• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
papagansız kaldık bari kafes boş kalmasın dedik :D
#1
papagansız kaldık bari kafes boş kalmasın dedik süs tavugun bir tek civcivini digerli dövüyo bizde kafese kattık alıştı yerine bagırı ötüyo elini atıncada ii ıssırıyo kekiyo ama çan sesinden korkuyo alışır ama kuş yeminide yiyo Yakında çekirdege alışır TAMAM Acik-agizli-gulumsemeDDDD

Resim : dr7mf.jpg

#2
süpermiş

evcilleşince ses alıştırmalarına başlarsın. diş gıcırdatıyomu uykusu gelince? Acik-agizli-gulumseme

Allah Sultan Papağanlarımızla Muhabbetimizi Bozmasın
.......................... ve ................................
Sultanlarımızın İniş Takımlarına Zeval Vermesin İnşallah Clap

... Heart Sultan ' Hacı ŞakiR ' Heart ...
( Lutino, Yaklaşık 1 Yaş )
#3
Alıştırrız Hepsine Ya Belki Konuşur Bile Acik-agizli-gulumsemeAlkisAlkisClapclap:

#4
Smile kafesin hikmetiyle olur inşallah

zaten kafese yakışmış civcivi bi ibiği eksik. büyüyene kadar takılır orda

Allah Sultan Papağanlarımızla Muhabbetimizi Bozmasın
.......................... ve ................................
Sultanlarımızın İniş Takımlarına Zeval Vermesin İnşallah Clap

... Heart Sultan ' Hacı ŞakiR ' Heart ...
( Lutino, Yaklaşık 1 Yaş )
#5
tebrik ederim güzel bi çalışma kuşunuz kafesine gagasını tıktık larsa eş estiyor demektir imal etmeyinSmile

#6
bu tip, sultan olsa cinsi ne olurdu dersiniz. ?

ilk tahmin benden. ultra deep black perdeli ayak baby face

Allah Sultan Papağanlarımızla Muhabbetimizi Bozmasın
.......................... ve ................................
Sultanlarımızın İniş Takımlarına Zeval Vermesin İnşallah Clap

... Heart Sultan ' Hacı ŞakiR ' Heart ...
( Lutino, Yaklaşık 1 Yaş )


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  saldırgana kafes mocococo 4 170 13.04.2017, Saat:09:53
Son Yorum: Ayşe32
  Kafes kan dolu (Acil bilginize ihtiyacım var) erenturut 2 429 14.06.2016, Saat:13:41
Son Yorum: BeYaZKiN
  kafes uygunmu ? R!DV4N 5 568 04.04.2016, Saat:18:36
Son Yorum: O5man
  Kafes ve genel sorunlar Havalı cakıl 4 569 10.03.2016, Saat:19:01
Son Yorum: Havalı cakıl
  Kafes Eğitimi ve kafesten çıkarma serkan5938 7 1,022 11.09.2015, Saat:17:12
Son Yorum: maximusti
  selam arkadaşlar büyük salma kafes arıyorum okyanustr 0 657 30.06.2014, Saat:16:48
Son Yorum: okyanustr
  yuvarlak kafes çapkın063 7 1,255 26.04.2013, Saat:11:16
Son Yorum: çikoo
  merhabalar bizde katılalım dedik. ottoman 11 1,522 22.02.2013, Saat:19:49
Son Yorum: tatar-serhat
  El Yapımı kafes yapmak istiyorum? VForVendetta 9 2,097 14.09.2012, Saat:15:56
Son Yorum: beyza67



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi