• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Paşa yıkandıktan sonra rahatsızlandı yardım lütfen
#1
nolur yardım edin dayım yıkadı çok kirliydi ayakları morardı uyuyo kendini salıyo çok korkuyorum ne yapalım nolur söyleyin

#2
(22.02.2012, Saat:22:15)paşam Adlı Kullanıcıdan Alıntı: nolur yardım edin dayım yıkadı çok kirliydi ayakları morardı uyuyo kendini salıyo çok korkuyorum ne yapalım nolur söyleyin
üşütmüş olabilirsiniz bulunduğu ortamı sıcak ve sabit tutmaya çalışın fotoğraf eklerseniz daha doğru önerilerde bulunabiliriz...


#3
bildiğiniz baygın yatıyo sadece nefes alıyo lütfen yardım

#4
(22.02.2012, Saat:22:17)paşam Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bildiğiniz baygın yatıyo sadece nefes alıyo lütfen yardım
bakın çok acil fotoğraflarını çekip koyarsanız doğru cevaplar verebiliriz böyle çok sağlıklı bir bilgi veremeyiz hemen fotoğraflarını çekip koyunuz...



#5
Okan'a katılıyorum hemen resim ekle, bu saatte mi yıkadı ne zaman yıkadı nasıl yıkadı bir yıkama ile anlattığın gibi olmaz ayrıntıları belirt bize yardımcı olalım

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!

Forum Kuralları
İlan Kuralları
Konu Açma Kuralları
#6
Ciğerlerine su kaçmış olabilir.Organlarda morarma sebeplerinden biridir çünkü.Tabi ne şekilde yıkandığı da önemli ...

Erkek (Pearl): Bey
Dişi (Lutino): Peri


Bilgi Güçtür...


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sultan Papağanım Hasta Lütfen Yardım Eder misiniz? ogz24 15 365 25.06.2017, Saat:03:24
Son Yorum: ogz24
  Acil yardım hasan2577 5 113 19.06.2017, Saat:20:20
Son Yorum: Mazi86
  nolur yardım,çıldırıcam, sultanlarımda bitlenme :( üstelik birde yavruda da var melodi0704 5 93 19.06.2017, Saat:01:15
Son Yorum: sultancik34
  Papağanımın Parmağı Kapıya Sıkıştı, Acil Yardım asilgungor 8 206 07.06.2017, Saat:15:33
Son Yorum: CansuHakan
Exclamation Yardım edin Papağanımın kanadı iyileşmiyor. mcCicikuş 5 150 30.05.2017, Saat:14:03
Son Yorum: SedatCengaver
  Yardım Hıçkırığa benzer tuhaf bir şey CansuHakan 16 308 28.05.2017, Saat:14:29
Son Yorum: CansuHakan
  sultan papağanı hastalığı acil yardım bekliyorum reqq123 3 164 12.05.2017, Saat:22:50
Son Yorum: Ayşe32
  ARKADAŞLAR ACİL LÜTFEN YARDIM EDİN KORKUYORUM xylongju01 4 188 03.05.2017, Saat:10:04
Son Yorum: ElestiriBey
  ACİL YARDIM!!! Sürekli kabarık bir şekilde uyku halinde ve halsiz Gezgin 2 181 23.04.2017, Saat:22:43
Son Yorum: MİÇO129
  Papaganım sürekli uyuyor Yardım!! Delikaptan 4 526 21.04.2017, Saat:17:26
Son Yorum: Hür



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi