• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sultan papağanım hastamı? Yardım edin lütfen.
#1
Merhabalar.
Ben sultan papağanımı alalı 2 gün oldu ilk gün biraz sessizdi etrafa bakıyordu sonraki gun sabahın köründe ötmeye başladı falan uyandırdı beni bugun biraz daha az öttü. şimdi ise kafesinde tünekte bekliyor tüğlerini kabartmış gözlerini açıyo kapatıyo bi halsizlik var üstünde. ne yapsam bilemedim hastamı değilmi onuda anlamadım. yem falan yemek için yemliğie de gidiyor. nesi var acaba çok harektsiz ve ötmüyor. Yardımlarınız için şimdiden teşkkürler..

#2
tüylerini kabartmışsa ve halsizlik varsa hasta olabilir ama yem yemesi iyi, çok kötü olmadığını gösterir. dışkısı nasıl? ishalse ilaç almalısınız

#3
kendisini ve dıskı fotosunu payladabilirseniz daha iyi yardımcı olabiliriz

Tosbik
#4
Şuan uyuyor. Dışkısı normal ishal değil sarı renkte. ben kafese yaklaşınca hareket ediyor uzaklaşıyorum ya uyuyor yada gözlerini yummaya başlıyor. fotografınıda şimdi çekip paylaşırım.

:S ben nasıl resim yukleyecegim acaba buraya?



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Arkadaşlar yardım edin! Hırçınn 2 42 3 saat önce
Son Yorum: raifmeric
  Sultan papağanı mı muhabbet kuşu mu Orhan1222 6 111 18.07.2017, Saat:04:01
Son Yorum: Zignarut
  nolur yardım,çıldırıcam, sultanlarımda bitlenme :( üstelik birde yavruda da var melodi0704 10 261 14.07.2017, Saat:14:59
Son Yorum: melodi0704
  Papaganim bugun degisik hasta mi? Cevdetefe54 4 97 10.07.2017, Saat:10:02
Son Yorum: soude
  Sultan Papağanım Hasta Lütfen Yardım Eder misiniz? ogz24 15 449 25.06.2017, Saat:03:24
Son Yorum: ogz24
  Sultan papağanım kusuyor aysee 0 70 20.06.2017, Saat:15:18
Son Yorum: aysee
  Yavru sultan papağanı uçamıyor Caglarkurt 2 98 20.06.2017, Saat:02:19
Son Yorum: Caglarkurt
  Acil yardım hasan2577 5 144 19.06.2017, Saat:20:20
Son Yorum: Mazi86
  anne sultan papağanım kanlı ishal oldu tastt001 0 73 15.06.2017, Saat:00:04
Son Yorum: tastt001
  Garip Sultan Papağanı Davranış Bozukluğu BurakT 3 150 10.06.2017, Saat:10:49
Son Yorum: Ayşe32



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi