• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sultan Papağanı Yaşama Süresi?
#1
Fikir 
Arkadaşlar geçen gün Eminönüne gittim sultanları gördüm azcık onlarla oynadım ve sonra üstünde gördümki 40 yıl yaşarlar yazıyod doğrmudur benim bildiğim normal doğada 20 evlerde daha kısa doğru bilgimi yanlış bilgimi.

DİŞİ SULTAN PAPAĞAN: fıstık

ERKEK SULTAN PAPAĞAN: abbas
#2
(03.04.2012, Saat:12:30)korkmazailesi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar geçen gün Eminönüne gittim sultanları gördüm azcık onlarla oynadım ve sonra üstünde gördümki 40 yıl yaşarlar yazıyod doğrmudur benim bildiğim normal doğada 20 evlerde daha kısa doğru bilgimi yanlış bilgimi.

Bişey bildiklerinden diil zaten jakolarada 200 diyolar embesiller sen doğru biliyosun ortalama 15 yada 20 yıl yaşadıkları söyleniyo bu birazda bakıma bağlı sattıkları hayvanların özelliklerini bile bilmiyolar ordan bişe alınmaz zaten bi ara oyun tahtası alıym dedim iki parça oduna 50 lira dediler

:::υηυтυℓмαмαк υηυтмαмαуı ємяє∂єя:::
#3
abi 40 yıl o ne ya Acik-agizli-gulumseme jako mu bu abi dışarda 15 evde 12-13 yıl Acik-agizli-gulumseme

SOKAK HAYVANLARI YÜZLERCE YILDIR VARLAR VE VAR OLACAKLAR !
#4
bende anlayamadım napyolar kandırıyolarmı ne şaşırdım
yani bazılarını anlamıyorum

DİŞİ SULTAN PAPAĞAN: fıstık

ERKEK SULTAN PAPAĞAN: abbas
#5
(03.04.2012, Saat:12:34)korkmazailesi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bende anlayamadım napyolar kandırıyolarmı ne şaşırdım
yani bazılarını anlamıyorum

abi hiç biri anlaşılmıyor ya 40 yıl şok oldum Acik-agizli-gulumseme

SOKAK HAYVANLARI YÜZLERCE YILDIR VARLAR VE VAR OLACAKLAR !
#6
Acik-agizli-gulumseme
yaşasalar hepisini alırım

DİŞİ SULTAN PAPAĞAN: fıstık

ERKEK SULTAN PAPAĞAN: abbas


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Ürkek sultan papağanın yaş ve cinsiyeti Özlem76 0 42 19.07.2017, Saat:03:08
Son Yorum: Özlem76
  Sultan Papağanı Cinsiyet Konstrukteur20 5 150 27.06.2017, Saat:17:06
Son Yorum: Konstrukteur20
  Sultan papağanımın cinsiyeti ve yaşı? Papagans0011 9 390 10.06.2017, Saat:09:21
Son Yorum: SedatCengaver
Wink Evden Kaçmış Çılgın Sultan ahmet ozen 1 157 01.06.2017, Saat:16:02
Son Yorum: delphi911
Video sultan papağanımın cinsiyeti nedir yardımcı olurmusunuz ? erencakmak016 4 156 31.05.2017, Saat:16:11
Son Yorum: erencakmak016
  sultan papağanımın cinsiyeti nedir yardımcı olabilir misiniz ? Sedabdrgl 1 119 31.05.2017, Saat:13:45
Son Yorum: Seyit Ali Reis
  Yeni aldğm sultan Halilkaptan 1 117 24.05.2017, Saat:00:58
Son Yorum: SedatCengaver
  Forpus Papagani Cinsiyeti Sevdalinka 1 117 18.05.2017, Saat:15:12
Son Yorum: erkanmedeni®
  Yeni Sultan berkayyaman67 1 119 13.05.2017, Saat:14:09
Son Yorum: sezer Bey
  Sultan papaganimin Cinsi Nedir ? Sizce blueq 10 451 10.05.2017, Saat:22:18
Son Yorum: blueq



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi