Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

nik35 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Şanslıyı nasıl egitmeliyim?


 Konu: Şanslıyı nasıl egitmeliyim?
 Tarih: 03.10.2011, Saat:01:55
#1
Şanslıyı egitmeliyim yoksa evden göndersek bizimkiler . Şanslıyı seviyorum ben de ondan ayrılmak istemiyorum parayla arkadas oldular ama ikisi de birbirini cildirtiyor Acik-agizli-gulumseme şanslı dal darıyı acayip seviyor bı yüzden daldariyla yaklaşmak istiyorum fakat elimi kafese solunda çırpınıyor acayip sekilde rahatsız oluyor elime alıp sevmek istiyorum fakat cok fena ısırıyor napcaami şaşırdım Muabbet kuşlarının cok kolay evcillestirdigini duymuştum ama bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum malesef yardımcı olur musunuz bu konuda ?
Flicker Lovebird--> Arda
Muhabbet K.--> Peynir
 Konu: Cvp: Şanslıyı nasıl egitmeliyim?
 Tarih: 03.10.2011, Saat:17:00
#2
(03.10.2011, Saat:01:55)nik35 demiş ki: Şanslıyı egitmeliyim yoksa evden göndersek bizimkiler . Şanslıyı seviyorum ben de ondan ayrılmak istemiyorum parayla arkadas oldular ama ikisi de birbirini cildirtiyor Acik-agizli-gulumseme şanslı dal darıyı acayip seviyor bı yüzden daldariyla yaklaşmak istiyorum fakat elimi kafese solunda çırpınıyor acayip sekilde rahatsız oluyor elime alıp sevmek istiyorum fakat cok fena ısırıyor napcaami şaşırdım Muabbet kuşlarının cok kolay evcillestirdigini duymuştum ama bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum malesef yardımcı olur musunuz bu konuda ?

elinizi kafese soktuğunuzda çırpınmaması için kendi yöntemimi söyleyebilirim..elinizi kafese parmaklarınızı göstermeden yani yumruk şeklinde yavaşça sokun..mutlaka kaçacaktır..kaçrsa sakın elinizi çekmeyin,eğer elinizi çekerseniz bunu bir zafer olarak algılar ve sürekli yapar bunu..kuşun durmasını bekleyin..durduğundada elinizi aynen olduğu gibi bekletin bir süre..sonrada elinizi kafesten çıkartın..gün geçtikçe elinizi her seferinde daha çok yaklaştırabilirsiniz,sonradan parmaklarınızı da göstermeye başlayın..sürekli bunu yaparsanız elinizi görünce kaçmayacak,sadece kenara çekilecektir....dal darını seviyormuş zaten..bu dediğim aşamayı atlattıktan sonra dal darını sapından tutup uzaktan kuşunuza yedirin..ilk başta tereddüt etsede yiyecektir..elinizden yemeye alışıncada elinizi ona hafif hafif yaklaştırın gün geçtikçe..
 Konu: Cvp: Şanslıyı nasıl egitmeliyim?
 Tarih: 03.10.2011, Saat:20:19
#3
(03.10.2011, Saat:17:00)bugrahan demiş ki:
(03.10.2011, Saat:01:55)nik35 demiş ki: Şanslıyı egitmeliyim yoksa evden göndersek bizimkiler . Şanslıyı seviyorum ben de ondan ayrılmak istemiyorum parayla arkadas oldular ama ikisi de birbirini cildirtiyor Acik-agizli-gulumseme şanslı dal darıyı acayip seviyor bı yüzden daldariyla yaklaşmak istiyorum fakat elimi kafese solunda çırpınıyor acayip sekilde rahatsız oluyor elime alıp sevmek istiyorum fakat cok fena ısırıyor napcaami şaşırdım Muabbet kuşlarının cok kolay evcillestirdigini duymuştum ama bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum malesef yardımcı olur musunuz bu konuda ?

elinizi kafese soktuğunuzda çırpınmaması için kendi yöntemimi söyleyebilirim..elinizi kafese parmaklarınızı göstermeden yani yumruk şeklinde yavaşça sokun..mutlaka kaçacaktır..kaçrsa sakın elinizi çekmeyin,eğer elinizi çekerseniz bunu bir zafer olarak algılar ve sürekli yapar bunu..kuşun durmasını bekleyin..durduğundada elinizi aynen olduğu gibi bekletin bir süre..sonrada elinizi kafesten çıkartın..gün geçtikçe elinizi her seferinde daha çok yaklaştırabilirsiniz,sonradan parmaklarınızı da göstermeye başlayın..sürekli bunu yaparsanız elinizi görünce kaçmayacak,sadece kenara çekilecektir....dal darını seviyormuş zaten..bu dediğim aşamayı atlattıktan sonra dal darını sapından tutup uzaktan kuşunuza yedirin..ilk başta tereddüt etsede yiyecektir..elinizden yemeye alışıncada elinizi ona hafif hafif yaklaştırın gün geçtikçe..

Sedat bey sırf bu eğitim için Juen pet'ten 3 paket dal darı siparişi verdim akşam üstü
biraz önce de siparişlerin 1 saat içinde kargoya verildiğini gördüm dal darının nelere yardımcı olacağını çok merak ediyorum... bu arada Avi - Vit Multivitamin almayı da ihmal etmedim Gulumseme
 Konu: Cvp: Şanslıyı nasıl egitmeliyim?
 Tarih: 03.10.2011, Saat:20:35
#4
(03.10.2011, Saat:20:19)necatikarabay demiş ki:
(03.10.2011, Saat:17:00)bugrahan demiş ki:
(03.10.2011, Saat:01:55)nik35 demiş ki: Şanslıyı egitmeliyim yoksa evden göndersek bizimkiler . Şanslıyı seviyorum ben de ondan ayrılmak istemiyorum parayla arkadas oldular ama ikisi de birbirini cildirtiyor Acik-agizli-gulumseme şanslı dal darıyı acayip seviyor bı yüzden daldariyla yaklaşmak istiyorum fakat elimi kafese solunda çırpınıyor acayip sekilde rahatsız oluyor elime alıp sevmek istiyorum fakat cok fena ısırıyor napcaami şaşırdım Muabbet kuşlarının cok kolay evcillestirdigini duymuştum ama bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum malesef yardımcı olur musunuz bu konuda ?

elinizi kafese soktuğunuzda çırpınmaması için kendi yöntemimi söyleyebilirim..elinizi kafese parmaklarınızı göstermeden yani yumruk şeklinde yavaşça sokun..mutlaka kaçacaktır..kaçrsa sakın elinizi çekmeyin,eğer elinizi çekerseniz bunu bir zafer olarak algılar ve sürekli yapar bunu..kuşun durmasını bekleyin..durduğundada elinizi aynen olduğu gibi bekletin bir süre..sonrada elinizi kafesten çıkartın..gün geçtikçe elinizi her seferinde daha çok yaklaştırabilirsiniz,sonradan parmaklarınızı da göstermeye başlayın..sürekli bunu yaparsanız elinizi görünce kaçmayacak,sadece kenara çekilecektir....dal darını seviyormuş zaten..bu dediğim aşamayı atlattıktan sonra dal darını sapından tutup uzaktan kuşunuza yedirin..ilk başta tereddüt etsede yiyecektir..elinizden yemeye alışıncada elinizi ona hafif hafif yaklaştırın gün geçtikçe..

Sedat bey sırf bu eğitim için Juen pet'ten 3 paket dal darı siparişi verdim akşam üstü
biraz önce de siparişlerin 1 saat içinde kargoya verildiğini gördüm dal darının nelere yardımcı olacağını çok merak ediyorum... bu arada Avi - Vit Multivitamin almayı da ihmal etmedim Gulumseme

öncelikle adımı karıştırdınız galiba bi yanlışlık oldu sanırım..dal darı eğitim için bire birdir..önce kafese koyun tadını alsın..1-2 gün kafesinde bekletin..sonra sapından tutup uzatın..ilk başta tereddüt etsede yer mutlaka..eğitime başladıktan sonra dal darını kafese koymayın..sadece eğitim amaçlı kullanın..
 Konu: Cvp: Şanslıyı nasıl egitmeliyim?
 Tarih: 04.10.2011, Saat:07:53
#5
[/quote]

öncelikle adımı karıştırdınız galiba bi yanlışlık oldu sanırım..dal darı eğitim için bire birdir..önce kafese koyun tadını alsın..1-2 gün kafesinde bekletin..sonra sapından tutup uzatın..ilk başta tereddüt etsede yer mutlaka..eğitime başladıktan sonra dal darını kafese koymayın..sadece eğitim amaçlı kullanın..
[/quote]

özür dilerim yanlışlık oldu...Blush
dediğiniz gibi yapacağım...
 


Şanslıyı nasıl egitmeliyim? konusu
Şanslıyı nasıl egitmeliyim? Konusunun Linki Direk Link
Şanslıyı nasıl egitmeliyim? Konusunun HTML Kodu HTML Link
Şanslıyı nasıl egitmeliyim? Konusu BBCode Linki BBCode Link
Şanslıyı nasıl egitmeliyim? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Yetiskinlige erismemis olanlar nasil oter Erdi154 3 146 11.02.2017, Saat:23:54
Son Mesaj: MİÇO129
  Sultan papağanın başka gen taşıdığını nasıl anlarız Alperen8 0 116 31.01.2017, Saat:02:44
Son Mesaj: Alperen8
  kuşumun yanına yeni bi papiş alıcam yaş tahmini nasıl yaparım BirYabancı 3 184 26.01.2017, Saat:21:02
Son Mesaj: caltuntas
  Kızıma erkek eş nasıl bulabilirim tatlım 0 118 05.01.2017, Saat:23:13
Son Mesaj: tatlım
  Papağanıma nasıl yaklaşmalıyım rumeliruzgari 3 214 19.12.2016, Saat:00:47
Son Mesaj: muttoli
  Kuşa alarji var nasil beslenir Alperen8 5 310 15.10.2016, Saat:20:40
Son Mesaj: Alperen8
  Kuşlarda Mineral ve Aminoasit İhtiyacı Nasıl Karşılanır? blocktrade 4 268 05.10.2016, Saat:21:10
Son Mesaj: blocktrade
  Sizce nasıl sağlıklımıdır? JrQuen 17 847 03.07.2016, Saat:14:06
Son Mesaj: JrQuen
  Video Nasıl Yüklenir (Detaylı Resimli Anlatım) Gogopesttgo 3 354 06.04.2016, Saat:00:42
Son Mesaj: Gogopesttgo
  Merhaba arkadaşlar bu ürün nasıl sizce ?? cakooo 2 454 22.02.2016, Saat:13:39
Son Mesaj: cakooo



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status