Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

lapola avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Sabahın 5 inde çok yüksek sesle ötüyor hersabah !!!


 Konu: Sabahın 5 inde çok yüksek sesle ötüyor hersabah !!!
 Tarih: 07.11.2011, Saat:16:23
#1
Ne yapacagımı şaşırdım arkadaşlar. ev halkını ayağa kaldırıyo horoz gibi bişey bu ... Gün içindede çığlım atıyo sanki devamlı yanında olmamı istiyo başka bir odaya gidince yırtıyo kendini NE YAPALİRiM?F04Exclamation
Ara
 Konu: Cvp: Sabahın 5 inde çok yüksek sesle ötüyor hersabah !!!
 Tarih: 07.11.2011, Saat:16:44
#2
klasik öten sultan sendromu Acik-agizli-gulumseme Acik-agizli-gulumseme..her sultan papağanı öter,ilgi istiyor sizden..size tavsiyem yanına eş alın,eş olunca birbirine ilgi gösterirler ve sizin ilgilenmenize pek gerek kalmaz.
Ara
 Konu: Cvp: Sabahın 5 inde çok yüksek sesle ötüyor hersabah !!!
 Tarih: 07.11.2011, Saat:17:14
#3
eevt öyle bagırmasını istemiyorsanız. Eş atin yanına olsun ben mutluyum diyorsanız Acik-agizli-gulumseme bırakın kalsın öyle .D

Jako Papağanı = Yakup
 Konu: Cvp: Sabahın 5 inde çok yüksek sesle ötüyor hersabah !!!
 Tarih: 07.11.2011, Saat:18:52
#4
İlgilendiğiniz için teşekkür ederim...:f10:F04Onun derdi dışarı çıkmak ama çok ortama alışkın olmadığı için salamıyorum uzun süre ya kolumda duruyor yada kendini duvarlara vuruyor...bi oyun alanı onu oyalarmı dışarıda ?
Ara
 Konu: Cvp: Sabahın 5 inde çok yüksek sesle ötüyor hersabah !!!
 Tarih: 07.11.2011, Saat:21:17
#5
Sultan papağanları sabah saat 6-7 gibi hava aydınlanmaya başlayınca ötmeye başlarlar çığlık atarlar eş olursa da bunu yaparlar ama sesleri birazdaha azalabilir
http://www.resimagaci.com/img/rd95hb.jpg

Grey split to pied erkek
pearl pied dişi.

Ara
 Konu: Cvp: Sabahın 5 inde çok yüksek sesle ötüyor hersabah !!!
 Tarih: 07.11.2011, Saat:21:18
#6
fakat benm 9.30 da çok ötüyor
İsİm=SeRgen
SoY Ad=KurT
YaŞ=11
Sahip oLduĞu KuŞ= Pearl Sultan
Ara
 Konu: Cvp: Sabahın 5 inde çok yüksek sesle ötüyor hersabah !!!
 Tarih: 07.11.2011, Saat:21:20
#7
normaldir sultan papağanlarının sesi ötüşleri baya iyidir çok çıkar yapacak bişi yok yani Acik-agizli-gulumseme
http://www.resimagaci.com/img/rd95hb.jpg

Grey split to pied erkek
pearl pied dişi.

Ara
 Konu: Cvp: Sabahın 5 inde çok yüksek sesle ötüyor hersabah !!!
 Tarih: 07.11.2011, Saat:22:32
#8
fazladan yem veriyorum 10 dk susuyo Blank Hiç bi çözüm yolu yokmu çok yüksek sesli Idea dısarı cıkmak istiyo tahminimce cıkaramıyorumda ne önerebilirsiniz Huh
Ara
 Konu: Cvp: Sabahın 5 inde çok yüksek sesle ötüyor hersabah !!!
 Tarih: 07.11.2011, Saat:22:43
#9
Kafesinin ilgilenicegi oyunckalar al Acik-agizli-gulumseme daldrı al al , ballı kraker al as Acik-agizli-gulumseme onları yer oynar Acik-agizli-gulumseme ve susar Acik-agizli-gulumseme
Jako Papağanı = Yakup
 Konu: Cvp: Sabahın 5 inde çok yüksek sesle ötüyor hersabah !!!
 Tarih: 07.11.2011, Saat:23:02
#10
Ama kuşunuz erkek ve konuşmak istiyorsanız.Oyuncak asmamalısınız.O sizin keyfinize kalmış.Benimki de aynı şekilde başka yere gidince çığlık atıyor ilgi istiyor.Eğer eş alırsanız bu sıkıntınızı giderirsiniz.Bir de arkadaşlar kuşlarınız sabah erkenden ötüyor ama yatarken üstünü örtüyormusunuz?
 


Sabahın 5 inde çok yüksek sesle ötüyor hersabah !!! konusu
Sabahın 5 inde çok yüksek sesle ötüyor hersabah !!!  Konusunun Linki Direk Link
Sabahın 5 inde çok yüksek sesle ötüyor hersabah !!!  Konusunun HTML Kodu HTML Link
Sabahın 5 inde çok yüksek sesle ötüyor hersabah !!!  Konusu BBCode Linki BBCode Link
Sabahın 5 inde çok yüksek sesle ötüyor hersabah !!!  Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kuşumun sizce erkekmi? Çok gürültülü ve sürekli ötüyor Paşa.05 5 209 21.11.2016, Saat:16:59
Son Yorum: Paşa.05
Exclamation Durmadan Ötüyor Golgeadam 4 284 19.06.2016, Saat:13:16
Son Yorum: Golgeadam
  kuşum ne ötüyor ne elime geliyor yardım Garfiled 5 449 10.05.2016, Saat:00:36
Son Yorum: Garfiled
  Şakir neden böyle ötüyor akap 3 635 31.10.2014, Saat:09:57
Son Yorum: orHaNs
  Kafesin köşesine geçip vik vik ötüyor. Tecrübe eden? thinksimpler 5 1,010 14.09.2013, Saat:23:07
Son Yorum: Haluké
Bilgi sultanım durmadan ötüyor sdkral 13 2,585 27.01.2013, Saat:21:49
Son Yorum: trance01
  sürekli çığlık atar gibi ötüyor aayy 6 3,216 25.01.2012, Saat:00:45
Son Yorum: tebessum01
  çiko ısırıyor ve çok ötüyor levomi 9 1,979 10.11.2011, Saat:20:55
Son Yorum: Zeynep
  çiko durmadan ötüyor levomi 13 2,766 10.11.2011, Saat:09:48
Son Yorum: Alpdna



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status