Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

sarphell avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- papaginim neden ötmuyor


 Konu: papaginim neden ötmuyor
 Tarih: 26.04.2013, Saat:01:45
#1
Merhaba arkadaslar, 3 aydir papaginimla birlikteyiz bir nebzede olsa kendime alistirdim benden korkmuyor elime cikiyor elimden yem yiyor ama nedense hic otmuyor sultanim sesini cikartmiyor netten disi sultan otusu aciyorum o zaman otuyor kisa bi sure cinsiyetini kestiremiyorum bu otusunden. Ne yapmam lazim tecrubeli arkadaslar yardimlarinizi bekliyorum.
 Konu: Cvp: papaginim neden ötmuyor!!!
 Tarih: 26.04.2013, Saat:01:56
#2
Dişi sultan ötüşü açtığınızda ne tür bi ötüş yapıyo ? Tek cırt bi sesmi yoksa azda olsa melodilimi
 Konu: Cvp: papaginim neden ötmuyor!!!
 Tarih: 26.04.2013, Saat:01:57
#3
kuşunuz dişi olabilir dişiler sadece tek tip öterler curk curk tarzında sadece erkekler melodik ötüşler yapar resim video filan yüklerseniz daha sağlıklı bilgi alırsın
Çilek - Lutino - Dişi
Rikiboy - Albino - Erkek
Mario - Albino - Dişi
Gomez - White Face heavy Pied -Erkek

 Konu: Cvp: papaginim neden ötmuyor!!!
 Tarih: 26.04.2013, Saat:02:15
#4
dişiler genelde pek ötmüyorlar belki dişidir
 Konu: Cvp: papaginim neden ötmuyor!!!
 Tarih: 26.04.2013, Saat:08:49
#5
Bi kuş ötmüyorsa, ortama alışmadığı veya huzursuz olduğu içindir. Öten kuş, mutlu kuştur...
 Konu: Cvp: papaginim neden ötmuyor!!!
 Tarih: 26.04.2013, Saat:08:54
#6
Mehmet bey fotoğraf ve video yüklerseniz yardımcı olmamız kolaylaşır..
'' Söz Bitti Şimdi Susma Zamanı ! ''
 Konu: Cvp: papaginim neden ötmuyor!!!
 Tarih: 26.04.2013, Saat:11:10
#7
akşam foto ve video yükleyeceğim. aldığım yer erkek demişti ama sanırım dişi netten dişi sesi açtığımda ona karşılık veriyor curuk curuk ediyor ötusunu gizliyormu acaba dişiye karşılık verıyorsa erkektir diye düşünüyorum, erkek ötusu açtığımda sesini çıkartmıyor buda erkek olduğu yönündeki sezgilerimi güçlendiriyor.
 Konu: Cvp: papaginim neden ötmuyor!!!
 Tarih: 26.04.2013, Saat:11:12
#8
kardeş yanlız oldularmı çok ses çıkartmaz...
 Konu: Cvp: papaginim neden ötmuyor!!!
 Tarih: 26.04.2013, Saat:11:24
#9
evet gun içerisinde yalnız kalıyor cinsiyet tespiti yapabilsem yanına eş alıcam da akşam inş. forumdaki arkadaşların yardımıylada bu işe bir sonuç getirmeyi planlıyorum.
 Konu: Cvp: papaginim neden ötmuyor!!!
 Tarih: 26.04.2013, Saat:11:34
#10
(26.04.2013, Saat:11:24)sarphell demiş ki: evet gun içerisinde yalnız kalıyor cinsiyet tespiti yapabilsem yanına eş alıcam da akşam inş. forumdaki arkadaşların yardımıylada bu işe bir sonuç getirmeyi planlıyorum.
inşallah akşam çözüme kavuşur bazı türlerlerin dış görünüşünden anlaşılır cinsiyetleri bazılarınkide sadece ötüşler ayırt edilebilir
Çilek - Lutino - Dişi
Rikiboy - Albino - Erkek
Mario - Albino - Dişi
Gomez - White Face heavy Pied -Erkek

 


papaginim neden ötmuyor konusu
papaginim neden ötmuyor Konusunun Linki Direk Link
papaginim neden ötmuyor Konusunun HTML Kodu HTML Link
papaginim neden ötmuyor Konusu BBCode Linki BBCode Link
papaginim neden ötmuyor Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Neden kur otusu yapmiyor ? Erdi154 4 197 21.02.2017, Saat:18:14
Son Mesaj: raifmeric
  papağanım neden tüm vaktini bir örtünün içinde geçiriyor TahinPekmez 3 230 18.02.2017, Saat:00:03
Son Mesaj: Eminepelin
  Neden böyle yapıyor? pırpır 2 229 24.12.2016, Saat:21:46
Son Mesaj: pırpır
  Dişinin yanına aldığım erkek ötmüyor? kerata 2 232 07.12.2016, Saat:19:34
Son Mesaj: kerata
Resim Kuşum otmuyor Leyla 65 1 239 04.12.2016, Saat:10:02
Son Mesaj: leventkerem
  sultan papağanım hiç ötmüyor Fahrist 6 730 12.08.2016, Saat:11:01
Son Mesaj: Fahrist
  Bu neden böyle yapıyor ? ynskc 5 842 03.01.2016, Saat:13:10
Son Mesaj: nomercy
  sizce bu ötüsler neden bl0ody41 8 1,289 20.12.2015, Saat:23:43
Son Mesaj: SedatCengaver
  Sultan papağanım ötmüyor Gogopesttgo 8 1,295 29.09.2015, Saat:00:52
Son Mesaj: Gogopesttgo
  Sultan Papağanım ötmüyor? CemalCTN 3 1,150 17.09.2015, Saat:15:13
Son Mesaj: power875



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status