• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Saldırgan dişi ne yapmam lazım?
#1
Arkadaşlar bundan 2 hafta önce 10 aylık erkek pearl cinsi kuşuma 5 yaşında dişi bir grey geldi. alışmaları için ayrı kafeslerde aynı odada yan yana 1.5 hafta geçirdiler. sonra ikisini saldım bekledim 30 dk sonra aynı kafese koydum . Salındıkalrı sırada bzimki benle beraber oyun oynadı omzumdaydı dişi de bizi ktaplıkdan izledi kitaplığın bi köşesine bizimkini bıraktım ona doğru yaklaşdı tepki yok. sonra ikisini aynı kafese aldım.bunları birde gece yaptım galiba hata ettim ama. ışıklar kapanınca tedirgin oldular 30 dk sonra odaya geldiğimde kanat sesleri ışığı açdım ikiside uçuşuyor etrafı görünce durdular bi 30 dk oturdum izledim bizimki onu tanımak için yaklaşıyor ama dişi o gelince hafif bi tıslamaya benzer bi ses cıkararak gagasını açıyor. tekrar ayırdım o gece 2 gün daha yanyana beklediler şimdi koydum kafese ama dişi hala aynı . Dişinin sahibi dişiler baskın olur sorun olmaz kafesinde geniş onlar alışır merak etme dedi. Bende bizimkini koydum oraya sizce sorun olurmu alışırlarmı zamanla ne yapmam gerek? şuan aynı kafesteler .Bizimki ele alışık hatta bana çok bağlı dişi ise ısırması yok ama ele gelmiyor.

#2
biri erkek biri dişi diye birbirlerini sevecekler diye bir kural yok belki de dişi kuş sevmedi sizin kuşunuzu

#3
yani sevip sevmeden olduğunu bilemiyeceğim ama tepkisi sanki korkuyormuş gibi yaklaştırmıyor ürküyor. kafasını geri çekip gagasını açıyor. Başka bir anlamı olabilir diye sordum. Nasıl atlatabiliriz çiftleşip çiftleşmiyeceklerini gösterirler ileride ama eş tutmuyan kuşlarda aynı tünekde durabiliyor sonuçda

#4
Aynı sorun bendede var ya erkek yaklaşıyo çok uysal ama dişi kaçıyo ağzını açıyo ürküyo ama saldırmıyo eğer seninki saldırıyosa dikkat etmelisin bir yerlerine zarar verebilirler önemli olan kanlı kavga etmemeleri Smile

#5
yok o kadar değil ısırdığını görmedim ama yaklaştırmıyor ileride bunu aşabilirlermi ne kadar alışabiliriler ?



Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Dişi eekeğin kafa tüylerini çekiyor! eyup21 7 742 11 saat önce
Son Mesaj: muratyildiz27
  dişi sultan papağanım sürekli böyle ötüyo nedeni ne olabilir ??? emretecer 18 2,053 26.04.2017, Saat:19:11
Son Mesaj: Koala
Video Dışı kuşum garip hareketler yapıyor? MehmetDavarci 8 399 02.12.2016, Saat:15:03
Son Mesaj: mutan
Video Dişi Yaklaşıyor Erkek Uzaklaşıyor :) Sorun Nedir? ugurky 3 357 22.10.2016, Saat:15:54
Son Mesaj: mazlum
  Dişi Sultanım bugün sabahtan erken saatten itibaren bu şekilde davranıyor goktugaktug 5 536 15.07.2016, Saat:02:47
Son Mesaj: Batalas
  Dişi Sultanım Kafeste Kanat Çırpıyor goktugaktug 6 690 02.06.2016, Saat:14:25
Son Mesaj: mehmetaslı
  İlaç İsmi Lazım papi_35 5 459 26.01.2016, Saat:16:45
Son Mesaj: cnnc
  Erkek saldırgan davranıyor hrnshn 10 1,786 08.10.2015, Saat:23:11
Son Mesaj: Feyza Nur
  Limon çok az ötüyor dişi mi acaba? eyup21 0 693 06.09.2015, Saat:16:13
Son Mesaj: eyup21
  Dişi sultan neden böyle öter? euqenie 0 805 02.09.2015, Saat:19:42
Son Mesaj: euqenie



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi