Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

fqrmen avatar
Konuyu Değerlendir
  • 1 Oy - 5 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- şampiyon


 Konu: şampiyon
 Tarih: 20.07.2013, Saat:19:52
#1
şampiyon Smile selamunaleyküm papaganı yeni aldım görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar
[Resim: 2hcqdyw.jpg]
[Resim: 19b0is.jpg]
[Resim: 2crt46w.jpg]
[Resim: 33lnqkg.jpg]
 Konu: Cvp: şampiyon
 Tarih: 20.07.2013, Saat:19:54
#2
maşallah Smile Hayırlı olsun
 Konu: Cvp: şampiyon
 Tarih: 20.07.2013, Saat:19:55
#3
eywallah sagol daha iyisi senin olsun Smile
 Konu: Cvp: şampiyon
 Tarih: 20.07.2013, Saat:20:00
#4
Hayırlı olsun Smile
hep böylemi duruyor ?
 Konu: Cvp: şampiyon
 Tarih: 20.07.2013, Saat:20:02
#5
eywallah yok hareket ediyo birşey söyledigin zaman kafayı kaldırıp dinliyo ama hiç ötmedi daha
 Konu: Cvp: şampiyon
 Tarih: 20.07.2013, Saat:20:14
#6
Masallah hayirli olsun...
albino Male
albino Female

[Resim: http://i44.tinypic.com/9iafd2.jpg]
 Konu: Cvp: şampiyon
 Tarih: 20.07.2013, Saat:20:17
#7
eywallah sagol
 Konu: Cvp: şampiyon
 Tarih: 20.07.2013, Saat:20:39
#8
hayırlı olsun çok güzel. Benim erkekle adaşlar Smile bnm erkekğin adıda şampiyon
 Konu: Cvp: şampiyon
 Tarih: 20.07.2013, Saat:20:44
#9
eyw sagol bunada erkek dediler zaten Smile
 Konu: şampiyon
 Tarih: 20.07.2013, Saat:21:40
#10
Hoşgeldiniz öncelikle kuş hep böyle durgun mu burkadan yakın çekimde bu kadar sakin olması dikkatimi çekti benim biraz bu genel Halimi yoksa hareketli mi
Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

[Resim: http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg]


 


şampiyon konusu
şampiyon Konusunun Linki Direk Link
şampiyon Konusunun HTML Kodu HTML Link
şampiyon Konusu BBCode Linki BBCode Link
şampiyon Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş




Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status