Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Mybestpetshop
beyler avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Sultan Papağanı Ötmüyor


 Konu: Sultan Papağanı Ötmüyor
 Tarih: 22.03.2012, Saat:18:19
#1
Arkadaşlar benim Sultan papapağanım 3 gündür Aldım ve ötmüyo sizce yeni geldiği İçinmi Yoksa hasta olduğu içinmi Huh
Ara
 Konu: Cvp: SULTAN PAPAĞANI ÖTMÜYO
 Tarih: 22.03.2012, Saat:18:22
#2
benim sultanımda ötmüyo dişi olduğu içinmiş. bende korkmuştum ötmüyo diye ama ara sıra ses çıkartıyo. dişi sultanlar sessiz oluyormus. seninkide dişiyse sessiz olması normal.
Ara
 Konu: Cvp: Sultan Papağanı Ötmüyor
 Tarih: 22.03.2012, Saat:20:37
#3
Ahmet bey merhaba,

Yeni aldığınız sultancığınızdan hemen bir etkileşim beklememenizi öneririm. Yeni gelmiş olduğu ortama alışması ortalama olarak bir ayı bulmaktadır ve bu alışma sürecinde kendini belli etmekten pek hoşlanmazlar.
Eğer dişi olduğuna eminseniz söylediğiniz gibi çok fazla ötmesini beklemeyin. Sadece duyduğu seslere karşı kendi yerini belli etmek için yada çok narin de olsa keyiflerinden ötüş sergilerler.
♂ Tombik-White Face Pied ♀ Fındık-Pied
♂ Babalık-White Face Pearl Split ♀ Beyaz-White Face Platinum Pied
♂ Oğluş-White Face Platinum Pied ♀ Vitaminsiz-White Face
♀ Albuş-Albino ♂ Kaju-White Face
♂ Topal Osman-Pied


Mikrop-Heavy Pied
Pamuk-White Face Pied
Sizi hiç unutmayacağım...
Ara
 Konu: Cvp: Sultan Papağanı Ötmüyor
 Tarih: 22.03.2012, Saat:21:06
#4
Öncelikle merhaba. Smile ve yeni alınan bi sultandan hemen size uymasını bekleyemezsiniz en az 1 hafta fazla ilgilenmeyin yanına gidin koşun falan o kadar bide yemini suyunu değiştirin eğer çok vahşi değilse bir daha sizin yamacınızdan ayrılacağını sanmıyorum. Smile Angel bu arada ötmekten kasıtınız neydi anlamadım? yani eğer konuşma anlamında dediyseniz tabikide böyle bişey mümkün değil ama ötme ses çıkarma anlamında dediyseniz kesinlikle önemli deil çünkü ortama ayak uydurması lazım Smile ama eğer etkilere tepkisizse bir sorun var demektir onada dikkat edin Angel
Ara
 Konu: Cvp: Sultan Papağanı Ötmüyor
 Tarih: 02.05.2012, Saat:09:34
#5
bir sultan papaganı aldım cinsini nasıl anlarım yardım edin lütfen
Ara
 Konu: Cvp: Sultan Papağanı Ötmüyor
 Tarih: 02.05.2012, Saat:11:07
#6
abdurrahman resim koyarsan yardımcı olabiliriz
ayrıca ahmet bende yeni bi lutino yavrusu aldım oda fazla ses çıkarmıyor dağcanın dediği gibi ortama alışması lazım

Limon:



Angel Hayvanlar Karşılıksız Sever Angel
Ara
 Konu: Cvp: Sultan Papağanı Ötmüyor
 Tarih: 02.05.2012, Saat:11:25
#7
ortama alıştıktan sonra eğer erkekse istemediğiniz kadar ötecektir hiç merak etmeyin Acik-agizli-gulumseme
CikLet - Lutino Karizma
Ara
 Konu: Cvp: Sultan Papağanı Ötmüyor
 Tarih: 23.08.2013, Saat:23:32
#8
[b] ıkı üç gün önce lutino bir sultan papağan aldım,bana satıcı erkek dedı ama ben emin değilim,cinsiyetleri ötüşünden belli olur yazıyorlardı ,geldi geleli hiç ötmedi bi kere bile sesini duymadım sadece bır kere cıyk dıye bı ses çıktı sankı ama yınede tereddütteyım,nasıl ötmesini sağlarım bılmıyorum,yırtıcı değil fazla ama yınede kaçıyor evcil demıştı satıcı kişi,bugün ilk kez marul yedırdım kafesten uzattığımda kaçmadı bıraz durdu sonra yedı ama kafesten hıç çıkmıyor kapısı süreklı açık,ama hiç bi tepki vermıyor bazen çıkacak gıbı kapısının önune gelıp beklıyor hazırlanır gıbı duruyor kafasını bı çıkarıyor gıbı oluyor sonra tekrar içeri giriyor,oyuncu olduklarını sanıyordum ama kıpırdamadan öylece duruyor,kafesınde salıncak merdüven flan var ama ılgılenmıyor,bugün süreklı kaşındı acaba pire flanmı ardır dıye şüphelendık e hep hapşuruyor bırınız yardım edın bılgı verın lütfen ne yapmalıyım nasıl daranmalıyım
Ara
 Konu: Cvp: Sultan Papağanı Ötmüyor
 Tarih: 16.01.2014, Saat:13:11
#9
selam arkadaslar bende bir sultan aldim bir hafta oluyor evde sadece civk civik ses cikariyor iste video izleye bilirsiniz bana yardimci olursaniz sevinirim cinsiyeti nedir erkek mi disi mi ? https://www.youtube.com/watch?v=TN68JLECoqI https://www.youtube.com/watch?v=bglN3TD3mao youtuba yorum atabilirsiniz
Ara
 


Sultan Papağanı Ötmüyor konusu
Sultan Papağanı Ötmüyor Konusunun Linki Direk Link
Sultan Papağanı Ötmüyor Konusunun HTML Kodu HTML Link
Sultan Papağanı Ötmüyor Konusu BBCode Linki BBCode Link
Sultan Papağanı Ötmüyor Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sultan papağanımın hareketleri? anil7541 6 182 10.02.2017, Saat:14:30
Son Yorum: anil7541
Resim Sultan Papağanımın Cinsiyeti Nedir ? anil7541 11 254 08.02.2017, Saat:20:24
Son Yorum: anil7541
  Sultan Papağanı ( Videolu) bubrax44 3 229 15.12.2016, Saat:12:02
Son Yorum: ngnmtl
  Dişinin yanına aldığım erkek ötmüyor? kerata 2 175 07.12.2016, Saat:19:34
Son Yorum: kerata
Resim Kuşum otmuyor Leyla 65 1 186 04.12.2016, Saat:10:02
Son Yorum: leventkerem
Exclamation yetişkin yanına yavru sultan alma yalcln 5 416 01.10.2016, Saat:15:33
Son Yorum: yalcln
Rainbow Yeni sultan papağanı cinsiyeti?? Umit25 13 1,585 24.08.2016, Saat:00:26
Son Yorum: Theorres
  Sultan Papağanım kabarık halde orkunkzn67 13 775 24.08.2016, Saat:00:24
Son Yorum: Theorres
  sultan papağanım hiç ötmüyor Fahrist 6 561 12.08.2016, Saat:11:01
Son Yorum: Fahrist
  Sultan Papağanlarımı Yalnız Bıraksam Sorun Çıkar mı? Kankiko 5 614 17.06.2016, Saat:10:43
Son Yorum: PHI



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status