Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

I.Alp avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Plastik Kafes Altlığı ...


 Konu: Plastik Kafes Altlığı ...
 Tarih: 11.02.2013, Saat:17:00
#1
Arkadaşlar bugün Ankara da bir pet-shop tan ikinci el kafes aldım. Büyükçe pirinç kaplamalı. Ama kafesin altı kötü durumda. 52x41 ölçülerinde altlık bulmam lazım. Bu şekilde sadece plastik altlık satan, imal eden bir yer biliyor musunuz ? ...
Erkek (Pearl): Bey
Dişi (Lutino): Peri


Bilgi Güçtür...
Ara
 Konu: Cvp: Plastik Kafes Altlığı ...
 Tarih: 11.02.2013, Saat:17:02
#2
alp kardeş googlede olması lazım kafes önteli ve çekmece yapan firmalar yaz çıkması lazım
Bir gün kıyamet kopar çöker karanlık
ALLAH bizi affetmez çok günah aldık
Sevenler ayrılamaz,bir plan yaptık
Tüm ÇARŞI cehenneme kombine aldık.


Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!
 Konu: Cvp: Plastik Kafes Altlığı ...
 Tarih: 11.02.2013, Saat:18:15
#3
altı nasıl bir foto ?
Ara
 Konu: Cvp: Plastik Kafes Altlığı ...
 Tarih: 11.02.2013, Saat:18:26
#4
(11.02.2013, Saat:17:02)xıdır Nickli Kullanıcıdan Alıntı: alp kardeş googlede olması lazım kafes önteli ve çekmece yapan firmalar yaz çıkması lazım

Ata bey pvc kafes üreticileri çıkıyor. Pek yaralı bir şey bulamadım...

(11.02.2013, Saat:18:15)001melih001 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: altı nasıl bir foto ?

Melihcim foto çekemiyorum şu an, ama kastedilen plastik çekmeceli olan kısım, maşayla tutturulan yer ...
Erkek (Pearl): Bey
Dişi (Lutino): Peri


Bilgi Güçtür...
Ara
 Konu: Cvp: Plastik Kafes Altlığı ...
 Tarih: 11.02.2013, Saat:18:30
#5
(11.02.2013, Saat:18:26)I.Alp Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(11.02.2013, Saat:17:02)xıdır Nickli Kullanıcıdan Alıntı: alp kardeş googlede olması lazım kafes önteli ve çekmece yapan firmalar yaz çıkması lazım

Ata bey pvc kafes üreticileri çıkıyor. Pek yaralı bir şey bulamadım...

(11.02.2013, Saat:18:15)001melih001 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: altı nasıl bir foto ?

Melihcim foto çekemiyorum şu an, ama kastedilen plastik çekmeceli olan kısım, maşayla tutturulan yer ...

kafes ne kadar fiyatı
Ara
 Konu: Cvp: Plastik Kafes Altlığı ...
 Tarih: 11.02.2013, Saat:18:39
#6
sahibinden.com da öntel yapanlar plastik tava vs.de yapıyorlar abi belki işine yarıyabilir
Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
Ara
 Konu: Cvp: Plastik Kafes Altlığı ...
 Tarih: 11.02.2013, Saat:19:33
#7
Melih kafesi 50 tl ye aldım. 40x50x80 cm ölçülerinde.

Sahibinden.com da da pek bir şey yok. Ne yaparım bilemedim şimdi ...
Erkek (Pearl): Bey
Dişi (Lutino): Peri


Bilgi Güçtür...
Ara
 Konu: Cvp: Plastik Kafes Altlığı ...
 Tarih: 12.02.2013, Saat:01:01
#8
kafesn bi resmni koysan nasıl olur?
 Konu: Cvp: Plastik Kafes Altlığı ...
 Tarih: 12.02.2013, Saat:01:24
#9
bunu kendinizde yapabilirsiniz bence Smile uygun ölçütlerde plastik levha bulabilirseniz güzel bir işçilikle yapılabilir
Ara
 Konu: Cvp: Plastik Kafes Altlığı ...
 Tarih: 12.02.2013, Saat:01:48
#10
al 50x60 ebatlarında bi plexi kendin yap zor bişe değil Smile
ÇİKO
Ara
 


Plastik Kafes Altlığı ... konusu
Plastik Kafes Altlığı ... Konusunun Linki Direk Link
Plastik Kafes Altlığı ... Konusunun HTML Kodu HTML Link
Plastik Kafes Altlığı ... Konusu BBCode Linki BBCode Link
Plastik Kafes Altlığı ... Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  kafes için bilgi Sezgincakir1 4 160 27.11.2016, Saat:19:43
Son Yorum: raifmeric
  Kafes içi görünüm ve eşyaları Beepz 7 363 25.11.2016, Saat:17:08
Son Yorum: GORAX
  Kafes düzeni , tünek tavsiyeleri... MrGrey 2 213 11.11.2016, Saat:20:52
Son Yorum: MrGrey
  Kafes tamamlandı. Eksik varsa yorumlarınızı bekliyorum h0llid4y67 3 181 10.11.2016, Saat:17:04
Son Yorum: GORAX
  Vision Hagen Kafes güzelmi L01 Abdullah38 6 273 09.11.2016, Saat:20:22
Son Yorum: Abdullah38
Question Boyalı kafes ve Kafes hakkında genel sorular. hsncanozgun 10 759 08.10.2016, Saat:22:13
Son Yorum: Hasan daglı
  Çift için kafes önerisi. mert1905x 10 449 06.10.2016, Saat:13:47
Son Yorum: mert1905x
  KAFES ÖNERİ RecruiT06 24 1,112 22.09.2016, Saat:16:21
Son Yorum: kutlu0686
  Mısır Granulu ve Kafes Düzenimle Alakali Görüşleriniz Nsp 12 887 09.09.2016, Saat:18:41
Son Yorum: Ragnar
  Arkadaşlar ben çelik yada demir dövme kafes kullanmıyorum nasıl sorunlarla karşılaşab malikşah 0 227 29.08.2016, Saat:10:01
Son Yorum: malikşah



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status