Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

osman123 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- resimli cinsiyet tahmini acill


 Konu: resimli cinsiyet tahmini acill
 Tarih: 16.12.2012, Saat:23:19
#1
slm arkadaşlar benim 4.5 5 aylık cinnemonum var koyduğum fotodaki kuşun aynısı koyduğum foto bu formdaki başka arkadaşımzıın kuşu bu kuş 50 günlükmüş benimki 4.5 5 aylık suratındaki sarılıklar aynı yani demek istediğim kuşum daha büyük foto daki kuştan ama suratındaki sarılıklar aynı yani kuşum dişi olabilirmi birde kuşum kendi kendine birşeyler geveliyor konuşuyormuş gibi yani erkekmi dişimi sizce [Resim: 34ec1kx.jpg]
 Konu: Cvp: resimli cinsiyet tahmini acill
 Tarih: 16.12.2012, Saat:23:26
#2
asıl kuşun resmi ve ötüşünün videosunu görebilirmiyiz.
 Konu: Cvp: resimli cinsiyet tahmini acill
 Tarih: 16.12.2012, Saat:23:33
#3
foto makinam yok tamirde geldiği gibi atıcam da benim kuşum bunun 5 aylığı suratındaki sarılıklar aynı ve kendi kendine konuşuyo dili dönmüyo ama
 Konu: Cvp: resimli cinsiyet tahmini acill
 Tarih: 17.12.2012, Saat:00:44
#4
kuşun kafası sararıyorsa erkektir .
 Konu: Cvp: resimli cinsiyet tahmini acill
 Tarih: 17.12.2012, Saat:15:52
#5
dişilerinkide sararıyor ama mervanooo
 Konu: Cvp: resimli cinsiyet tahmini acill
 Tarih: 17.12.2012, Saat:15:57
#6
sesini duymamız gerek cnku bazı dişiler erkege yakın öteblyorlar. bazı erkeklerde 1 yaşına kadar gizleyebiliyorlar ötüşlerini.
 Konu: Cvp: resimli cinsiyet tahmini acill
 Tarih: 17.12.2012, Saat:16:40
#7
fırat bey birde kuyruk çizgileri yataysa dişi dikse erkek dediler benimki yatay ama kuşum konuşuyormuş gibi birşeyler geveliyor ama dediği anlaşılmıyor birde yani erkek olabilirmi dişiler tek tip öter dedilerde
 Konu: Cvp: resimli cinsiyet tahmini acill
 Tarih: 17.12.2012, Saat:16:50
#8
(17.12.2012, Saat:16:40)osman123 demiş ki: fırat bey birde kuyruk çizgileri yataysa dişi dikse erkek dediler benimki yatay ama kuşum konuşuyormuş gibi birşeyler geveliyor ama dediği anlaşılmıyor birde yani erkek olabilirmi dişiler tek tip öter dedilerde

öyle bişey olduğunu sanmıyorum benim kuşun kuyruğu da yatay ama erkek
'' Söz Bitti Şimdi Susma Zamanı ! ''
 Konu: Cvp: resimli cinsiyet tahmini acill
 Tarih: 17.12.2012, Saat:16:57
#9
fırat bey birde saçma sapan konuşuyomuş gibi yapıyor ağzında bişeyler geveliyor ama söylediği anlaşılmıyor dişilerde yaparmı bunu yoksa sadece erkeklermi
 Konu: Cvp: resimli cinsiyet tahmini acill
 Tarih: 17.12.2012, Saat:16:58
#10
(17.12.2012, Saat:16:40)osman123 demiş ki: fırat bey birde kuyruk çizgileri yataysa dişi dikse erkek dediler benimki yatay ama kuşum konuşuyormuş gibi birşeyler geveliyor ama dediği anlaşılmıyor birde yani erkek olabilirmi dişiler tek tip öter dedilerde

kuyruktaki yatalıklar çogu kuşta vardır. konuşuyor gibiyse eger erkektir
 


resimli cinsiyet tahmini acill konusu
resimli cinsiyet tahmini acill Konusunun Linki Direk Link
resimli cinsiyet tahmini acill Konusunun HTML Kodu HTML Link
resimli cinsiyet tahmini acill Konusu BBCode Linki BBCode Link
resimli cinsiyet tahmini acill Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Question Cinsiyet ayrımı sericonug 6 107 11 saat önce
Son Mesaj: Ranga ranga
  Yaş ve cinsiyet tahmini Fmc25 2 86 27.03.2017, Saat:22:32
Son Mesaj: Fmc25
  Cinsiyet ve türü hakkında yardımcı olabilir misini? sforce1906 2 90 26.03.2017, Saat:22:06
Son Mesaj: Emrullah
  Cinsiyet konusunda yardım lütfen... muratyildiz27 0 79 26.03.2017, Saat:09:18
Son Mesaj: muratyildiz27
  Cins ve yas tahmini Ömer94 34 769 24.03.2017, Saat:07:55
Son Mesaj: Ömer94
  Cinsiyet hakkında yardım alabilirmiyim? muratyildiz27 4 172 23.03.2017, Saat:15:45
Son Mesaj: muratyildiz27
  Arkadaşlar bu ötüşden cinsiyet anlaşılırmı Ponçik :) 1 124 22.03.2017, Saat:12:28
Son Mesaj: Ponçik :)
  cinsiyet,yaş,tavsiyeleriniz Özgürözdemir 8 252 21.03.2017, Saat:09:10
Son Mesaj: Özgürözdemir
  Tür , yaş , cinsiyet Resul12ali 7 153 21.03.2017, Saat:00:57
Son Mesaj: emre 1986
  ilk ötüşümüz cinsiyet nedir ? sewal37 10 290 20.03.2017, Saat:16:25
Son Mesaj: sewal37



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status