Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Mybestpetshop
asilkan_25 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Sultan cinsiyet hakkında ...


 Konu: Sultan cinsiyet hakkında ...
 Tarih: 03.01.2013, Saat:00:39
#1
Arkadaşlar yazdığım üzre sultan alıcam iki seçenek var birisi yeni 1-2 aylık sultanlar sarı olan bide evde 2 yaşında konuşan erkek dişi var.

Şimdi adam orda baktı yavrulara bak bu erkek bu dişi dedi burda okudum küçük yavruların renkten felan anlaşılmıyormuş.

Ben erkek istiyorum. Acaba işi şansa bırakmayıp o evden gelen 2 yaşındaki erkeğimi alsam yoksa ne yapsam ?
Ara
 Konu: Cvp: Sultan cinsiyet hakkında ...
 Tarih: 03.01.2013, Saat:01:32
#2
emre bey bende kuş alacağım zamnlar acemıydım pek cinsiyet felan anlamıyordum :=) petshop tan alacaksan eğer mesela satıcı souyor sana erkekmı istiyosun dişimi diye ? cewabın erkek diyelim . adam senın begendiğin almak istediğin kuşa direk bu erkek diyor :=) yani dikkat etmek lazım eğer cinsiyette ısrarcıysan. illaki erkek almak istiyorum diyorsan bence forumda önceden açılmış cinsiyet konularını bi gözden geçir ve kendin erkek yada dişi olduğunu anlayabıleceğin bilgiye ulaştıgın zaman istediğin kuşu içinde herhangi bi şüphe olmadan alabılırsın Smile
bu arada şimdiden alacağın kuşun hayrlı olsun Acik-agizli-gulumseme
Alyanak benim bir tanemm Heart Alkis Heart
Alyanak: Pied (E)
Akyanak:WF Pearl (D)
Ara
 


Sultan cinsiyet hakkında ... konusu
Sultan cinsiyet hakkında ... Konusunun Linki Direk Link
Sultan cinsiyet hakkında ... Konusunun HTML Kodu HTML Link
Sultan cinsiyet hakkında ... Konusu BBCode Linki BBCode Link
Sultan cinsiyet hakkında ... Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sultan Papağanın Disimi Erkekmi Arkadaşlar Kamilnahide 4 171 1 saat önce
Son Yorum: altinkilici
  Sultan papağanı cinsiyeti nedir kayipharfler02 5 129 11 saat önce
Son Yorum: kayipharfler02
  Kuşumun cinsiyeti hakkında yardımcı olurmuşsunuz ?? Fatihgunduz 3 80 25.02.2017, Saat:11:21
Son Yorum: Koala
  cinsiyet ve yaş tahmini Özgürözdemir 4 106 24.02.2017, Saat:17:25
Son Yorum: raifmeric
  cinsiyeti ve yaşı hakkında bilgi verirmisiniz yeni aldım da emin olamadım miracmusmul61 2 86 23.02.2017, Saat:14:34
Son Yorum: miracmusmul61
  Merhaba, Cinsiyet konusunda yardımınızı rica ediyorum. fatih2607 0 64 22.02.2017, Saat:12:21
Son Yorum: fatih2607
  Aranıza yeni katıldım sultan papağanım hakkında merak ettiklerim? Ciko61 3 111 22.02.2017, Saat:11:34
Son Yorum: Ciko61
  cinsiyet ve yaşı hakkında bilgilendirebilir misiniz lütfen etka07 1 75 21.02.2017, Saat:19:59
Son Yorum: newceri
  Cinsiyet ve yaş konusunda yardım lütfen eXe1aNs 10 184 21.02.2017, Saat:12:53
Son Yorum: newceri
Exclamation wf yavru hakkında bilgi verirmisiniz avakado 6 167 21.02.2017, Saat:08:45
Son Yorum: HarunÇ



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status