• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sessiz
#1
Arkadaşlar bir sorunum var. Yeni sultanım eve dün geldi fakat ne cikliyor ne konuşuyor. Kelimeler öğretiyorum o da ağzını oynatıyo fakat ses yok :/ 3.5 aylık.

#2
(24.08.2013, Saat:14:47)Kankiko Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar bir sorunum var. Yeni sultanım eve dün geldi fakat ne cikliyor ne konuşuyor. Kelimeler öğretiyorum o da ağzını oynatıyo fakat ses yok :/ 3.5 aylık.

merhabalar.hayırlı olsun.ilk 2-3 gun ortama alışma surecidir.daha sonra yavas yavas hareketlenmeye başlayacaktır.

grey(karpuz)
lutino(kavun)
#3
Biraz sabret kafesine eve ve sizlere alışsın sen o zaman gör Smile

Bizler bile yabancı birinin evine gittiğimizde çekiniyoruz. O da aynı şuan da Wink

“Yapılırken heyacan duyulmayan işler başarılamaz”
#4
Eve yeni geldiğinden dolayı ses çıkarmıyordur,zaman tanıyın. Konuşması veya ses taklit etmesi için erkek olması gerekir ayrıca hemen olan bir şey de değildir.

Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
#5
daha yeni gelmiş alışsın önce 1ortama daha çok genç konuşmak 1az zaman alır 2 günde olmazSmile

#6
Yok yani korktum hasta falan diye Smile Normalde muhabbet falan aldığımda ötüyordu en azından.



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yeni aldığım dişi sultan papağanım çok sessiz!!! SPEEDSTER 0 195 25.03.2017, Saat:01:05
Son Yorum: SPEEDSTER



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi