Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

tatar-serhat avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Sultan papağanım çok halsiz...hastamı?


 Konu: Sultan papağanım çok halsiz...hastamı?
 Tarih: 02.04.2013, Saat:19:24
#1
dün gayet sağlıklı olan sultan bugün halsizleşti uyur halde kabarıklık yok( aralıklı) kuşum erkek çift değil tek kanatlar düşük Sad yardım istiyorum fotolar pek net değil şimdi çektim..edebildiğiniz kadar şimdiden sağolun şuan kucağımda uyuyor su içiyor dışkısı normal büyüme veya ishal yok. bu kdr teşekkürler.

[Resim: 2vb1jwj.jpg]
[Resim: 1214wep.jpg]
 Konu: Cvp: Sultan papağanım çok halsiz...hastamı?
 Tarih: 02.04.2013, Saat:19:27
#2
üşütmüş olabilir
 Konu: Cvp: Sultan papağanım çok halsiz...hastamı?
 Tarih: 02.04.2013, Saat:19:28
#3
(02.04.2013, Saat:19:27)legend_muco demiş ki: üşütmüş olabilir

sağlığına nasıl dönecek
 Konu: Cvp: Sultan papağanım çok halsiz...hastamı?
 Tarih: 02.04.2013, Saat:19:31
#4
bilmiyorum nasıl iyilişeceğini ama sıcak tutman lazım kuşu
 Konu: Cvp: Sultan papağanım çok halsiz...hastamı?
 Tarih: 02.04.2013, Saat:19:31
#5
(02.04.2013, Saat:19:31)legend_muco demiş ki: bilmiyorum nasıl iyilişeceğini ama sıcak tutman lazım kuşu

şuan bana sokulmuş uyuyor

arkadaşlar bilgisi olan yazsın lütfen

arkadaşlar artık ıshal de var
 Konu: Cvp: Sultan papağanım çok halsiz...hastamı?
 Tarih: 02.04.2013, Saat:19:54
#6
Kardeşim Kuşunu Üşütmüşsün Gibi Geliyor Fotoğraflardan ,
İshal Varsa Suyuna Pirinç Suyu Katıp Ver Hemen .
Ayrıca Haşlanmış Patates Ver . . . Şu konuyu incele http://www.sultanpapaganlari.com/konu-is...avisi.html
 Konu: Cvp: Sultan papağanım çok halsiz...hastamı?
 Tarih: 02.04.2013, Saat:20:10
#7
(02.04.2013, Saat:19:54)Bahadırr demiş ki: Kardeşim Kuşunu Üşütmüşsün Gibi Geliyor Fotoğraflardan ,
İshal Varsa Suyuna Pirinç Suyu Katıp Ver Hemen .
Ayrıca Haşlanmış Patates Ver . . . Şu konuyu incele http://www.sultanpapaganlari.com/konu-is...avisi.html

sağolun yapıcam bunları
 Konu: Cvp: Sultan papağanım çok halsiz...hastamı?
 Tarih: 02.04.2013, Saat:20:12
#8
(02.04.2013, Saat:20:10)tatar-serhat demiş ki:
(02.04.2013, Saat:19:54)Bahadırr demiş ki: Kardeşim Kuşunu Üşütmüşsün Gibi Geliyor Fotoğraflardan ,
İshal Varsa Suyuna Pirinç Suyu Katıp Ver Hemen .
Ayrıca Haşlanmış Patates Ver . . . Şu konuyu incele http://www.sultanpapaganlari.com/konu-is...avisi.html

sağolun yapıcam bunları

ayrıca kalorifer çok hararetli yanmıyorsa ona yakın bi yere kafesi kaydırabilirsin Smile
 Konu: Cvp: Sultan papağanım çok halsiz...hastamı?
 Tarih: 02.04.2013, Saat:20:18
#9
(02.04.2013, Saat:20:12)Bahadırr demiş ki:
(02.04.2013, Saat:20:10)tatar-serhat demiş ki:
(02.04.2013, Saat:19:54)Bahadırr demiş ki: Kardeşim Kuşunu Üşütmüşsün Gibi Geliyor Fotoğraflardan ,
İshal Varsa Suyuna Pirinç Suyu Katıp Ver Hemen .
Ayrıca Haşlanmış Patates Ver . . . Şu konuyu incele http://www.sultanpapaganlari.com/konu-is...avisi.html

sağolun yapıcam bunları

ayrıca kalorifer çok hararetli yanmıyorsa ona yakın bi yere kafesi kaydırabilirsin Smile

evt şimdi onu düşünüyordum çok sağoln
 Konu: Cvp: Sultan papağanım çok halsiz...hastamı?
 Tarih: 02.04.2013, Saat:20:22
#10
Çok Sıcaksa Mesafeli Koyarsın Wink Genellikle Hangi Tünekte Uykuya Dalıyorsa O Tarafı Kalorifere Getirebilirsin Mümkünse Yer Müsaitse Wink
İnşallah Düzelir Wink
Ayrıca Suyuna Vitamin Damlan Varsa 2 Damla Ondan Damlat Ve " Elma " Sirkesi Varsa Ondanda 1 Veya 2 Damla Damlat Wink Ama Elma Sirkesi Başka Sirke Koyma Wink Sindirim Sistemini Düzenleyecektir Smile
 


Sultan papağanım çok halsiz...hastamı? konusu
Sultan papağanım çok halsiz...hastamı? Konusunun Linki Direk Link
Sultan papağanım çok halsiz...hastamı? Konusunun HTML Kodu HTML Link
Sultan papağanım çok halsiz...hastamı? Konusu BBCode Linki BBCode Link
Sultan papağanım çok halsiz...hastamı? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Sultan papaganım ishal polos66 1 32 3 saat önce
Son Mesaj: raifmeric
  Papaganım sürekli uyuyor Yardım!! Delikaptan 4 340 21.04.2017, Saat:17:26
Son Mesaj: Hür
  papaganim kendini kabaertiyor titriyor ve tuylerini yoluyor Gokay ve Ceri 3 94 20.04.2017, Saat:15:44
Son Mesaj: Gokay ve Ceri
  Sultan Papağanımın Burun Delikleri huskalafat 7 183 17.04.2017, Saat:16:37
Son Mesaj: huskalafat
  Sultan papaginimin diskisi karlar70 1 82 16.04.2017, Saat:05:06
Son Mesaj: kerata
  Papağanım Sallanıyor sdkeles 5 168 14.04.2017, Saat:19:19
Son Mesaj: sdkeles
  SULTAN PAPAĞANIM SALDIRMAYA BAŞLADI mocococo 7 190 30.03.2017, Saat:11:11
Son Mesaj: mocococo
  SULTAN BAKMAK ÇOK ZOR MUŞ. ELEKTROMER 16 1,347 27.03.2017, Saat:11:05
Son Mesaj: perro
Fikir sultan aldım ne yapmalıyım epsodi 20 563 18.03.2017, Saat:00:02
Son Mesaj: raifmeric
  Sultan papagani tuy dokme ve yolma acil yardim Serkan serkan 5 268 05.03.2017, Saat:23:47
Son Mesaj: Ayşe32



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status