• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sultan Papağanı Almayı Düşünüyorum ama Merak Ettiğim 1-2 Husus Var.
#1
Başlıkta da belirttiğim gibi bir Sultan papağanı almak istiyorum fakat ilk sıkıntım alan.Yaklaşık olarak 50x50 bir alan ve 2-2.5 metre yüksekliğinde bir alanım var.Kafes ve içinde küçük bir oyun alanı için yeterli midir ? Birde bazı sayfalarda ilk ay kuşu kafesinden çıkarmayın, elden yemek vermeyin v.s yazılar yazılar tam olarak ne yapmam gerektiğini açıklar mısınız.Son olarak eğer bu şartlar bir sorun oluşturmayacaksa sizden isim önerileri bekliyorum Smile


NOT: Hayvanın kafesi-Oyun Alanı için ayırdığım miktar bu kadar.Onun dışında evin her köşesinde dolaşabilecek Angel

#2
selam Kaan.. bende alalı 2 gün oldu.. herşeyi okumama rağmen sabırsız davranıp bugun korkmadıgını gorup actım kafesı tabıkı ucup durdu sağa sola cok korktu Allahtan bi çarpma olmadı oturdum sakınce hıc kalkmadım kafesıne aldım hemen.. öncelıkle anlamadıgım alan dedıgın yer bı oda mı yoksa odanın içinde ayırdıgın bır yer mı?tek sultan için ideal olmalı o alan oturdugun odanın içerisindeyse.. yalnız kalması ıyı değil ayrı bı yerse.. isim bende koyamadım henuz.. sabır sabır sabır.. sanırım avcılleşmesı ıçın tek olay bu.. hastalanmaması içinde dıkkat temek gereklı hersey forumlarda yazıyor aslında..

#3
(03.02.2012, Saat:23:21)scamp1907 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: selam Kaan.. bende alalı 2 gün oldu.. herşeyi okumama rağmen sabırsız davranıp bugun korkmadıgını gorup actım kafesı tabıkı ucup durdu sağa sola cok korktu Allahtan bi çarpma olmadı oturdum sakınce hıc kalkmadım kafesıne aldım hemen.. öncelıkle anlamadıgım alan dedıgın yer bı oda mı yoksa odanın içinde ayırdıgın bır yer mı?tek sultan için ideal olmalı o alan oturdugun odanın içerisindeyse.. yalnız kalması ıyı değil ayrı bı yerse.. isim bende koyamadım henuz.. sabır sabır sabır.. sanırım avcılleşmesı ıçın tek olay bu.. hastalanmaması içinde dıkkat temek gereklı hersey forumlarda yazıyor aslında..

Öncelikle yorumun için teşekkürler.Odanın içinde bir alan.İnsan olan bir yere koyun demişlerdi bende boş olan odaya değilde daha yoğun olan odaya koymaya karar verdim.Şuanlık tek sultan düşünüyorum en azından 1 sene boyunca...2 sultana çıkarsam kafes ve alan boyutunu da arttıracağım sadece 1 sultan için yeterli midir bu boyut.

#4
http://www.sultanpapaganlari.com/forum-o...r-markalar

bende tek olarak başladım çift önerilmesine rağmen.. evcılleşmesı ve bağ kurmamız daha klay olur dıye.. bi incele ıstersen linki..

#5
(03.02.2012, Saat:23:32)scamp1907 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: http://www.sultanpapaganlari.com/forum-o...r-markalar

bende tek olarak başladım çift önerilmesine rağmen.. evcılleşmesı ve bağ kurmamız daha klay olur dıye.. bi incele ıstersen linki..

Aynen banada öyle denildi.Eğer çift alırsak birbirleriyle ilgileneceklerinden aileye alışması ve eğitime karşılık vermeleri güç olumuş.İnceliyorum linki teşekkürler.

#6
öncelikle hoşgeldiniz. Kuşunuzu çıkartmak için önce odayı tanıması lazım. Odayı tanıyacak ki çıkınca panik yapmasın. Bunun için de 3-4 hafta yeter diye düşünüyorum.Elden yemek vermeniz için de sizi aynı süre için de tanıması lazım. Bunlar özet, sitede zaten bilgiler mevcut isterseniz link atabilirim. Bir sayfa yazılmış bilgiyi burada bir mesaja sığdıramayız Smile
Kafes ve oyun alanı için de uygun verdiğiniz bilgiler.
isim konusu için de öncelikle kuşunuzun rengini ve şeklini görelim, öyle tavsiye ederiz.
Kafes boyutları da tek sultan için en az 30-30-30 olmalıdır ki bu verdiğim değerler en azı. Çift sultan için de en az 50-50-50 olmalıdır.

Alkis


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sultan için yem Mustafa00 8 128 5 saat önce
Son Yorum: SedatCengaver
  Sultan papağanı Mustafa00 3 107 19.05.2017, Saat:13:01
Son Yorum: Mustafa00
  Yeni aldigim sultan sirtini kaşıyor Dewo 13 264 12.05.2017, Saat:14:18
Son Yorum: Dewo
  Sultan papağanım. Bana hala alışmadı :(((( FallenAngel 12 2,689 20.04.2017, Saat:15:51
Son Yorum: Lvnt
  Sultan papağanım yaklaşınca titriyor ACİLLLL Erdem91 1 171 04.04.2017, Saat:19:40
Son Yorum: raifmeric
  Sultan Papağanı evcilleştirme Erdem91 3 213 04.04.2017, Saat:18:50
Son Yorum: Erdem91
  kayıp sultan papağanı antalya-bulana ödül cersel1215 3 262 25.03.2017, Saat:20:52
Son Yorum: nil sip
  3 gün önce aldığım sultan papağanım sürekli kabarık duruyor ve genelde uyuyor. Co0 7 404 20.03.2017, Saat:16:59
Son Yorum: Co0
  Arkadaşlar sultan papaganım sürekli hapşırık gibi pıskırıyor sebebi nedir ? emrahkolcu25 14 466 12.03.2017, Saat:01:29
Son Yorum: aysee
  Sultan papaganımın suyuna portakal suyu katsam bi sakıncası olurmu ? emrahkolcu25 4 281 11.03.2017, Saat:01:09
Son Yorum: emrahkolcu25



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi