark etmen önemli
'' Söz Bitti Şimdi Susma Zamanı ! ''
 Konu: Cvp: Sultan papağanım kusuyor neden?
 Tarih: 20.11.2012, Saat:15:24
#8
aynen katılıyorum şuan çok neşeli aynayla oynuyor ama şu ısırma huyunu unutamadı gitti çok fena ısırıyor napıcaz bilmiyorum o yüzdende fazla yaklaşamıyoruz
 Konu: Cvp: Sultan papağanım kusuyor neden?
 Tarih: 20.11.2012, Saat:15:30
#9
vazgeçmeyeceksin daha önce baska bir arkadasa önerdiğim ve benimde uyguladığım yöntemi anlatayım sana ten rengi bi çorap,patik felan ayarla eline geçir o şekil eline al boynunu felan oksa bi kaç gün yap sonra kuş ısırmasının bi işe yaramadığını görünce ısırmayı tam olmasa da çok sinirlenmediği takdirde bırakacak elindeyken ısırmayı bırakıp sakinleşirse serbest bırak çokta inatlasma unutma kuş kendi kendine evcilleşmez senin bişeyler yapman gerek ve kesinlikle sevgini göster kuş seni ısırdığı zaman bağırıp çağırma inşallah düzelir..
'' Söz Bitti Şimdi Susma Zamanı ! ''
 Konu: Cvp: Sultan papağanım kusuyor neden?
 Tarih: 20.11.2012, Saat:17:34
#10
o an farkında olmadan siz sevmedıgı bıseyı tatmıstır mıgdesı bulanmıstır.. benımkıde kusmustu 1 kez korkutmustu benı.. kafasını sallaya sallaya yemlerı atıyordu.. kumdan suphelendım ama hep koyarım yemıne.. evde dıdıklıyordu yerlerı falan dolanıyordu ne bldu yedı ybılmıyorum bıdahda olmadı..
 


Sultan papağanım kusuyor neden? konusu
Sultan papağanım kusuyor neden? Konusunun Linki Direk Link
Sultan papağanım kusuyor neden? Konusunun HTML Kodu HTML Link
Sultan papağanım kusuyor neden? Konusu BBCode Linki BBCode Link
Sultan papağanım kusuyor neden? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Yem kusuyor Ayça Altan 2 90 27.03.2017, Saat:22:57
Son Mesaj: Ayça Altan
  SULTAN BAKMAK ÇOK ZOR MUŞ. ELEKTROMER 16 1,202 27.03.2017, Saat:11:05
Son Mesaj: perro
Fikir sultan aldım ne yapmalıyım epsodi 20 421 18.03.2017, Saat:00:02
Son Mesaj: raifmeric
  Sultan papagani tuy dokme ve yolma acil yardim Serkan serkan 5 206 05.03.2017, Saat:23:47
Son Mesaj: Ayşe32
  sultan papağanı kanatta şişlik mutlaka okuyun a2tyx8 6 222 01.03.2017, Saat:21:05
Son Mesaj: Koala
  yeni papağanım ötmüyor LİMONÇİKO 2 156 26.02.2017, Saat:01:29
Son Mesaj: Ciko61
Sad Sultan papağanım değişik harekletler yapıyor lütfen yardım video var etka07 3 244 20.02.2017, Saat:00:29
Son Mesaj: engin
  PAPAĞANIM ÇOK HASTA Tuana.ssu 6 236 19.02.2017, Saat:23:07
Son Mesaj: Tuana.ssu
  Sultan papağını sürekli uyuyor ve kursağı şişiyor(videolu) liyarpiring 7 284 05.02.2017, Saat:02:59
Son Mesaj: liyarpiring
  ÇOK ACİL YARDIMA İHTİYACIM VAR SULTAN PAPAĞANIM HASTA! kutayyamanlar 6 352 04.02.2017, Saat:09:19
Son Mesaj: nil sip



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status