Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

ZaZa avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Sıkıntısı Ne Acaba


 Konu: Sıkıntısı Ne Acaba
 Tarih: 17.08.2013, Saat:20:55
#1
arkadaşlar kuşum bana gayet güzel alıştı elimden indiği yok başını okşatıyo yem elimden yiyiyo ama çok durgun sizce sıkıntısı ne olabilir ? .s
Ne de güzel demiş Fuzuli: Mey biter saki kalır, Her renk solar haki kalır, Diploma insanın cehlini alsada; "Hamurunda varsa eşeklik, baki kalır..
Erkek: ZuZu
Dişi: TuTe
Yavrucuklarda yolda Smile 
 Konu: Cvp: Sıkıntısı Ne Acaba
 Tarih: 17.08.2013, Saat:21:34
#2
Tüy deşimi olabilir ceyranda kalmış olabilir insal veya herhangi bi rahasıLıgı olabilir bunu bilemeyizk .
 Konu: Cvp: Sıkıntısı Ne Acaba
 Tarih: 17.08.2013, Saat:21:47
#3
dışkı resmi kendi resmi gerekir ne olduğunu bilmek için papağanlar hastalıklarını gizler çoğu zaman dışkı kontrolü gerekir hasta olup olmadığını anlamak için
 Konu: Cvp: Sıkıntısı Ne Acaba
 Tarih: 17.08.2013, Saat:21:55
#4
yeşilimsi ve sulu dışkı yapıyo genellikle bazende sadece sulu oluyo
Ne de güzel demiş Fuzuli: Mey biter saki kalır, Her renk solar haki kalır, Diploma insanın cehlini alsada; "Hamurunda varsa eşeklik, baki kalır..
Erkek: ZuZu
Dişi: TuTe
Yavrucuklarda yolda Smile 
 Konu: Cvp: Sıkıntısı Ne Acaba
 Tarih: 17.08.2013, Saat:22:01
#5
(17.08.2013, Saat:21:55)ZaZa demiş ki: yeşilimsi ve sulu dışkı yapıyo genellikle bazende sadece sulu oluyo

Aynı sorun bendede var
 Konu: Cvp: Sıkıntısı Ne Acaba
 Tarih: 17.08.2013, Saat:22:05
#6
(17.08.2013, Saat:21:55)ZaZa demiş ki: yeşilimsi ve sulu dışkı yapıyo genellikle bazende sadece sulu oluyo

ceyranda kalmış olabilir vitamin veriyorsanız ondan olabilir yaş sebze yediyse ondan olabilir bir kaç ihtimal var
 Konu: Cvp: Sıkıntısı Ne Acaba
 Tarih: 17.08.2013, Saat:22:08
#7
yok benimki aldğmda öyleydi peki bir ne yapmam gerek ki .s
Ne de güzel demiş Fuzuli: Mey biter saki kalır, Her renk solar haki kalır, Diploma insanın cehlini alsada; "Hamurunda varsa eşeklik, baki kalır..
Erkek: ZuZu
Dişi: TuTe
Yavrucuklarda yolda Smile 
 Konu: Cvp: Sıkıntısı Ne Acaba
 Tarih: 18.08.2013, Saat:00:14
#8
yeni ise eğer yeni geldiğinden dolayı stres yapar bundan dolayıda olur
 Konu: Cvp: Sıkıntısı Ne Acaba
 Tarih: 18.08.2013, Saat:00:21
#9
aynı sorun ılk aldıgımda bende de vardı stressten oluyo suan sıkıntısı yok fakat tıslaması cok sımdıde !!
 Konu: Cvp: Sıkıntısı Ne Acaba
 Tarih: 18.08.2013, Saat:07:16
#10
aynen tıslaması çok sağolun arkadaşlar
Ne de güzel demiş Fuzuli: Mey biter saki kalır, Her renk solar haki kalır, Diploma insanın cehlini alsada; "Hamurunda varsa eşeklik, baki kalır..
Erkek: ZuZu
Dişi: TuTe
Yavrucuklarda yolda Smile 
 


Sıkıntısı Ne Acaba konusu
Sıkıntısı Ne Acaba Konusunun Linki Direk Link
Sıkıntısı Ne Acaba Konusunun HTML Kodu HTML Link
Sıkıntısı Ne Acaba Konusu BBCode Linki BBCode Link
Sıkıntısı Ne Acaba Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Wink böcek!!!!!!!!!! (Bit mi acaba?) Emrullah 6 151 4 dakika önce
Son Mesaj: newceri
  Kuruma mi acaba Goztepeli 9 195 03.03.2017, Saat:03:07
Son Mesaj: Goztepeli
  Sultanım Hastamı acaba ? ulytau 1 326 30.10.2016, Saat:11:10
Son Mesaj: Nsp
  göğüs kuruluğu mu var acaba Öznur PEHLİVAN 4 524 09.07.2016, Saat:21:08
Son Mesaj: Öznur PEHLİVAN
  Ayak ve Gaga da mantar olabilir mi acaba? goktugaktug 9 971 25.04.2016, Saat:03:36
Son Mesaj: ahmet2670
  Acaba Ne Demek?Yardım papi_35 1 419 24.01.2016, Saat:00:44
Son Mesaj: ademusta
  Whiteface sultanım hastamı acaba? Tbagci34 4 704 13.01.2016, Saat:20:14
Son Mesaj: Tbagci34
  Muhabbet kuş yavru sıkıntısı Griay 2 512 04.01.2016, Saat:01:13
Son Mesaj: Griay
  Kurumamı var acaba Emre.Adana.01 2 430 02.01.2016, Saat:11:10
Son Mesaj: Emre.Adana.01
  acaba bitmi var ? Emre.Adana.01 2 610 10.12.2015, Saat:00:35
Son Mesaj: Emre.Adana.01



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status