Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

nik35 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Peynir gibi tam ısırmalık :) Fakat...


 Konu: Peynir gibi tam ısırmalık :) Fakat...
 Tarih: 03.03.2012, Saat:21:33
#1
Arkadaşlar bugün İzmir kemeraltında öylesine arkadasımla geziyordum ki bi petshopa bakiim dedim muabbet kuşlarına bakarken bu gözüme takıldı çok hareketli deildi çok durgun da deil fakat tüylerinde bir gariplik var sanki yolunmuş yara almış gibiydi. Ben de dayanamadım aldım kurtarayım istedim onu ordan. Dişi veya erkek benm için farketmez ama sağlığı iyimidir vücudunun bazı yerlerinde tüyleri seyrek beni endişelendiriyor acaba yaş durumu nedir kaç aylıktır. yorumlarınızı bekliyorum...

scaled.php?server=7&filename=img0456l.jpg&res=medium
scaled.php?server=855&filename=img0458i.jpg&res=medium
scaled.php?server=267&filename=img0465m.jpg&res=medium
scaled.php?server=542&filename=img0464lj.jpg&res=medium
scaled.php?server=827&filename=img0463bb.jpg&res=medium
scaled.php?server=268&filename=img0462dp.jpg&res=medium
Flicker Lovebird--> Arda
Muhabbet K.--> Peynir
Ara
 Konu: Cvp: Peynir gibi tam ısırmalık :) Fakat...
 Tarih: 03.03.2012, Saat:22:03
#2
ayh çok tatlı hayırlı olsun allah uzun ömür versin (maşallah yaa Acik-agizli-gulumseme )
Ara
 Konu: Cvp: Peynir gibi tam ısırmalık :) Fakat...
 Tarih: 03.03.2012, Saat:22:06
#3
Hayırlı olsun iyi yapmışsınız almakla..Erkek ve 4-5 aylık falan olabilir tahminimce..Tüyleri de büyük ihtimalle kafeste ki diğer kuşlar tarafından yapılmış.Beslenmesine özen gösterirsen vitamin ve minarel takviyesi yaparsan güzel tüylere sahip olabilir.
Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!

Forum Kuralları
İlan Kuralları
Konu Açma Kuralları
 Konu: Cvp: Peynir gibi tam ısırmalık :) Fakat...
 Tarih: 03.03.2012, Saat:22:36
#4
(03.03.2012, Saat:22:06)Hülya Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hayırlı olsun iyi yapmışsınız almakla..Erkek ve 4-5 aylık falan olabilir tahminimce..Tüyleri de büyük ihtimalle kafeste ki diğer kuşlar tarafından yapılmış.Beslenmesine özen gösterirsen vitamin ve minarel takviyesi yaparsan güzel tüylere sahip olabilir.

zaten tüylerinde genel bi seyreklik var kafasının arkası falanda öyle tüyleri çok yumuşak yeni çıkmış gibi seyrek öbür kanadının üstündede tüy yok inceden çıkıyor gibi çok mu yavru acaba var ve ceresi su anda pembe renk. Hasta falan olmasın ya tedirginim su anda..
Flicker Lovebird--> Arda
Muhabbet K.--> Peynir
Ara
 Konu: Cvp: Peynir gibi tam ısırmalık :) Fakat...
 Tarih: 03.03.2012, Saat:22:40
#5
Hayırlı olsun yavrunuz inş kısa sürede sağlıklı gür tüylerine kavuşur
 Konu: Cvp: Peynir gibi tam ısırmalık :) Fakat...
 Tarih: 03.03.2012, Saat:22:41
#6
(03.03.2012, Saat:22:40)ßiLaL Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hayırlı olsun yavrunuz inş kısa sürede sağlıklı gür tüylerine kavuşur
teşekkürler saolun Smile

Flicker Lovebird--> Arda
Muhabbet K.--> Peynir
Ara
 Konu: Cvp: Peynir gibi tam ısırmalık :) Fakat...
 Tarih: 03.03.2012, Saat:23:09
#7
(03.03.2012, Saat:22:36)nik35 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: zaten tüylerinde genel bi seyreklik var kafasının arkası falanda öyle tüyleri çok yumuşak yeni çıkmış gibi seyrek öbür kanadının üstündede tüy yok inceden çıkıyor gibi çok mu yavru acaba var ve ceresi su anda pembe renk. Hasta falan olmasın ya tedirginim su anda..

Göz çevresinden anladığım üzere 4-5 aylık falan bence çok yavru değil ama dediğim gibi kafesteki diğer kuşlar tarafından hırpalanmış görüntüsü var tüyleri yeniden çıkıyordur ve çıkarda sorun olmaz.
Yumurta maması yapıp yedirin, yulaf verin, havuç rendeleyip yumurta mamasına karıştırın ya da sadece havuç verin, Avi-minarel, Avisol-B ve Avi-vit alın suyuna düzenli olarak ekleyin mesela pazartesi Avi-vit katın, salı-çarşamba normal su verin, perşembe Avisol-B verin, cuma normal su verin cumartesi Avi-minarel verin..Düzgün bir bakımla iyileşir herhangi bir rahatsızlığı yok gibi geldi bana görüntüsünden.
Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!

Forum Kuralları
İlan Kuralları
Konu Açma Kuralları
 Konu: Cvp: Peynir gibi tam ısırmalık :) Fakat...
 Tarih: 03.03.2012, Saat:23:16
#8
(03.03.2012, Saat:23:09)Hülya Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(03.03.2012, Saat:22:36)nik35 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: zaten tüylerinde genel bi seyreklik var kafasının arkası falanda öyle tüyleri çok yumuşak yeni çıkmış gibi seyrek öbür kanadının üstündede tüy yok inceden çıkıyor gibi çok mu yavru acaba var ve ceresi su anda pembe renk. Hasta falan olmasın ya tedirginim su anda..

Göz çevresinden anladığım üzere 4-5 aylık falan bence çok yavru değil ama dediğim gibi kafesteki diğer kuşlar tarafından hırpalanmış görüntüsü var tüyleri yeniden çıkıyordur ve çıkarda sorun olmaz.
Yumurta maması yapıp yedirin, yulaf verin, havuç rendeleyip yumurta mamasına karıştırın ya da sadece havuç verin, Avi-minarel, Avisol-B ve Avi-vit alın suyuna düzenli olarak ekleyin mesela pazartesi Avi-vit katın, salı-çarşamba normal su verin, perşembe Avisol-B verin, cuma normal su verin cumartesi Avi-minarel verin..Düzgün bir bakımla iyileşir herhangi bir rahatsızlığı yok gibi geldi bana görüntüsünden.
teşekkür ederim saolun Gulumseme

Flicker Lovebird--> Arda
Muhabbet K.--> Peynir
Ara
 Konu: Cvp: Peynir gibi tam ısırmalık :) Fakat...
 Tarih: 03.03.2012, Saat:23:47
#9
Hülya Abla söylenmesi gerekenleri söylemiş,Hayırlı Olsun Smile
Sorularınız İçin Lütfen Özel Mesaj Atmayınız, Uygun Başlık İle Uygun Katagoriye Konu Açarak Sorunuz.http://www.sultanpapaganlari.com/images/icons/uyari.gif

Bilgi-Kaynak Bkz: Özel Mesajlar Hakkında URL'ye Git
 Konu: Cvp: Peynir gibi tam ısırmalık :) Fakat...
 Tarih: 04.03.2012, Saat:00:13
#10
tüyler hastalıkla alakalı bi belirti deilse problem yok en kısa zamanda iyileşir Allahın izniyleWink saolun içimi rahatlattınız biraz da olsa Smile
Flicker Lovebird--> Arda
Muhabbet K.--> Peynir
Ara
 


Peynir gibi tam ısırmalık :) Fakat... konusu
Peynir gibi tam ısırmalık :) Fakat... Konusunun Linki Direk Link
Peynir gibi tam ısırmalık :) Fakat... Konusunun HTML Kodu HTML Link
Peynir gibi tam ısırmalık :) Fakat... Konusu BBCode Linki BBCode Link
Peynir gibi tam ısırmalık :) Fakat... Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  tıksırma hapşurma gibi ses hastalık mı ? Öznur PEHLİVAN 2 129 22.07.2016, Saat:21:44
Son Yorum: Öznur PEHLİVAN
  Kuşumun yanina eş almak istiyorum fakat yavrulamalarını istemiyorum Huseyinay 3 576 09.02.2015, Saat:14:51
Son Yorum: Huseyinay
  muhabbet kusum bebek gibi Grandyali 0 436 14.01.2015, Saat:00:42
Son Yorum: Grandyali
  Maviş hasta mı ? karnı içeri girmiş gibi Eski55 1 543 06.08.2014, Saat:01:40
Son Yorum: Sondefa1988
  Hayata yeniden gelmiş gibi... umayda 16 1,469 25.12.2013, Saat:15:27
Son Yorum: umayda
  Nefes alırken burnu tıkalı gıbı ses cıkarıyor kular15 9 1,998 20.07.2013, Saat:18:01
Son Yorum: kular15
  Sonunda istediğim gibi bir kafes buldum ve aldım :) ayşe-limon 27 2,847 22.04.2013, Saat:20:35
Son Yorum: Bgs
  mis gibi olduk:) paşamız:) sdnl 18 1,291 18.03.2013, Saat:23:40
Son Yorum: sdnl



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status