Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

şımarıkkk papiş avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- şımarığın kafesi


 Konu: şımarığın kafesi
 Tarih: 21.01.2012, Saat:18:31
#1
arkadaşlar şımarığın kafesindekiler .ızgarası,3adet plastik tüneği(4tane tahtadan yapıcam plastikleri atıcam.)1salıncak,1suluk,2yemlik,gaga taşı var ..şimdide alıcaklarım=4tahta tünek (yapıcam),kalamar kemiği,oyuncak,vitamin,...yorumlarınızı bekliyorumSleepy
1adet 2aylık sultan papağanı(adı şımarık ,herhalde dişi)3 lepistes 2 yavru lepistes 1hamile lepistes sahibi,1 ingiliz seter köpek sahibi ...saygılarımlaa DanceBeyfendiBeyfendi
Ara
 Konu: Cvp: şımarığın kafesi
 Tarih: 21.01.2012, Saat:18:43
#2
Gerekli her şey var heralde ama kuş kumu var mı?
 Konu: Cvp: şımarığın kafesi
 Tarih: 21.01.2012, Saat:19:12
#3
onu alıcam yarın
1adet 2aylık sultan papağanı(adı şımarık ,herhalde dişi)3 lepistes 2 yavru lepistes 1hamile lepistes sahibi,1 ingiliz seter köpek sahibi ...saygılarımlaa DanceBeyfendiBeyfendi
Ara
 Konu: Cvp: şımarığın kafesi
 Tarih: 21.01.2012, Saat:19:14
#4
Unutma sindirimi için çok önemli kuş kumuExclamation Bu arada kuş kumunu çeşitlendirebilirsin zaten büyük bir ihtimal karışık kuş kumu alacaksın ayrıca yanında iri taneli olan midye kırığıda alabilirsinSmile
 Konu: Cvp: şımarığın kafesi
 Tarih: 21.01.2012, Saat:19:18
#5
tmm bakarım tşk faruk .Sleepy
1adet 2aylık sultan papağanı(adı şımarık ,herhalde dişi)3 lepistes 2 yavru lepistes 1hamile lepistes sahibi,1 ingiliz seter köpek sahibi ...saygılarımlaa DanceBeyfendiBeyfendi
Ara
 Konu: Cvp: şımarığın kafesi
 Tarih: 21.01.2012, Saat:23:23
#6
kafesin şekli nasıl. Yuvarlak mı yoksa köşeli mi. Köşeli olması sultanın için daha yararlı. Kafesin içinde daha rahat gezinebilir. Bence kafesin resmini çekip gönderin. Daha iyi yorum yapabiliriz Smile
Alkis
Ara
 


şımarığın kafesi konusu
şımarığın kafesi Konusunun Linki Direk Link
şımarığın kafesi Konusunun HTML Kodu HTML Link
şımarığın kafesi Konusu BBCode Linki BBCode Link
şımarığın kafesi Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  pakistan papağanı kafesi Enes Berke 11 548 04.09.2016, Saat:03:03
Son Yorum: aytaç1993
  İskender papağanı kafesi ynskc 7 650 28.04.2016, Saat:06:07
Son Yorum: ynskc
  Sultan Papağanı için taşıma kafesi önerisi atmaca 2 461 13.04.2016, Saat:23:59
Son Yorum: Limon78
  Güzel bi Sultan Kafesi darkzazo 12 1,000 26.03.2016, Saat:02:28
Son Yorum: SedatCengaver
  Behlül'ün kafesi hakkında ege3580 5 901 29.12.2015, Saat:19:40
Son Yorum: propontis
  2 katlı kafesi tek kat yapmalı mıyım? Kandemir 6 748 23.12.2015, Saat:15:15
Son Yorum: Kandemir
  Kajunun Yeni Kafesi EthemSelin 6 749 26.11.2015, Saat:22:22
Son Yorum: EthemSelin
  Kafesi böyle etranfını kapattım nasıl ? Emre.Adana.01 16 1,740 15.10.2015, Saat:12:59
Son Yorum: CreatioN
  Paşaya hayırlı olsun diyin kafesi aldım Emre.Adana.01 43 3,059 12.10.2015, Saat:18:26
Son Yorum: Emre.Adana.01
  Kafesi değiştirmek agresifleştirirmi Gogopesttgo 0 510 07.10.2015, Saat:20:01
Son Yorum: Gogopesttgo



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status