Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

gkyksr avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Şırınga ile Besleme yapabilimiyim..


 Konu: Şırınga ile Besleme yapabilimiyim..
 Tarih: 25.11.2012, Saat:16:49
#1
Kşum hasta maalesf konu açmıştım elle beslemem gerekiyo yem yeiyo ama nasıl yapacam bilmiyorum lütfen yardım edin...
Ara
 Konu: Cvp: Şırınga ile Besleme yapabilimiyim..
 Tarih: 25.11.2012, Saat:16:55
#2
gitmedinmi o adamın yanına gökay?
 Konu: Cvp: Şırınga ile Besleme yapabilimiyim..
 Tarih: 25.11.2012, Saat:17:04
#3
Kuşun hakkında biraz bilgi verirmisin. Kaç aylık veya günlük. sorunu ne?.

Şırınga ile besliyeceksende en temel mama yumurta sarısını iyicene ezip ılık su ile akışkan kıvama getirip. İçine galate unu, bal, baharat çeşitlerini (kekik, karanfil, susam...) toz haline gitirp ekliyebilirsin.

Besleme konusunda ise linke Latif abinin eklemiş olduğu şırınga ile besleme videosu mevcut.

http://www.sultanpapaganlari.com/konu-si...deolu.html
Lutino - Lucy
White Face - Jack
Ara
 Konu: Cvp: Şırınga ile Besleme yapabilimiyim..
 Tarih: 25.11.2012, Saat:17:16
#4
(25.11.2012, Saat:16:55)akdeniz06 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: gitmedinmi o adamın yanına gökay?

gittim o adam yokmuş mecburen ben yapacam...

(25.11.2012, Saat:17:04)Iguana Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Kuşun hakkında biraz bilgi verirmisin. Kaç aylık veya günlük. sorunu ne?.

Şırınga ile besliyeceksende en temel mama yumurta sarısını iyicene ezip ılık su ile akışkan kıvama getirip. İçine galate unu, bal, baharat çeşitlerini (kekik, karanfil, susam...) toz haline gitirp ekliyebilirsin.

Besleme konusunda ise linke Latif abinin eklemiş olduğu şırınga ile besleme videosu mevcut.

http://www.sultanpapaganlari.com/konu-si...deolu.html

kuşum 2-3 yaşlarında alalı 3 hafta oluyo bu 3 gündür keyfi yerinde değil ötmüyo, konuşmuyo yemde yemiyo dışarı çıkatınca önüne koyunca yiyor az önce biraz yedi daldarı verdim ondanda yedi çok halsiz şuan kendini kabartmış gagasını gıcırdatıp duruyo şırınga ile beslemyi düşünüorum ama korkuyorum zarar verrim diye birde kuş evcil değil beslemede sıkıntı yaratır...
Ara
 Konu: Cvp: Şırınga ile Besleme yapabilimiyim..
 Tarih: 25.11.2012, Saat:17:24
#5
ya gokay şansın yokmuş arabayı bu hafta sattım satmasaydım gelirdim şimdi. latif abinin videosunu dikkatlice izle yap derim ben
 Konu: Cvp: Şırınga ile Besleme yapabilimiyim..
 Tarih: 25.11.2012, Saat:17:26
#6
(25.11.2012, Saat:17:24)akdeniz06 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: ya gokay şansın yokmuş arabayı bu hafta sattım satmasaydım gelirdim şimdi. latif abinin videosunu dikkatlice izle yap derim ben

Sağol abi düşünmen yeter...
Ara
 Konu: Cvp: Şırınga ile Besleme yapabilimiyim..
 Tarih: 25.11.2012, Saat:17:29
#7
varmı şırınga ?
 Konu: Cvp: Şırınga ile Besleme yapabilimiyim..
 Tarih: 25.11.2012, Saat:17:31
#8
O yaşlarda kuşu beslemek zarar vermez. Şırıngayı birden sıkmaman lazım, ucunun tıkanmaması lazım. Oyüzden çok iyi ezmelisin. Hayvanın altını görmeden de bişey diyemicem ama bağırsak yapmış olabilir. Kafesini temiz tut sürekli. Suyunada bir kaç damla elma sirkesi damlat. Bağırsakta bakteri oluşumu varsa temizler.
Lutino - Lucy
White Face - Jack
Ara
 Konu: Cvp: Şırınga ile Besleme yapabilimiyim..
 Tarih: 25.11.2012, Saat:18:10
#9
(25.11.2012, Saat:17:29)akdeniz06 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: varmı şırınga ?

maalesef şırınga bulamadım kaşıkla beslesem olmazmı...

(25.11.2012, Saat:17:31)Iguana Nickli Kullanıcıdan Alıntı: O yaşlarda kuşu beslemek zarar vermez. Şırıngayı birden sıkmaman lazım, ucunun tıkanmaması lazım. Oyüzden çok iyi ezmelisin. Hayvanın altını görmeden de bişey diyemicem ama bağırsak yapmış olabilir. Kafesini temiz tut sürekli. Suyunada bir kaç damla elma sirkesi damlat. Bağırsakta bakteri oluşumu varsa temizler.
şırınga bulamadım çay kaşığı ile yedirsem olurmu birde yoğurt suyu iyi gelirmiş heralde biryerde okumuştum...
Ara
 Konu: Cvp: Şırınga ile Besleme yapabilimiyim..
 Tarih: 25.11.2012, Saat:18:31
#10
gökay halen yazıyorsun canım kardeşim zaman geçmeden bir an önce yedirmeye çalış
Bir gün kıyamet kopar çöker karanlık
ALLAH bizi affetmez çok günah aldık
Sevenler ayrılamaz,bir plan yaptık
Tüm ÇARŞI cehenneme kombine aldık.


Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!
 


Şırınga ile Besleme yapabilimiyim.. konusu
Şırınga ile Besleme yapabilimiyim.. Konusunun Linki Direk Link
Şırınga ile Besleme yapabilimiyim.. Konusunun HTML Kodu HTML Link
Şırınga ile Besleme yapabilimiyim.. Konusu BBCode Linki BBCode Link
Şırınga ile Besleme yapabilimiyim.. Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yavruyu elle besleme ve kanama Dmg 0 518 17.10.2015, Saat:21:41
Son Yorum: Dmg
  Elle besleme için aparat Shift 10 2,213 15.09.2013, Saat:18:55
Son Yorum: Shift



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status