Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Mybestpetshop
metem avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- sizce kaç aylık


 Konu: sizce kaç aylık
 Tarih: 28.10.2012, Saat:18:19
#1
evet 1 hafta önce aldığım lutino cinsi papağanım sizce kaç aylık

fct1n.jpg

f3smz.jpg

f3sp9.jpg

f3spy.jpg

diğer fotoğrafları önceden yükledigim için direk gösterilen fotoğrafları bulamadım kusura bakmayın
Ara
 Konu: Cvp: sizce kaç aylık
 Tarih: 28.10.2012, Saat:18:25
#2
bence 4 5 ay civarı en fazla. sen kaç aylık niyetiyle aldın?
 Konu: Cvp: sizce kaç aylık
 Tarih: 28.10.2012, Saat:18:29
#3
5 6 aylık arası dedi petshopcu
Ara
 Konu: Cvp: sizce kaç aylık
 Tarih: 28.10.2012, Saat:18:41
#4
doğru konuşan bi petshopcuya denk gelmişsinSmile ilk defa sende rastladım durust petshıopcuSmile)
 Konu: Cvp: sizce kaç aylık
 Tarih: 28.10.2012, Saat:18:42
#5
doğru demiş keli yeni kapanıyor 5-6 aylık
Yaşamak Güzeldir, Ölmekte Öyle...!
Ara
 Konu: Cvp: sizce kaç aylık
 Tarih: 28.10.2012, Saat:19:00
#6
petshopçum çok iyidi gerçekten 2 tane papağanı vardı bu erkek dedi diğeri dişi dedi 2 tane papağanı vardı zaten çift çift alıyormuş çok fazla olmadığı için hem dışkısını görebildim hemde fazla saldırgan değildi bir tanıdıkta ordan almış dişi veya erkek dediği hepsi çıkmış bakalım nolcak Smile
Ara
 Konu: Cvp: sizce kaç aylık
 Tarih: 28.10.2012, Saat:19:03
#7
ötmeye basladıgında video eklerseniz iyi olur.
 Konu: Cvp: sizce kaç aylık
 Tarih: 28.10.2012, Saat:19:10
#8
şu an dişi gibi ama sabahları biraz erkek gibi ötüyor ama bakalım dişi olursada 5 6 ay sonra erkek alıcam allahın izniyle zaten sorun yok Smile
Ara
 Konu: Cvp: sizce kaç aylık
 Tarih: 28.10.2012, Saat:20:24
#9
(28.10.2012, Saat:18:42)isak Nickli Kullanıcıdan Alıntı: doğru demiş keli yeni kapanıyor 5-6 aylık

Diyosunda isa abi Lutinolarda kellik durumu çok rastlanıyo. Kellikten bakarakda yas tahmini biraz yanlış olur Lutinolar açısında. 2 -3 yaşında bi lutino bile kel olabilir.
| ҉ . Loading... |

♀ Lutino - Fıstık(Dişi)
♂ Pied - Muko(Erkek)


Pied- Çirkin [YAVRU]
Ara
 Konu: Cvp: sizce kaç aylık
 Tarih: 28.10.2012, Saat:21:53
#10
kesinlikle onura katılıyorum.lutinoda genetik faktördür kellik...
 


sizce kaç aylık konusu
sizce kaç aylık Konusunun Linki Direk Link
sizce kaç aylık Konusunun HTML Kodu HTML Link
sizce kaç aylık Konusu BBCode Linki BBCode Link
sizce kaç aylık Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sultan papaganlarimin cinsiyeti nedir sizce sewal37 7 79 2 saat önce
Son Yorum: HarunÇ
  Sultanlarımın cinsiyeti nedir sizce ? Janti 6 85 3 saat önce
Son Yorum: raifmeric
  Sizce bu kus dişimi ?? Fatihgunduz 6 111 Dün, Saat:09:26
Son Yorum: Canaliemir12
  Tarçın'ın yaşı kaç olabilir sizce? Bay_B 0 48 25.02.2017, Saat:21:28
Son Yorum: Bay_B
  Kuşu yeni aldım 3 aylık demişlerdi ama dogrumu ? Erkek oldugu söylenmişti bide emrahkolcu25 5 132 23.02.2017, Saat:12:43
Son Yorum: emrahkolcu25
  Cinsiyeti sizce nedir ? Kokumsuz27 0 56 23.02.2017, Saat:00:41
Son Yorum: Kokumsuz27
  Cinsiyeti nedir sizce ? slhgnss 4 135 19.02.2017, Saat:14:14
Son Yorum: slhgnss
  arkadaşlar cinsiyeti ne sizce? paşa40 10 282 26.01.2017, Saat:16:43
Son Yorum: paşa40
  sizce cinsiyeti nedir disi diye getrdim suphelenmeye basladm hdr942 7 234 25.01.2017, Saat:22:49
Son Yorum: Furkan67100
  Sizce cinsiyetleri nedir yardimci olurmusunuz dogan3455 4 179 15.01.2017, Saat:11:10
Son Yorum: candark4349



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status