• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Peynir gibi tam ısırmalık :) Fakat...
#1
Arkadaşlar bugün İzmir kemeraltında öylesine arkadasımla geziyordum ki bi petshopa bakiim dedim muabbet kuşlarına bakarken bu gözüme takıldı çok hareketli deildi çok durgun da deil fakat tüylerinde bir gariplik var sanki yolunmuş yara almış gibiydi. Ben de dayanamadım aldım kurtarayım istedim onu ordan. Dişi veya erkek benm için farketmez ama sağlığı iyimidir vücudunun bazı yerlerinde tüyleri seyrek beni endişelendiriyor acaba yaş durumu nedir kaç aylıktır. yorumlarınızı bekliyorum...

scaled.php?server=7&filename=img0456l.jpg&res=medium
scaled.php?server=855&filename=img0458i.jpg&res=medium
scaled.php?server=267&filename=img0465m.jpg&res=medium
scaled.php?server=542&filename=img0464lj.jpg&res=medium
scaled.php?server=827&filename=img0463bb.jpg&res=medium
scaled.php?server=268&filename=img0462dp.jpg&res=medium

Flicker Lovebird--> Arda
Muhabbet K.--> Peynir
#2
ayh çok tatlı hayırlı olsun allah uzun ömür versin (maşallah yaa Acik-agizli-gulumseme )

#3
Hayırlı olsun iyi yapmışsınız almakla..Erkek ve 4-5 aylık falan olabilir tahminimce..Tüyleri de büyük ihtimalle kafeste ki diğer kuşlar tarafından yapılmış.Beslenmesine özen gösterirsen vitamin ve minarel takviyesi yaparsan güzel tüylere sahip olabilir.

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!

Forum Kuralları
İlan Kuralları
Konu Açma Kuralları
#4
(03.03.2012, Saat:22:06)Hülya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hayırlı olsun iyi yapmışsınız almakla..Erkek ve 4-5 aylık falan olabilir tahminimce..Tüyleri de büyük ihtimalle kafeste ki diğer kuşlar tarafından yapılmış.Beslenmesine özen gösterirsen vitamin ve minarel takviyesi yaparsan güzel tüylere sahip olabilir.

zaten tüylerinde genel bi seyreklik var kafasının arkası falanda öyle tüyleri çok yumuşak yeni çıkmış gibi seyrek öbür kanadının üstündede tüy yok inceden çıkıyor gibi çok mu yavru acaba var ve ceresi su anda pembe renk. Hasta falan olmasın ya tedirginim su anda..

Flicker Lovebird--> Arda
Muhabbet K.--> Peynir
#5
Hayırlı olsun yavrunuz inş kısa sürede sağlıklı gür tüylerine kavuşur

#6
(03.03.2012, Saat:22:40)ßiLaL Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hayırlı olsun yavrunuz inş kısa sürede sağlıklı gür tüylerine kavuşur
teşekkürler saolun Smile



Flicker Lovebird--> Arda
Muhabbet K.--> Peynir


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  kuşum kafes içinde uçacakmış gibi yapıyor paşa40 9 501 25.01.2017, Saat:14:00
Son Yorum: paşa40
  tıksırma hapşurma gibi ses hastalık mı ? Öznur PEHLİVAN 2 604 22.07.2016, Saat:21:44
Son Yorum: Öznur PEHLİVAN
  Kuşumun yanina eş almak istiyorum fakat yavrulamalarını istemiyorum Huseyinay 3 866 09.02.2015, Saat:14:51
Son Yorum: Huseyinay
  muhabbet kusum bebek gibi Grandyali 0 669 14.01.2015, Saat:00:42
Son Yorum: Grandyali
  Maviş hasta mı ? karnı içeri girmiş gibi Eski55 1 760 06.08.2014, Saat:01:40
Son Yorum: Sondefa1988
  Hayata yeniden gelmiş gibi... umayda 16 1,803 25.12.2013, Saat:15:27
Son Yorum: umayda
  Nefes alırken burnu tıkalı gıbı ses cıkarıyor kular15 9 2,609 20.07.2013, Saat:18:01
Son Yorum: kular15
  Sonunda istediğim gibi bir kafes buldum ve aldım :) ayşe-limon 27 4,121 22.04.2013, Saat:20:35
Son Yorum: Bgs
  mis gibi olduk:) paşamız:) sdnl 18 1,899 18.03.2013, Saat:23:40
Son Yorum: sdnl



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi