Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

asilkan_25 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Sultan Alacağım Fakat ...


 Konu: Sultan Alacağım Fakat ...
 Tarih: 02.01.2013, Saat:23:02
#1
S.a arkadaşlar Benim Erzurum'da 6 senedir elimde büyümüş bir erkek muhabbetim var fakat sultanları çok seviyorum almaya karar verdim. İşim gereği 5 buçuk saat mesafe olan elazığdayım. Şimdi burdan bir sultan alamak istiyorum Evim doğalgazlı sürekli yakmıyorum ben yokken yakmam mesla oda ısısı düşer takribi 13 18 derece olur. Bu sıcaklıkta sultan yaşarmı ? Bide şimdi bi erkek sultan alayım diyorum bide bi kaç aya benim erkek muhabbete bi dişi alayım büyüteyim yaza yanına götüreyim. 6 yaşında muhabbete kaç yaşı dolmuş kuşmu yoksa bir yavrumu alayım (en az 6 ay büyütüp götürecem yanına) Ve Sultan muhabbet aynı odada sıkıtı lurmu ? Son olrak 1 ay sonra Memlekete otobüsle gidicem malum 30 cm karda araba ile gidemiyorum Sutanımı burda birinemi bıraksam yoksa otobüste götürsemmi yoksa geldikten sonramı alsam ?

Bir sultan yavrumu alınmalı yoksa konuşan gelişmiş kuş dahamı mantıklı olur ?

Biraz fazla oldum biliyorum ama bu soruları bilgi sahibi insanlara sormak istedim.

Cevaplarınız için şimdiden ÇOooooOoK Teşekkür ederim ... Bu arada inşaat müh. mesleğim.
( Maalesef işim gereği 6 ayda 1 yılda yer değişiyoruz duruma göre )

Saygılarımla ...
Ara
 Konu: Cvp: Sultan Alacağım Fakat ...
 Tarih: 02.01.2013, Saat:23:12
#2
(02.01.2013, Saat:23:02)asilkan_25 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: S.a arkadaşlar Benim Erzurum'da 6 senedir elimde büyümüş bir erkek muhabbetim var fakat sultanları çok seviyorum almaya karar verdim. İşim gereği 5 buçuk saat mesafe olan elazığdayım. Şimdi burdan bir sultan alamak istiyorum Evim doğalgazlı sürekli yakmıyorum ben yokken yakmam mesla oda ısısı düşer takribi 13 18 derece olur. Bu sıcaklıkta sultan yaşarmı ? Bide şimdi bi erkek sultan alayım diyorum bide bi kaç aya benim erkek muhabbete bi dişi alayım büyüteyim yaza yanına götüreyim. 6 yaşında muhabbete kaç yaşı dolmuş kuşmu yoksa bir yavrumu alayım (en az 6 ay büyütüp götürecem yanına) Ve Sultan muhabbet aynı odada sıkıtı lurmu ? Son olrak 1 ay sonra Memlekete otobüsle gidicem malum 30 cm karda araba ile gidemiyorum Sutanımı burda birinemi bıraksam yoksa otobüste götürsemmi yoksa geldikten sonramı alsam ?

Bir sultan yavrumu alınmalı yoksa konuşan gelişmiş kuş dahamı mantıklı olur ?

Biraz fazla oldum biliyorum ama bu soruları bilgi sahibi insanlara sormak istedim.

Cevaplarınız için şimdiden ÇOooooOoK Teşekkür ederim ... Bu arada inşaat müh. mesleğim.
( Maalesef işim gereği 6 ayda 1 yılda yer değişiyoruz duruma göre )

Saygılarımla ...
muhabbet kuşunuza yaşı dolmuş bir muhabbet almanızı tavsiye ederim.Sultan ile muhabbetleriniz farklı kafeslerde olduktan sonra aynı odada kalmalarında bir sıkıntı yok.Eğer ki erzurumda uzun süre kalacaksanız sultan papağanınızı yanınıza alın derim ama bir kaç günlüğüne gidiyorsanız soğukta kuşa eziyet etmeyin bende erzurumdayım soğuğu iyi bilirim Smile sultan papağanını yavru almanızı tavsiye ederim............
Ara
 Konu: Cvp: Sultan Alacağım Fakat ...
 Tarih: 02.01.2013, Saat:23:25
#3
İlginiz için teşekkür ederim. Ocak 15 gibi gidip şubatın sonunda gelecem. Yani en az 1 ay Şimdi bekleyemiyorum da sabırsızım Smile Otobüste sıkıntı çıkarırmı ondan korkuyorum açıkcası bağırır mağırır Smile Onu kara kara düşünüyorum açıkcası...
Ara
 Konu: Cvp: Sultan Alacağım Fakat ...
 Tarih: 02.01.2013, Saat:23:27
#4
(02.01.2013, Saat:23:25)asilkan_25 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: İlginiz için teşekkür ederim. Ocak 15 gibi gidip şubatın sonunda gelecem. Yani en az 1 ay Şimdi bekleyemiyorum da sabırsızım Smile Otobüste sıkıntı çıkarırmı ondan korkuyorum açıkcası bağırır mağırır Smile Onu kara kara düşünüyorum açıkcası...
Smile bi kutuya koyar gece yolculuk yaparsanız karanlıkta sesleri pek çıkmaz...Benim tavsiyem soğuğa karşı gerekli tedbirleri alıp yanınızda götürmenizdir.1 ay uzun bir süre elazığ-erzurumda çok uzak değil Smile
Ara
 Konu: Cvp: Sultan Alacağım Fakat ...
 Tarih: 02.01.2013, Saat:23:28
#5
İnşallah hayırlı olur alacağınız sultan veya muhabbet...
Ara
 Konu: Cvp: Sultan Alacağım Fakat ...
 Tarih: 03.01.2013, Saat:17:42
#6
Soğuğa dayanır ancak bu uzarsa hastalanma olanağı yüksek.
Sultan alırkende yavru almak çok önemli çünki yaşça olgun kuşları eğitmesi zordur.
O zaten çevre vasıtasıyla kendiliğinden vahşi bir kuş olarak eğitilmiştir.
Ara
 


Sultan Alacağım Fakat ... konusu
Sultan Alacağım Fakat ... Konusunun Linki Direk Link
Sultan Alacağım Fakat ... Konusunun HTML Kodu HTML Link
Sultan Alacağım Fakat ... Konusu BBCode Linki BBCode Link
Sultan Alacağım Fakat ... Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Wink Sultan kapağını tüy kalitesi Sebastian63 3 76 07.12.2016, Saat:18:15
Son Yorum: newceri
Exclamation Sultan Papağanımın parmağı çıktı! mavilya 1 54 07.12.2016, Saat:17:30
Son Yorum: mutan
  Sultan papağanım hakkında yardım lütfen kcongu 5 140 29.11.2016, Saat:22:28
Son Yorum: Haluké
Thumbs Down Kıskanç sultan papağanı Sebastian63 5 134 28.11.2016, Saat:00:42
Son Yorum: mutan
  erkek sultan papağanım hasta Boncukcanım 8 273 31.10.2016, Saat:21:21
Son Yorum: Lemoonade
Sad Sultan papağanım uçmuyor Rabias 2 191 23.10.2016, Saat:18:43
Son Yorum: Rabias
  Sultan ciftim hakkinda Limooon 11 291 07.10.2016, Saat:07:00
Son Yorum: Limooon
  Tek sultan hk. galibo 1 120 06.10.2016, Saat:13:36
Son Yorum: alic
  Yavru sultan papağanım çok saldırgan ne yapmalıyım ? Jiyan2121 0 151 05.10.2016, Saat:04:12
Son Yorum: Jiyan2121
  Sultan ciftim daha yeni Limooon 5 185 02.10.2016, Saat:19:36
Son Yorum: Limooon



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status