Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

kralsız avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- s.a arkadaşlar cinsiyet ??


 Konu: s.a arkadaşlar cinsiyet ??
 Tarih: 19.09.2012, Saat:22:44
#1
arkadaşlar cinsiyet ne bu sultanımın bir yaşına dedi petshop ama bence değil hatta yeni ötüyo 2 hafta oldu geleli siz ne dersiniz şimdiden teşkler.



video;
http://www.izlesene.com/video/erkek-sultan-papagani-wf/6629032/fbshare

resimde soldaki;

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151080454769440&set=a.10150234024344440.320586.744739439&type=3&theater


http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151080455349440&set=a.10150234024344440.320586.744739439&type=3&theater


http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151080455974440&set=a.10150234024344440.320586.744739439&type=3&theater
Ara
 Konu: Cvp: s.a arkadaşlar cinsiyet ??
 Tarih: 19.09.2012, Saat:22:53
#2
büyük ihtimalle erkek emareler dökülmeye başlamış ayrıca 1 yaşlarında sıkıntı yok yani Smile
 Konu: Cvp: s.a arkadaşlar cinsiyet ??
 Tarih: 19.09.2012, Saat:23:13
#3
(19.09.2012, Saat:22:53)Nurdan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: büyük ihtimalle erkek emareler dökülmeye başlamış ayrıca 1 yaşlarında sıkıntı yok yani Smile

teşekkür ederim.inşallah öledir yanındakide dişi dedi o shoppetSmilebugünde erkek kafesin alt köşesine geçip içten içten ötüyo dişide yanına geliyo arada dişiye vuruyor ne yapmaya çalışıyor?
Ara
 Konu: Cvp: s.a arkadaşlar cinsiyet ??
 Tarih: 19.09.2012, Saat:23:45
#4
kuşunuz erkek hayırlı olsun .
 Konu: Cvp: s.a arkadaşlar cinsiyet ??
 Tarih: 19.09.2012, Saat:23:59
#5
(19.09.2012, Saat:23:45)mervano Nickli Kullanıcıdan Alıntı: kuşunuz erkek hayırlı olsun .

inşallah öledir ya çok teşekkür ederim yorum içinSmile sizce bu yaşta çiftleşme olurmu dişiye kur yapıyo sanki kafesin altına geçip içten içten ötüyo dişi yanına gidiyo dişiye vuruyo niye böle yapıyo??
Ara
 Konu: Cvp: s.a arkadaşlar cinsiyet ??
 Tarih: 20.09.2012, Saat:00:39
#6
(19.09.2012, Saat:23:59)kralsız Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(19.09.2012, Saat:23:45)mervano Nickli Kullanıcıdan Alıntı: kuşunuz erkek hayırlı olsun .

inşallah öledir ya çok teşekkür ederim yorum içinSmile sizce bu yaşta çiftleşme olurmu dişiye kur yapıyo sanki kafesin altına geçip içten içten ötüyo dişi yanına gidiyo dişiye vuruyo niye böle yapıyo??

dişiye güçlü olduğunu ispat etmek istiyor kuşunuz artık çifleçmek istiyor dişi kuşunuzun yaşı musaaitmi yani ona yaşını doldurmuşsa heran herşey olabilir Smile
 Konu: Cvp: s.a arkadaşlar cinsiyet ??
 Tarih: 20.09.2012, Saat:00:44
#7
(20.09.2012, Saat:00:39)mervano Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(19.09.2012, Saat:23:59)kralsız Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(19.09.2012, Saat:23:45)mervano Nickli Kullanıcıdan Alıntı: kuşunuz erkek hayırlı olsun .

inşallah öledir ya çok teşekkür ederim yorum içinSmile sizce bu yaşta çiftleşme olurmu dişiye kur yapıyo sanki kafesin altına geçip içten içten ötüyo dişi yanına gidiyo dişiye vuruyo niye böle yapıyo??

dişiye güçlü olduğunu ispat etmek istiyor kuşunuz artık çifleçmek istiyor dişi kuşunuzun yaşı musaaitmi yani ona yaşını doldurmuşsa heran herşey olabilir Smile


evet o erkekten cüsseli yaş olarakta büyük tip olrakta. valla inşallah dediğin gibi olur kardeş bunlara yuvalık filan ne zaman takmalıyım ben???

(20.09.2012, Saat:00:39)mervano Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(19.09.2012, Saat:23:59)kralsız Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(19.09.2012, Saat:23:45)mervano Nickli Kullanıcıdan Alıntı: kuşunuz erkek hayırlı olsun .

inşallah öledir ya çok teşekkür ederim yorum içinSmile sizce bu yaşta çiftleşme olurmu dişiye kur yapıyo sanki kafesin altına geçip içten içten ötüyo dişi yanına gidiyo dişiye vuruyo niye böle yapıyo??

dişiye güçlü olduğunu ispat etmek istiyor kuşunuz artık çifleçmek istiyor dişi kuşunuzun yaşı musaaitmi yani ona yaşını doldurmuşsa heran herşey olabilir Smile

eyvallah kardeş saolsın peki birşey daha sorabilirimiyim bunlara ne zaman yuvalık takmam gerekir??
Ara
 Konu: Cvp: s.a arkadaşlar cinsiyet ??
 Tarih: 20.09.2012, Saat:14:32
#8
istediğiniz zaman yuvalığı takabilirsiniz.her ikiside hazır görünüyor. 3 gen mutasyonu her ikiside ve en sevdiğim mutasyon Smile maşAllah Smile
 Konu: Cvp: s.a arkadaşlar cinsiyet ??
 Tarih: 20.09.2012, Saat:16:24
#9
(20.09.2012, Saat:14:32)Nurdan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: istediğiniz zaman yuvalığı takabilirsiniz.her ikiside hazır görünüyor. 3 gen mutasyonu her ikiside ve en sevdiğim mutasyon Smile maşAllah Smile


teşekkür ederim öneriniz için saolun nurdan hanım.en kısa zamanda takacam yuvalığını,bende çok sevdim çok anlamasamdaSmile
Ara
 Konu: Cvp: s.a arkadaşlar cinsiyet ??
 Tarih: 20.09.2012, Saat:16:27
#10
rica ederim Smile
yavrularını w.face,pearl,albino veya kendileri gibi 3gen çıkabilir Smile
bol yavrularAngel
 


s.a arkadaşlar cinsiyet ?? konusu
s.a arkadaşlar cinsiyet ?? Konusunun Linki Direk Link
s.a arkadaşlar cinsiyet ?? Konusunun HTML Kodu HTML Link
s.a arkadaşlar cinsiyet ?? Konusu BBCode Linki BBCode Link
s.a arkadaşlar cinsiyet ?? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  arkadaşlar kuş aldım erkek mi dişimi ona göre değişecem bekliyorum yorumları kerata 5 119 07.12.2016, Saat:14:05
Son Yorum: kerata
  Arkadaşlar yarın kuş alıcam (Petshop resimli) kerata 9 188 06.12.2016, Saat:09:47
Son Yorum: Nsp
  Kanat altı fotoğraflara göre kesin cinsiyet tayini yapabilirmisiniz ? burak32 4 131 04.12.2016, Saat:11:02
Son Yorum: Bıcırık17
  ilk sultanım cinsiyet ve yaş söyler misiniz metuzo 6 165 04.12.2016, Saat:10:59
Son Yorum: Bıcırık17
  Cinsiyet Yeni ötüşü 5 aylık şuan kerata 9 315 27.11.2016, Saat:10:23
Son Yorum: aliyil62
  Fotoğraflı ve videolu cinsiyet yaş belirlemeye yardım eder misiniz cagdaskocaa 6 263 26.11.2016, Saat:13:05
Son Yorum: cagdaskocaa
  DNA tesi ile cinsiyet belirleme GORAX 2 93 25.11.2016, Saat:17:48
Son Yorum: GORAX
Resim Sultanlarımın cinsiyet ve yaşları hakkında ErcanÖzkaya 1 191 22.11.2016, Saat:01:55
Son Yorum: ErcanÖzkaya
Exclamation Cinsiyet tahmini videolu azadnil 8 225 19.11.2016, Saat:00:41
Son Yorum: MrGrey
  resimli cinsiyet hayriii 3 161 17.11.2016, Saat:09:01
Son Yorum: azadnil



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status