• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
satılık dişi lutino sultan papağanı
#1
arkadaşlar yaklaşık olarak 9-10 aylık olan lutinomu satmak zorundayım. yaşını tam bilemiyorum. ilk aldığımda 6-7 aylık denmişti buraya konu açtığımda ve aldığım tam iki ay oldu. maximum 10 aylık olması lazım. haftalardır düşünüyorum satmakla satmamak arasında gittim geldim zor da olsa satmaya karar verdim. Sad
satma nedenime gelince KPSS ye hazırlanıyorum ve hiç vakit ayıramıyorum şuan. bir iki haftadır çok ilgilenmeye çalıştım fakat bu sefer ders çalışamadım. sınavıma az kaldı ve sınavdan sonra uzun bir tatile çıkacağım. başka birine bırakmak istemiyorum. sultanın rahatını bozmamak için. bi bana alışıp bir başkasına alışarak dengesinin bozulmasını istemedim. hoş öyle çok eğitimli değil.
fakat elimden daldarı ve normal yemini yer. çok yükseklerde işi olmaz. avizelere hiç konmaz. kafesinin üstünde ya da masanın, sehpanın üstünde dolaşır. konduğu yerden elimize alabiliyoruz. kaçmıyor ve ısırmıyor. kendini sevdirir.elimizde sevdikten sonra omuzumuza koyduğumuzda durur.
yolda harab olmaması için İstanbul dışına KESİNLİKLE yollamayacağım. elden teslim edilecektir.
dilerim içimin rahat edebileceği bir yere gider. her iki taraf için de hayırlı olur ...
=>LUTİNO+TESLİM EDECEĞİM KÜÇÜK KAFES =120 TL...<=

iki ay önceki fotosu ilk fotoları
son resimlerini yükleyeceğim...
[Resim: p1010962f.jpg]










1 sultan(pied) Male *Zibidi*
1 muhabbet Male *Fıstık*
#2
Umarım iyi bakabilecek birine gider.Ayrıca kpss denen zımbırtıda başarılar dilerim Deniz hanım.Ne demek olduğunu iyi bilirim.

Amaç sultan papağanı sahibi olmaksa gerisi teferruattır Sniper
#3
[Resim: p1010967f.jpg]
[Resim: p1010953s.jpg]
[Resim: p1010960h.jpg]
[Resim: p1010756p.jpg]


1 sultan(pied) Male *Zibidi*
1 muhabbet Male *Fıstık*
#4
Hayirli satışlar

ŞİLA lutino Female
PAŞA grey Male
#5
hayırlı satışlar deniz hanım kesin dişi demi benim kuşumda böyle ötüyo hiç farkı yok benimkidemi dişi oluyo hep böyle bağırıyo

#6
(30.05.2012, Saat:15:54)çakırxy demiş ki: hayırlı satışlar deniz hanım kesin dişi demi benim kuşumda böyle ötüyo hiç farkı yok benimkidemi dişi oluyo hep böyle bağırıyo

saolun eğer böyle ötüyorsa dişidir..

1 sultan(pied) Male *Zibidi*
1 muhabbet Male *Fıstık*


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Lori Papağanı Özellikleri Nelerdir? Uzman Tv Alpdna 0 775 09.10.2015, Saat:03:04
Son Mesaj: Alpdna
  "Satılık ülke" iken örnek ülke oldu KingWizard 0 546 02.07.2015, Saat:03:44
Son Mesaj: KingWizard
  Sultan Tavuğu Alpdna 0 1,951 09.05.2015, Saat:07:25
Son Mesaj: Alpdna
  satılık mavi mutasyon ve yeşil pakistan gokidz 2 1,943 08.09.2014, Saat:14:42
Son Mesaj: gokidz
  Sultan Papağanları Bilgi Alışveriş Forumu SultanPapaganlari.Com Alpdna 0 835 24.06.2014, Saat:19:54
Son Mesaj: Alpdna
  Sultan Papağanları İçin Hangi Vitaminler Kullanılmalıdır? Alpdna 0 1,568 24.06.2014, Saat:19:52
Son Mesaj: Alpdna
  Sultan Papağanlarının Yaşadıkları Hastalıklar Alpdna 0 635 24.06.2014, Saat:19:52
Son Mesaj: Alpdna
  Sultan Papağanlarında Kaşınma ve Tüy Bakımı Alpdna 0 1,017 24.06.2014, Saat:19:51
Son Mesaj: Alpdna
  Sultan Papağanlarında Banyo Alpdna 0 1,128 24.06.2014, Saat:19:50
Son Mesaj: Alpdna
  Sultan Papağanı Özellikleri Nelerdir? Alpdna 0 1,365 24.06.2014, Saat:19:49
Son Mesaj: Alpdna



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi