Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Mybestpetshop
konviva avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- papağanlarıma kafes için yardım..


 Konu: papağanlarıma kafes için yardım..
 Tarih: 16.04.2013, Saat:19:46
#1
Arkadaşlar hepinize merhaba benim bir çift cennet papağanım var halihazırda olan kafesimi bir kuş için yetecek büyüklükte almıştım,
yanına eş alınca kafes küçük gelmeye başladı.. Bana bir çift cennet papağanı için varsa uygun fiyatlı bi kafes önerir misiniz? Veya diğer
bir seçenek kendim yapabilirim ölçülerini marangoza verip 3 tarafı kapalı tek tarafı açık olacak şekilde açık olan yere de bi ön tel sipariş
edip yapabilirim. Sizce hangisi daha mantıklı bu kafesle ilgili her ne fikriniz tecrübeniz varsa öğrenmek isterim yardımcı olursanız
sevinirim kolay gelsin..
Ara
 Konu: Cvp: papağanlarıma kafes için yardım..
 Tarih: 16.04.2013, Saat:19:52
#2
http://www.petsatis.com/?urun-8236-imac-...afesi.html

çokk rahat ederler bu kafesin pirinç ini ben kullanıyorum sehpası
var sehpası ortadan ikiye ayrılıyor üst üste koyulup küçük birşey olur üst dahil 3 kapısı
var biri sürgülü 4 yemlik yeri var 3 tane tünek veriyorlar temizliği aşırı basit harika . kesinlikle tavsiye ederim Smile
Pied Pearl =PAŞA= ♂ Erkek

http://i48.tinypic.com/x3bbqr.jpg Wink
Ara
 Konu: Cvp: papağanlarıma kafes için yardım..
 Tarih: 16.04.2013, Saat:19:52
#3
(16.04.2013, Saat:19:46)konviva Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar hepinize merhaba benim bir çift cennet papağanım var halihazırda olan kafesimi bir kuş için yetecek büyüklükte almıştım,
yanına eş alınca kafes küçük gelmeye başladı.. Bana bir çift cennet papağanı için varsa uygun fiyatlı bi kafes önerir misiniz? Veya diğer
bir seçenek kendim yapabilirim ölçülerini marangoza verip 3 tarafı kapalı tek tarafı açık olacak şekilde açık olan yere de bi ön tel sipariş
edip yapabilirim. Sizce hangisi daha mantıklı bu kafesle ilgili her ne fikriniz tecrübeniz varsa öğrenmek isterim yardımcı olursanız
sevinirim kolay gelsin..

Bu Sizin Seçiminize Kalmış Bir Durumdur Smile
Hani Normal Kafes Alacaksanız Yatay Telli Kafesleri Tercih Etmeniz Gerekmektedir Smile
Ama Marangoza Yaptıracağınız Tek Tarafı Açık Olacaksa Ben Normal Kafes Alın Derim . . .
Çünkü Ahşap Olan Kısımlarını Temizlemesi Zor Olacaktır.Ayrıca Koku Yapma İhtimali Yüksek.
Oysa Diğer Kafesin Temizliği Daha Kolay Olacaktır.Seçim Size Aittir Karşınıza Çıkabilecek Durumlar Bunlar Smile
Ara
 Konu: Cvp: papağanlarıma kafes için yardım..
 Tarih: 16.04.2013, Saat:19:55
#4
benim cennetlerde gördüğüm kafes genelde çift hane alıp aradaki bölemeleri çıkarıyorlar.paralel uçtukları için yüksek kafes tercih etmeyin derim ben
Ara
 Konu: Cvp: papağanlarıma kafes için yardım..
 Tarih: 16.04.2013, Saat:19:59
#5
N11.comdaki papağan kafesi

290 o kafese vermektense 269 bu kafese vermenizi öneririm.
Ara
 Konu: Cvp: papağanlarıma kafes için yardım..
 Tarih: 16.04.2013, Saat:20:03
#6
bence cennetlere çok fazla bu kafesler siz enine büyük bir kafes alın boyuna uzun olanların alt kısımları kullanılmıyor .cennetler paralel uçar
Ara
 Konu: Cvp: papağanlarıma kafes için yardım..
 Tarih: 16.04.2013, Saat:21:36
#7
Arkadaşlar tavsiyeleriniz ve paylaştığınız fikirleriniz için teşekkür ederim ancak 250 lira gibi rakamlar benim için fazla.. Ancak kendim ahşaptan kafes yapmaktan da vazgeçtim Smile 77*41*41 salma tipi ortadan bölmeli bi kafesi 60 tl ye buldum fiyat uygun diye düşünüyorum sanırım onu alacağım..
Ara
 Konu: Cvp: papağanlarıma kafes için yardım..
 Tarih: 17.04.2013, Saat:00:01
#8
en iyisini yamışsınız.ortadan bölmeyi cıkarttınızmı büyür iç hacmi
Ara
 Konu: Cvp: papağanlarıma kafes için yardım..
 Tarih: 17.04.2013, Saat:09:48
#9
Ortadaki bölmesi yok zaten ben ölçülere uygun bi kontraplak kestirmeyi düşünüyorum inşallah yavrular olunca takar iki kafes şeklinde kullanırım inşallah..
Ara
 Konu: Cvp: papağanlarıma kafes için yardım..
 Tarih: 17.04.2013, Saat:10:19
#10
temizliğini sağlayabileceksen kendin yapsan daha güzel olur forumumuzda maykicam (Ufuk abi) nin yaptığı kafese bir bak istersen http://www.sultanpapaganlari.com/konu-ka...zayni.html
'' Söz Bitti Şimdi Susma Zamanı ! ''
 


papağanlarıma kafes için yardım.. konusu
papağanlarıma kafes için yardım.. Konusunun Linki Direk Link
papağanlarıma kafes için yardım.. Konusunun HTML Kodu HTML Link
papağanlarıma kafes için yardım.. Konusu BBCode Linki BBCode Link
papağanlarıma kafes için yardım.. Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Sad Sultan papağanım değişik harekletler yapıyor lütfen yardım video var etka07 3 121 24.02.2017, Saat:17:23
Son Yorum: raifmeric
  Çift Sultan İçin Geniş Üretim Kafesi ünal64 2 117 19.02.2017, Saat:23:54
Son Yorum: ünal64
  A10 Kafes hakkında Koala 1 176 11.02.2017, Saat:16:24
Son Yorum: newceri
  oyun alanı gibi kafes ve önerileriniz nil sip 2 235 10.02.2017, Saat:18:50
Son Yorum: nil sip
  kafes tülü ne alternatif fikir burak0699 4 245 13.01.2017, Saat:22:12
Son Yorum: burak0699
  kafes için bilgi Sezgincakir1 4 379 27.11.2016, Saat:19:43
Son Yorum: raifmeric
  Kafes içi görünüm ve eşyaları Beepz 7 623 25.11.2016, Saat:17:08
Son Yorum: GORAX
  Kafes düzeni , tünek tavsiyeleri... MrGrey 2 473 11.11.2016, Saat:20:52
Son Yorum: MrGrey
  Kafes tamamlandı. Eksik varsa yorumlarınızı bekliyorum h0llid4y67 3 414 10.11.2016, Saat:17:04
Son Yorum: GORAX
  Vision Hagen Kafes güzelmi L01 Abdullah38 6 495 09.11.2016, Saat:20:22
Son Yorum: Abdullah38



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status