Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

hsn1212 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Papağının Cinsiyeti Nedir ?


 Konu: Papağının Cinsiyeti Nedir ?
 Tarih: 20.04.2013, Saat:11:56
#1
Yeni aldığım sultan papağanının cinsiyetini bilmiyorum birde size danışmak istedim alırken erkek ve 50 günlük olarak aldım ne kadarı doğrudur yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.

otf1cp.jpg
2ughtw3.jpg
2rctn50.jpg
Ara
 Konu: Cvp: Papağının Cinsiyeti Nedir ?
 Tarih: 20.04.2013, Saat:12:12
#2
bilgi bankasına bak dostum oradan kendin tahmin yürütebilirsin bir nevi DodgyDodgy
Ara
 Konu: Cvp: Papağının Cinsiyeti Nedir ?
 Tarih: 20.04.2013, Saat:12:16
#3
yüzü sarı renk olup açılırsa erkektir tek tip ötüyorsa dişi melodik ise erkektir
Ara
 Konu: Cvp: Papağının Cinsiyeti Nedir ?
 Tarih: 20.04.2013, Saat:12:31
#4
Daha Çok Küçük Yavru Bir Cinnamon Smile Erkekliği Dişiliği Tüy Dökümünde Yüzü Sararırsa Erkek Yoksa Dişidir.Tüy Dökmeden Melodik Öttüğünü Duyarsan Erkek Tek Öterse Dişidir.Bu Kuş Daha Önceki Bir Konudada Vardı Sanırım GulumsemeDodgy
Ara
 Konu: Cvp: Papağının Cinsiyeti Nedir ?
 Tarih: 20.04.2013, Saat:13:15
#5
evt oncekı konularada sordum ama net bı cevap alamadım bnde bu konulara bıraz dıkkat eden bırısıyım alırken bana erkek dedıler bnde onu araştırmaya calısıyorum ama net bı cvp alamadım hala
Ara
 Konu: Cvp: Papağının Cinsiyeti Nedir ?
 Tarih: 20.04.2013, Saat:15:12
#6
net olarak sultanlar cok zor anladilan turlermis yanilmalar olabiliyor en guclu tahminler melodik otusleriyle belli ediyor kendini tabi kusunuz eger iki ayligi gecmemisse otusude tam oturmamis olabilir video otusunu yuklemeniz gerekir otmuyorsa netten sesler dinletince otuyorlar kolay gelsinn ..
Ara
 Konu: Cvp: Papağının Cinsiyeti Nedir ?
 Tarih: 20.04.2013, Saat:15:30
#7
(20.04.2013, Saat:15:12)şubat Nickli Kullanıcıdan Alıntı: net olarak sultanlar cok zor anladilan turlermis yanilmalar olabiliyor en guclu tahminler melodik otusleriyle belli ediyor kendini tabi kusunuz eger iki ayligi gecmemisse otusude tam oturmamis olabilir video otusunu yuklemeniz gerekir otmuyorsa netten sesler dinletince otuyorlar kolay gelsinn ..

valla benim dinletmedğim ses kalmadı hayvanın gıkı çıkmıyo yaa bende de lutino var internetten bütün papağan seslerini dinlettim ben artık ötmeye başlıcam ama kuş ötmüyo kuş kendini başka bi maymun zannediyo galiba sadece maymunluk yapıyo SmileSmileSmileSmileBlankBlankBlankBlank
Ara
 Konu: Cvp: Papağının Cinsiyeti Nedir ?
 Tarih: 20.04.2013, Saat:17:02
#8
bu cinnamon degil. pied
Ara
 


Papağının Cinsiyeti Nedir ? konusu
Papağının Cinsiyeti Nedir ? Konusunun Linki Direk Link
Papağının Cinsiyeti Nedir ? Konusunun HTML Kodu HTML Link
Papağının Cinsiyeti Nedir ? Konusu BBCode Linki BBCode Link
Papağının Cinsiyeti Nedir ? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Cinsiyeti ve yaşı nedir? mavilya 32 750 7 saat önce
Son Yorum: mavilya
  sizce cinsiyeti nedir disi diye getrdim suphelenmeye basladm hdr942 2 59 Bugün, Saat:01:21
Son Yorum: sezer Bey
  Lutino cinsiyet nedir ? kursaddcandann 11 361 Dün, Saat:21:14
Son Yorum: BirYabancı
  Cinsi nedir dogan3455 6 121 19.01.2017, Saat:23:34
Son Yorum: dogan3455
  Cinsiyeti konusunda yardım lütfen. Delikaptan 30 648 18.01.2017, Saat:19:29
Son Yorum: Delikaptan
  Cinsleri nedir dogan3455 0 64 16.01.2017, Saat:16:58
Son Yorum: dogan3455
  Cinsiyetleri nedir dogan3455 9 194 16.01.2017, Saat:16:34
Son Yorum: blackwhite
  Sizce cinsiyetleri nedir yardimci olurmusunuz dogan3455 4 127 15.01.2017, Saat:11:10
Son Yorum: candark4349
  Öncelikle merhaba kuşumu yeni aldım.Cinsiyet ve yas konusunda fikirleriniz nedir? seffduman 2 84 13.01.2017, Saat:10:32
Son Yorum: seffduman
Fikir Sultan papağanlarımın cinsiyeti? feso 4 178 11.01.2017, Saat:23:23
Son Yorum: feso



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status