• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sultan Papağanı Ötüşü
#1
Dün bi üreticiden (petshop değil ) aldığım 2 aylık sultan papağanımı evimize getirdim.İlk başlarda sakince kafesinde duruyordu.Evcil olduğu için akşam kafesinden saldık.Elimize,omuzumuza,kafamıza konuyor uçuyordu.Saat 22.00 civarı ıslık sesi gibi ötmeye başladı uykusu geldiğini düşünüp kafese koydum.Tv hariç ışıkları kapattım ama uyumayıp ötmeye devam etti.Bende mecburen üzerini kapatmak zorunda kaldım ve o zaman sustu.Sabah eşim kalkıp üstünü açınca gürültü aynen kaldığı yerden devam.Acaba yeni evine alışma süresincemi bu şekildeötücek yoksa herzaman mı? Yada bi sıkıntısı mı var ?Kafes içindeki ötüşü ve hareketleri altta verdiğim linkteki gibi.Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. http://www.dailymotion.com/video/xkvaz2_...su_animals

#2
Aramıza Hoşgeldiniz.Hayırlı Olsun Sultanınız,Aşagıda verdigim Linkleri inceleyin...

http://www.sultanpapaganlari.com/Konu-su...nlari.html

http://www.sultanpapaganlari.com/Konu-ci...hmini.html

http://www.sultanpapaganlari.com/Konu-su...deolu.html

Sorularınız için lütfen özel mesaj atmayınız. Uygun bir başlık ile uygun kategoriye konu açarak sorunuz. Unutmayın bilgi paylaştıkça çoğalır.
#3
Hoşgeldiniz hayırlı olsun sultanınız.Aldığınız yerde de salıyorlardı her halde dışarda olmaya alışmış bir sıkıntısı varmış gibi gelmedi bana, sadece sanki geldiği yeri arıyor gibi dışarı çıkmak istiyor gibi geldi Smile geldiği yerde çok sayıda kuş vardı herhalde yanlız kaldı ondan dolayı bu halde Smile zamanla susar alışınca yani Smile

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!

Forum Kuralları
İlan Kuralları
Konu Açma Kuralları
#4
İlginize teşekkürler.Verdiğiniz linkteki konuları papağanı almadan önce okudum.Türünü falan biliyorum kuşumun cinsiyetide şimdilik önemli değil.Merak ettiğim rahatsızlıktan dolayımı alışma evresinde olduğu içinmi bu şekilde rahatsız edici ötüyor.Bununla ilgili yorumlarınızı bekliyorum.

#5
(12.12.2011, Saat:17:47)tazzz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Dün bi üreticiden (petshop değil ) aldığım 2 aylık sultan papağanımı evimize getirdim.İlk başlarda sakince kafesinde duruyordu.Evcil olduğu için akşam kafesinden saldık.Elimize,omuzumuza,kafamıza konuyor uçuyordu.Saat 22.00 civarı ıslık sesi gibi ötmeye başladı uykusu geldiğini düşünüp kafese koydum.Tv hariç ışıkları kapattım ama uyumayıp ötmeye devam etti.Bende mecburen üzerini kapatmak zorunda kaldım ve o zaman sustu.Sabah eşim kalkıp üstünü açınca gürültü aynen kaldığı yerden devam.Acaba yeni evine alışma süresincemi bu şekildeötücek yoksa herzaman mı? Yada bi sıkıntısı mı var ?Kafes içindeki ötüşü ve hareketleri altta verdiğim linkteki gibi.Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. http://www.dailymotion.com/video/xkvaz2_...su_animals
hocam bu kuşun cinsi nedir bilginiz varmı ?



#6
(12.12.2011, Saat:17:59)tazzz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İlginize teşekkürler.Verdiğiniz linkteki konuları papağanı almadan önce okudum.Türünü falan biliyorum kuşumun cinsiyetide şimdilik önemli değil.Merak ettiğim rahatsızlıktan dolayımı alışma evresinde olduğu içinmi bu şekilde rahatsız edici ötüyor.Bununla ilgili yorumlarınızı bekliyorum.

bu rutin bir sultan ötüşüdür Smile, daha dogrusu bagırma.. dediginiz gibi alışma sürecince yaparlar.Normaldir yani.

Sorularınız için lütfen özel mesaj atmayınız. Uygun bir başlık ile uygun kategoriye konu açarak sorunuz. Unutmayın bilgi paylaştıkça çoğalır.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Erkek sultan Papağanı alıcam yardımcı olun DarkPassenger 2 251 26.05.2017, Saat:10:15
Son Yorum: papatya0606
  Sultan için yem Mustafa00 8 158 22.05.2017, Saat:22:43
Son Yorum: SedatCengaver
  Sultan papağanı Mustafa00 3 113 19.05.2017, Saat:13:01
Son Yorum: Mustafa00
  Yeni aldigim sultan sirtini kaşıyor Dewo 13 272 12.05.2017, Saat:14:18
Son Yorum: Dewo
  Sultan papağanım. Bana hala alışmadı :(((( FallenAngel 12 2,742 20.04.2017, Saat:15:51
Son Yorum: Lvnt
  Sultan papağanım yaklaşınca titriyor ACİLLLL Erdem91 1 175 04.04.2017, Saat:19:40
Son Yorum: raifmeric
  Sultan Papağanı evcilleştirme Erdem91 3 215 04.04.2017, Saat:18:50
Son Yorum: Erdem91
  kayıp sultan papağanı antalya-bulana ödül cersel1215 3 271 25.03.2017, Saat:20:52
Son Yorum: nil sip
  3 gün önce aldığım sultan papağanım sürekli kabarık duruyor ve genelde uyuyor. Co0 7 414 20.03.2017, Saat:16:59
Son Yorum: Co0
  Arkadaşlar sultan papaganım sürekli hapşırık gibi pıskırıyor sebebi nedir ? emrahkolcu25 14 475 12.03.2017, Saat:01:29
Son Yorum: aysee



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi