• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Selamlar Dostlar =)
#1
Resim 
3 gün oldu Paşamla tanışalı , erkek sultan papağanı 3-4 aylık civarı olduğu söylendi . Ama sürekli ötüyor ve kafeste ordan oraya zıplıyor hiç susmuyor . Dışarda alarm sesi falan duyarsa vay halime , siteyi inletiyor . Hele sabahları sesiyle uyanıyorum , dün sırf sesten başım ağrıdı . Bunun sebebi ne olabilir ? Kafesten çıkmak istiyor bu bariz , ama yanına yaklaştığımda hırlaması tam olarak kesilmedi . Her zaman olmasa da arada bir yapıyor . O değil en ufak uzaklaşmamda sesi çıkmasa bile birden ötmeye başlıyor , çağırır gibi beni . Ne yapmam lazım ?

#2
Tekrar karşımızda sultan papaganı maduru Erdinç abi Smile Öncelikle hoşgeldiniz benim kuşumda öyle üstüne birşey ört bu sofra bezi olabilir mesela bu onun susmasını saglıcaktır.

Jako Papağanı = Yakup
#3
(17.01.2012, Saat:16:24)sagocusero demiş ki: Tekrar karşımızda sultan papaganı maduru Erdinç abi Smile Öncelikle hoşgeldiniz benim kuşumda öyle üstüne birşey ört bu sofra bezi olabilir mesela bu onun susmasını saglıcaktır.

Sağolasın kardeşim , hoşbulduk Smile Kıyamıyorum da kerataya sürekli atlıyor zıplıyor . Sabah oğlum sus artık ya dedim sustu . Ama şimdi susmuyor şımarık . Çıkarsam dışarı hata etmiş olur muyum ?

#4
(17.01.2012, Saat:16:44)SyraX demiş ki:
(17.01.2012, Saat:16:24)sagocusero demiş ki: Tekrar karşımızda sultan papaganı maduru Erdinç abi Smile Öncelikle hoşgeldiniz benim kuşumda öyle üstüne birşey ört bu sofra bezi olabilir mesela bu onun susmasını saglıcaktır.

Sağolasın kardeşim , hoşbulduk Smile Kıyamıyorum da kerataya sürekli atlıyor zıplıyor . Sabah oğlum sus artık ya dedim sustu . Ama şimdi susmuyor şımarık . Çıkarsam dışarı hata etmiş olur muyum ?

elinize filan geliyormu elinizden yemek yiyiormu ?

Jako Papağanı = Yakup
#5
(17.01.2012, Saat:16:46)sagocusero demiş ki:
(17.01.2012, Saat:16:44)SyraX demiş ki:
(17.01.2012, Saat:16:24)sagocusero demiş ki: Tekrar karşımızda sultan papaganı maduru Erdinç abi Smile Öncelikle hoşgeldiniz benim kuşumda öyle üstüne birşey ört bu sofra bezi olabilir mesela bu onun susmasını saglıcaktır.

Sağolasın kardeşim , hoşbulduk Smile Kıyamıyorum da kerataya sürekli atlıyor zıplıyor . Sabah oğlum sus artık ya dedim sustu . Ama şimdi susmuyor şımarık . Çıkarsam dışarı hata etmiş olur muyum ?

elinize filan geliyormu elinizden yemek yiyiormu ?

Yok daha 3. gün ve pek yaklaşmadım ürkmesin diye . Konuşuyorum sık sık elimi yaklaştırınca korktu bir kez ben de daha denemedim . Elma vermek istedim onu da yemedi .

#6
Yok daha salma hayvancagız bir kendine gelsin. elme vermek için elmayi as hergün yap bunu sonunda yer birde yumurta mamasına alıştır. Smile

Jako Papağanı = Yakup


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Selamlar..Tanışalım ve yardımınızı alayım istedim Ustunbey 12 365 24.04.2017, Saat:13:07
Son Mesaj: xkaan27x
  Selamlar Herkese bakirli. mb 8 254 23.03.2017, Saat:13:45
Son Mesaj: totti
  Selamunaleykum dostlar :) Bi göz atarsanız sevinirim :) berkantkeskin28 3 180 17.03.2017, Saat:15:28
Son Mesaj: Güven
  Kocaeli den Selamlar fatih2607 4 154 23.02.2017, Saat:10:19
Son Mesaj: fatih2607
  İzmir Bornova'dan Selamlar halloweenbugi 1 214 04.02.2017, Saat:12:28
Son Mesaj: paşa40
  İstanbul'dan Selamlar LaLuna 9 354 31.01.2017, Saat:23:04
Son Mesaj: LaLuna
  Herkese selamlar pırpır 1 173 20.12.2016, Saat:18:31
Son Mesaj: pırpır
  herkese selamlar oğuzhan çelik 1 201 15.12.2016, Saat:18:22
Son Mesaj: soude
  Bursa'dan Selamlar emreXerel 1 216 15.11.2016, Saat:09:14
Son Mesaj: soude
  Denizli'den Selamlar Concon 1 222 03.10.2016, Saat:14:01
Son Mesaj: Emirrr



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi