• 1 Oy - 4 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rio kafasinı duvara çarptı burun deliklerinin ortası kanıyor ne yaalıyım
#1
arkadaşlar papaganim panikleyip perdeye konarken duvara carpti gagasinin ortasinda nokta büyüklügnde kan var bir sey olur mu ne yapmaliyim ? Yardm eder misiniz?
Arkadaşlar öneriler sunarsaniz cok sevinirim tesekkürler.
#2
Bir şey olmaz kardeşim olasa bile ameliyat edecek halin yok ya beyin kanaması diye kuşun kanatların kes uçması sağ sola çarpıyorsa kısalt kanatları.
#3
Tesekkür ederim bilmem yavru diye birden panikledik bizde sagolun önerileriniz icin.
#4
Kesme bence kafesde kalsın bi süre. Resmini koyabilirsen, bilen yada daha önce karşılaşmış olanlar varsa yardımcı olabilir. Şuan nasıl durumu
KOCAELİ / İzmit Hihi
#5
Şuan iyi elimize geldi kafesine koyduk yemini fln yedi burun deliklerinin ortasnda nokta kadar pihtilasmis sekilde kan var
#6
(12.08.2012, Saat:15:30)SpeciaL demiş ki: Kesme bence kafesde kalsın bi süre. Resmini koyabilirsen, bilen yada daha önce karşılaşmış olanlar varsa yardımcı olabilir. Şuan nasıl durumu

Kafeste kalırsa yine dışarı çıkınca çarpar hem kanatları tutulur kafeste ben jako besleyen biryim böyle şeyler çok olur jakolarda en iyisi kanat ayardır temiz iş hem kuş kendine zarar vermez. Bu arada kes dediysek tamamen kes demedim jakolar için kanat ayarı vardır onu küçük kuşlara da uygulaya biliriz ve ölmesinden iyidir kanat kesimi.

#7
Tamam tesekkür ederim veterinere götürüm kanatlar icin umarim simdi bi sıkıntısı olmaz o carpmadan dolayı
#8
bisey olmaz bnm şakirde cok carpmıştır gercer 2 gne kadar
#9
benimkininde kadanı azcık kanamıştı gecti büyük kuşlar bunlar muhabbet olsa hemen cekiliyo ama gecerbüyük ihtimal geçmiş olsun
#10
Tesekkürler arkadaslar sagolun Smile


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Sultan Papağanımın Burun Delikleri huskalafat 7 189 17.04.2017, Saat:16:37
Son Mesaj: huskalafat
  Burun kasimasi Ömer94 0 94 01.04.2017, Saat:12:33
Son Mesaj: Ömer94
  Kanadı kanıyor,tüyü kanamalı dökülüyor Concon 6 258 17.03.2017, Saat:00:24
Son Mesaj: Rafık
  Burun akintisi problemi umitpekirge 3 182 02.02.2017, Saat:20:53
Son Mesaj: Ayşe32
Sad sultan papağanı burun'da kızarıklık, dışkı yeme barıs.çiko 10 494 11.11.2016, Saat:23:54
Son Mesaj: MrGrey
  Kuşum ayağaı kanıyor Alperen8 1 261 30.10.2016, Saat:16:37
Son Mesaj: Alperen8
  ACİL YARDIM BURUN KIZARIKLIĞI dilarauguralp 2 329 08.10.2016, Saat:10:13
Son Mesaj: dilarauguralp
  kanadı kanıyor Kübraa 6 659 25.08.2016, Saat:21:46
Son Mesaj: Kübraa
Video KAFASINI CAMA ÇARPTI KANADI sekerselim 2 400 15.08.2016, Saat:21:59
Son Mesaj: Nida ozdemir
  Kırmızı burun ve garip ötüş mrgrgp 2 346 26.06.2016, Saat:19:30
Son Mesaj: mrgrgp



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi