Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

psykoturk2 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Sizce Hamile mi?


 Konu: Sizce Hamile mi?
 Tarih: 26.05.2012, Saat:18:38
#1
Arkadaşlar öncelikle merhaba.5 dak önce dişi kuşumun popusun bıraz ust kısmında şişkinlik gördüm.Daha sonra elime aldım bakıyım dedım hafıfce parmagımla dokundum yuvarlak bir şişkinlik hissettim(biraz sert)Daha sonra belki bilmiyorumdur dedim erkekte aynısı var mı diye baktım yoktu.Arkadaşlar o hissettiğim sertlik yumurta mı?
 Konu: Cvp: Sizce Hamile mi?
 Tarih: 26.05.2012, Saat:19:20
#2
arkadaşım kuşlarının çiftleştigini gördünmü?
+ Bide Eğer dişi kuşunun dışkısı normalden olağan üstü büyükse . Yumurtlcaktır. Dİkkat et dışkısına dışkısı eğer çok büyük ise evet.
Zaten bu süreden sonra dişi kuşun yuvalıktan hiç çıkmıycaktır.
Ona mama yap.
| ҉ . Loading... |

♀ Lutino - Fıstık(Dişi)
♂ Pied - Muko(Erkek)


Pied- Çirkin [YAVRU]
 Konu: Cvp: Sizce Hamile mi?
 Tarih: 26.05.2012, Saat:20:29
#3
kardeşim çiftleştiklerini görmedim ama ikiside yuvalığa giriyor büyük ihtimal çiftleşiyordu.Ayrıca nasıl mama yapcam kardesım?
 Konu: Cvp: Sizce Hamile mi?
 Tarih: 26.05.2012, Saat:20:36
#4
Bu Gayet basittidr.Bunu kullanıyorum ben .

Bir yumurta tam ve iyice haşlanır ve soğutulup soyulur.
Beyazının tamamı, sarısının yarısı
Bir tane bebe bisküvisi bir bıçak ile küçük parçalara bölünür
karıştırılarak kuşa servis edilir.

Buda sitede sup.Mod olan erhan abinin tarifi

http://www.sultanpapaganlari.com/konu-yu...olari.html
| ҉ . Loading... |

♀ Lutino - Fıstık(Dişi)
♂ Pied - Muko(Erkek)


Pied- Çirkin [YAVRU]
 Konu: Cvp: Sizce Hamile mi?
 Tarih: 26.05.2012, Saat:20:45
#5
bende ;
-Bir yumurta tam ve iyice haşlanır ve soğutulup soyulur.
-Beyazının tamamı sarısının yarısı
-araya istedigim bazı şeyler ceviz fındık fıstık hepsini rendeden geçiriyorum karıştırıyorum kuşlara veriyorum Smile evde İrmik ve pirinç unu oldugu zaman %100 1 er tatlı kaşıgı koyuyorum ve duyduguma göre yumurtanın kabugu kuşlara iyi geliyormuş artık oduna küçük ezik mamaya katıyorum..
Jako Papağanı = Yakup
 Konu: Cvp: Sizce Hamile mi?
 Tarih: 26.05.2012, Saat:23:20
#6
bundan kolay ne var kardeşim elinize alıp bakmayın içinde kırılabilir kuşunuz ölür bekleyin sonucu görün eğer kuşta anormal bi durum olursa eline al bak yumurtlayamazsa söyle yaz burda ona görede zeytin yağı vb. taktik verir üstad arkadaşlar ama burda sorman saçma bekle ve gör ayrıca yumurtada yatan kuşa mama verilmez 2 nedeni vardır 1. hayvan sık sık mama yemek için kalkar yumurtalar soğur 2. kuş kuluçkada yattığı için sürekli hareket etmediğinden dolayı mama kuvvetli gelir yağlanır o yüzden yumurtlasın yavrular çıkmadan önce ver mamayı ama yumurtada yatarken sakın ....
BANDIRMA KUŞ SEVENLER VE YETİŞTİRENLER DERNEĞİ Z77 (bilezik no)

2 adet sultan papağanı Gulumseme

4 adet muhabbet kuşu Clap

5 takım siyah yanak JUMBO hint bülbülü Alkis



 Konu: Cvp: Sizce Hamile mi?
 Tarih: 26.05.2012, Saat:23:42
#7
Egemen beyinde dediği gibi yumurtadaki kuşa mama verilmez.Ayrıca her şişkinlik yumurta olmayabilir.Urda olabiliyor.Çiftleşme geçekleşmişse,kanatta düşüklük,kuyrukta yukarı aşağı oynama ve dışkıda büyüme varsa yumurtadır büyük ihtimalle...
 Konu: Cvp: Sizce Hamile mi?
 Tarih: 27.05.2012, Saat:01:56
#8
anladım çok teşekkür ediyorum herkese
 Konu: Cvp: Sizce Hamile mi?
 Tarih: 27.05.2012, Saat:16:03
#9
Birde bugun dikkat ettim hamile kuşun dışkısı biraz büyük ve cıvık olurmu arkadaşlar ama cıvıklık çok az.
 Konu: Cvp: Sizce Hamile mi?
 Tarih: 27.05.2012, Saat:18:24
#10
Arkadaşlar kuşun kuyruğuda sanki biraz aşyağı eğrilmiş durumda ve çok yem tüketiyor.
 


Sizce Hamile mi? konusu
Sizce Hamile mi? Konusunun Linki Direk Link
Sizce Hamile mi? Konusunun HTML Kodu HTML Link
Sizce Hamile mi? Konusu BBCode Linki BBCode Link
Sizce Hamile mi? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Sizce ne yapmalıyım ? Mehmet Öztürk 2 431 14.02.2016, Saat:02:24
Son Mesaj: erge
  Berduş'um Hamile mi? egemercanoglu 0 440 26.10.2015, Saat:21:45
Son Mesaj: egemercanoglu
  Sizce, yaşı hakkında bilgi verebilirmisiniz¿? imarnos 8 1,265 26.10.2015, Saat:14:30
Son Mesaj: Osman01
  öneriniz nedir sizce ZaZa 12 1,409 11.10.2015, Saat:22:52
Son Mesaj: Kuscu35
  Muhabbet kuşum hamile mi ? keptony 2 858 29.07.2015, Saat:02:23
Son Mesaj: senelemir
  Sizce normalmi Emrah001 12 1,154 06.07.2015, Saat:16:35
Son Mesaj: Emrah001
  Sizce Hangisi ? Emrah001 9 741 24.06.2015, Saat:19:32
Son Mesaj: Emrah001
  sizce ne yapayım Emrah001 2 594 19.06.2015, Saat:14:48
Son Mesaj: hamster
Wink Sizce hangisi ? skuygur 2 554 26.02.2015, Saat:23:58
Son Mesaj: Eski55
  Sizce Normalmi ? Pamuk01 2 606 22.08.2014, Saat:21:57
Son Mesaj: Pamuk01



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status