• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
s.a arkadaşlar gözünde bi kızarıklık oluştu:(((
#1
meraba arkadaşlar sultanımın gözünde bi kızarıklık oluştu 1 haftadan beri var dişide vardı çok az bi şekilde,ama şimdi erkekte de oluştu ve sanki büyüyor gibi lütfen bilen arkadaşlarım yorum yapabilirmi tedavisi ne ve ne olur?????

Kod:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151100495204440&set=a.10150234024344440.320586.744739439&type=3&theater
#2
valla bence bi veterinere götür göz damlası felan verir belkide salmışşınızdır uçarken bir yere vurmuştur yada kafeste gözüne birşeyler gelmiştir vakit kaybetmeyin derim
#3
(04.10.2012, Saat:17:37)Necrobutcher demiş ki: valla bence bi veterinere götür göz damlası felan verir belkide salmışşınızdır uçarken bir yere vurmuştur yada kafeste gözüne birşeyler gelmiştir vakit kaybetmeyin derim

ya burada veteriner pek bişe yapmıyo.bilen arkadaşlarım yada başına gelen arkadaşlarımdan bilgi almak istedim inşallah bi bilen çıkarSad
#4
genta göz damlası alın eczaneden 2-3 güne geçer...
Papağanlar ve güzel sesli kuşlar sözleri yüzünden hapsedilirler, aptal balıkçıl istediği gibi dolaşır; çünkü susmak en iyi politikadır...
#5
o zaman eczanelerde genta göz damlası var genellikle kuşların bu problerimde çok başvurulur insan ilacıdır ama kuşlarada oluyor onu dene derim 3 tl birşey
#6
(04.10.2012, Saat:17:59)Necrobutcher demiş ki: o zaman eczanelerde genta göz damlası var genellikle kuşların bu problerimde çok başvurulur insan ilacıdır ama kuşlarada oluyor onu dene derim 3 tl birşey

çok teşekkür ederim arkadaşlar allah razı olsun eyvallah inşlalah gcer.

(04.10.2012, Saat:17:59)Necrobutcher demiş ki: o zaman eczanelerde genta göz damlası var genellikle kuşların bu problerimde çok başvurulur insan ilacıdır ama kuşlarada oluyor onu dene derim 3 tl birşey

eyvallah çok saol kardeşim...
#7
İnşalah geçer geçmiş olsun
#8
önemli değil iyileşmesi tek temenlimiz
#9
(04.10.2012, Saat:17:33)kralsız demiş ki: meraba arkadaşlar sultanımın gözünde bi kızarıklık oluştu 1 haftadan beri var dişide vardı çok az bi şekilde,ama şimdi erkekte de oluştu ve sanki büyüyor gibi lütfen bilen arkadaşlarım yorum yapabilirmi tedavisi ne ve ne olur?????

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1...=3&theater

selam arkadaşım aynı kuştan bendede war ve aynı hastalık daha alalı 3. gün ve 3 gündür aynı şekilde cinnamon wf mutasyonu sanırım dişi bendeki kuş sorununa bir çözüm bulabıldınmı damla işe yaradımı ? cewaplarsan çok sewinirim ??
Alyanak benim bir tanemm Heart Alkis Heart
Alyanak: Pied (E)
Akyanak:WF Pearl (D)
#10
(28.12.2012, Saat:01:22)osi demiş ki:
(04.10.2012, Saat:17:33)kralsız demiş ki: meraba arkadaşlar sultanımın gözünde bi kızarıklık oluştu 1 haftadan beri var dişide vardı çok az bi şekilde,ama şimdi erkekte de oluştu ve sanki büyüyor gibi lütfen bilen arkadaşlarım yorum yapabilirmi tedavisi ne ve ne olur?????

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1...=3&theater

selam arkadaşım aynı kuştan bendede war ve aynı hastalık daha alalı 3. gün ve 3 gündür aynı şekilde cinnamon wf mutasyonu sanırım dişi bendeki kuş sorununa bir çözüm bulabıldınmı damla işe yaradımı ? cewaplarsan çok sewinirim ??
kardeş ben gentadut diye bir damla kullandım bir hafta kullandım biraz küçüldü bir hafta sonrada hiç bişe kalmadı şimdiden geçmiş olsun onu kullan bişe kalmaz inşallah sıkıntı etme.


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  arkadaşlar kuşumun kac aylık oldugunu ögrenmem lazım yardım edin yenı aldım ege1743 2 214 18.01.2017, Saat:01:37
Son Mesaj: candark4349
Sad sultan papağanı burun'da kızarıklık, dışkı yeme barıs.çiko 10 494 11.11.2016, Saat:23:54
Son Mesaj: MrGrey
  Bilgili arkadaşlar acil yardım ulytau 2 320 04.11.2016, Saat:08:38
Son Mesaj: HarunÇ
  Kuşumun gözünde bir sorun mu var Thomas 3 329 08.10.2016, Saat:14:20
Son Mesaj: Thomas
  Arkadaşlar Cinsiyet Nedir Erdem3367 1 286 27.08.2016, Saat:17:43
Son Mesaj: Erdem3367
  Dilinde yara oluştu sanırım Pasa1461 0 252 10.07.2016, Saat:11:02
Son Mesaj: Pasa1461
Star Dilinde yara oluştu sanırım Pasa1461 0 224 09.07.2016, Saat:13:04
Son Mesaj: Pasa1461
  arkadaşlar acil lütfen yardım rıfkı14 4 394 30.06.2016, Saat:02:00
Son Mesaj: aytaç1993
  Durum Vahim Arkadaşlar Kavinsky 3 451 16.06.2016, Saat:18:30
Son Mesaj: hks
  Dışkısı beyaz, başında kızarıklık var.Yardımcı olurmusunuz Gayem 1 447 09.05.2016, Saat:10:46
Son Mesaj: HarunÇ



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi