Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

serkan1 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Sultan papağanım kaçıyor


 Konu: Sultan papağanım kaçıyor
 Tarih: 25.01.2012, Saat:21:58
#1
merhaba ardakaşlar sultanım 2 aylıktan beri bende şuan 8 9 aylık civarı erkek küçükken çok uysaldı herkese sevdirirde kendini şimdi bnden başka herkesi ısırmaya başladı ve hep elimden kafamdan inmeyen kuş arada benden kaçar oldu saldığımda kaçıyor bazen bnden bu neyden olabilir ? her gün düzenli ilgliniyorm salıyorm seviyorm
serkan1, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 14.07.2011 tarihinde katılmıştır.
Ara
 Konu: Cvp: kaçıyor
 Tarih: 25.01.2012, Saat:22:03
#2
(25.01.2012, Saat:21:58)serkan1 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: merhaba ardakaşlar sultanım 2 aylıktan beri bende şuan 8 9 aylık civarı erkek küçükken çok uysaldı herkese sevdirirde kendini şimdi bnden başka herkesi ısırmaya başladı ve hep elimden kafamdan inmeyen kuş arada benden kaçar oldu saldığımda kaçıyor bazen bnden bu neyden olabilir ? her gün düzenli ilgliniyorm salıyorm seviyorm

eş arayışına girmek üzere olabilir ilgisini zaten görüyor eş arayışına başlayacaktır diye düşünüyorum korkmuş olabilir bir hareketinizden papağanlar kolay unutmaz eski bir hareket falan felan yani
SOKAK HAYVANLARI YÜZLERCE YILDIR VARLAR VE VAR OLACAKLAR !
 Konu: Cvp: kaçıyor
 Tarih: 25.01.2012, Saat:22:43
#3
Ona istemeden zarar vermişsinizdir, korkutmuşsunuzdur, siz olmasa bile belki ev içinden biri istemeden korkutmuştur falan. Eğer dişi ise eş istiyor olabilir, yakında kızgınlık yumurtası yumurtlayabilir. Eğer böyle birşey olursa sitemizde yapmanız gerekenler mevcut Smile
Alkis
Ara
 Konu: Cvp: kaçıyor
 Tarih: 25.01.2012, Saat:23:26
#4
papağnım erkek korkutçak bir hareket sanmıyorum çnkü çekingen ya da korkup tırscak şeler yapmaz yani aşırı evcil geldiğinden beri eş olayını bilmiyorm belki ondan böyle yapabilir
serkan1, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 14.07.2011 tarihinde katılmıştır.
Ara
 Konu: Cvp: kaçıyor
 Tarih: 25.01.2012, Saat:23:28
#5
Bencede eş istiyor genelde eş isteyen kuşlar huy değiştirirler agresif olurlar güzel bir gelin kız bulursunuz artık ona Angel
Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!

Forum Kuralları
İlan Kuralları
Konu Açma Kuralları
 Konu: Cvp: kaçıyor
 Tarih: 25.01.2012, Saat:23:34
#6
evet agresiflik var biraz bazen durduk yere beni bile gagalamaya başlıyo 5 dk sonra yanımda bitiyo sevdiriyo şuan dişi alsam uraşamam onlarla ya üni. sınavına hazırlanıyorumda şuan almasam sınavdan sonra falan alsam ne olur ?? düz duvara tırmanıyo hayvan kaç aydır ıslıklar nameler konuşmalar gaga vurmalar Acik-agizli-gulumseme
serkan1, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 14.07.2011 tarihinde katılmıştır.
Ara
 Konu: Cvp: kaçıyor
 Tarih: 25.01.2012, Saat:23:38
#7
Smile Eş alman seni fazla etkilemez sen yine yemlerini, sularını vereceksin değişen pek bir şey olmayacak Gulumseme Almazsan sürekli böyle agresif olabilir sen bilirsin yani Gulumseme
Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!

Forum Kuralları
İlan Kuralları
Konu Açma Kuralları
 Konu: Cvp: kaçıyor
 Tarih: 25.01.2012, Saat:23:41
#8
Bence güzel bir pearl dişi ne mutasyonlar çıkar çok merak ederdim
SOKAK HAYVANLARI YÜZLERCE YILDIR VARLAR VE VAR OLACAKLAR !
 Konu: Cvp: kaçıyor
 Tarih: 25.01.2012, Saat:23:48
#9
grey var bende alsam şimdi erkek çıkar git değiştir başka kafese koy alışamalrını bekle sonra aynı kafese koy o uğraştırır demek istedim yoksa aynı kafestyken napıcak Smile eğer aldım diyelim direk yuvalığı takmam mı gerekiyo
serkan1, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 14.07.2011 tarihinde katılmıştır.
Ara
 Konu: Cvp: kaçıyor
 Tarih: 25.01.2012, Saat:23:52
#10
(25.01.2012, Saat:23:48)serkan1 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: grey var bende alsam şimdi erkek çıkar git değiştir başka kafese koy alışamalrını bekle sonra aynı kafese koy o uğraştırır demek istedim yoksa aynı kafestyken napıcak Smile eğer aldım diyelim direk yuvalığı takmam mı gerekiyo

Hemen yuvalık takmana gerek yok Gulumseme Mart en uygun mevsimdir o zamanı bekleyebilirsin hemde kuşların iyice birbirine alışmış olur tabi dişi kafese yumurtlar falan o zaman daha erken takman gerekebilir Gulumseme

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!

Forum Kuralları
İlan Kuralları
Konu Açma Kuralları
 


Sultan papağanım kaçıyor konusu
Sultan papağanım kaçıyor Konusunun Linki Direk Link
Sultan papağanım kaçıyor Konusunun HTML Kodu HTML Link
Sultan papağanım kaçıyor Konusu BBCode Linki BBCode Link
Sultan papağanım kaçıyor Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Wink Sultan kapağını tüy kalitesi Sebastian63 3 81 07.12.2016, Saat:18:15
Son Yorum: newceri
Exclamation Sultan Papağanımın parmağı çıktı! mavilya 1 58 07.12.2016, Saat:17:30
Son Yorum: mutan
  Sultan papağanım hakkında yardım lütfen kcongu 5 143 29.11.2016, Saat:22:28
Son Yorum: Haluké
Thumbs Down Kıskanç sultan papağanı Sebastian63 5 136 28.11.2016, Saat:00:42
Son Yorum: mutan
  erkek sultan papağanım hasta Boncukcanım 8 275 31.10.2016, Saat:21:21
Son Yorum: Lemoonade
Sad Sultan papağanım uçmuyor Rabias 2 193 23.10.2016, Saat:18:43
Son Yorum: Rabias
Fikir Papağanım Ayaklarını Geriyor hamzagrpnr 6 219 16.10.2016, Saat:23:50
Son Yorum: Karanlık_Olan
  Sultan ciftim hakkinda Limooon 11 293 07.10.2016, Saat:07:00
Son Yorum: Limooon
  Tek sultan hk. galibo 1 122 06.10.2016, Saat:13:36
Son Yorum: alic
  Yavru sultan papağanım çok saldırgan ne yapmalıyım ? Jiyan2121 0 153 05.10.2016, Saat:04:12
Son Yorum: Jiyan2121



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status