Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

ilker-_-35 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Papağanımın Yaş ve cinsiyeti


 Konu: Papağanımın Yaş ve cinsiyeti
 Tarih: 11.02.2013, Saat:18:52
#1
BU CİNSİYET için SES Videosu :



Bu da YAŞ için RESİM:
[Resim: 10hsmes.jpg]
[Resim: 2vv023d.jpg]
 Konu: Cvp: Papağanımın Yaş ve cinsiyeti
 Tarih: 11.02.2013, Saat:19:37
#2
1 yaşında gibi ama gagayı da koyarsam abi daha net anlaşılır, dişi gibi alalı ne kadar oldu yani eve alıştımı alıştıysa dişi alışmadıysa daha anlaşılmaz. Cünkü eve alışmayan bazı sultanlar dişi gibi öter.
 Konu: Cvp: Papağanımın Yaş ve cinsiyeti
 Tarih: 11.02.2013, Saat:19:41
#3
1 yaslarinda gibi evet ama net fotolar lazim bu arada sanirim biraz tedirgin olmus ki en yukege cikmis ;d orfdaki tedirginlik otusu gibi geldi bana eger size tam alismadiysa bir sure daha salmayin
-Internetten bir kur otusu videosu acin gece vakti sessizken taklit ederse erkek tir zaten
 Konu: Cvp: Papağanımın Yaş ve cinsiyeti
 Tarih: 11.02.2013, Saat:19:59
#4
Evet biraz tedirgin bencede, ben fazla bişey bilmiyorum ama yaşından filan anlarım.
 Konu: Cvp: Papağanımın Yaş ve cinsiyeti
 Tarih: 11.02.2013, Saat:20:06
#5
arkadaşlar gerekenleri söylemiş ek olarak tünekleriniz kuşunuzun ayağına uygun değil bulabilirseniz biraz daha kalın olanlarından ayarlayın ayrıca kafesinizin altı tam belli olmuyor ama ızgaranızda yok gibi
Bir gün kıyamet kopar çöker karanlık
ALLAH bizi affetmez çok günah aldık
Sevenler ayrılamaz,bir plan yaptık
Tüm ÇARŞI cehenneme kombine aldık.


Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!
 Konu: Cvp: Papağanımın Yaş ve cinsiyeti
 Tarih: 12.02.2013, Saat:19:16
#6
Daha önce salondaydı orda heryeri biliyo ama benim odama aldım burda daha yeni bizim yanımıza falanda geliyo öyle çekinme durumuda yok bide hep o tünekte bn yeni fotolar koyayım en iyisi

[img][Resim: fog9dy.jpg][/img]
[img][Resim: k1glx.jpg][/img]
[img][Resim: k1gmy.jpg][/img]
 Konu: Cvp: Papağanımın Yaş ve cinsiyeti
 Tarih: 12.02.2013, Saat:20:18
#7
8 ay ve 1 yaş arasında gibi dediğim gibi.
 Konu: Cvp: Papağanımın Yaş ve cinsiyeti
 Tarih: 12.02.2013, Saat:20:21
#8
dişi olduğu kesin mi ya erkek diye çok umutlanmıştım Smile
 Konu: Cvp: Papağanımın Yaş ve cinsiyeti
 Tarih: 12.02.2013, Saat:20:27
#9
Kaç gün oldu alalı ona göre yorum yapıcam.
 Konu: Cvp: Papağanımın Yaş ve cinsiyeti
 Tarih: 12.02.2013, Saat:21:07
#10
kuşumun yaşı ve cinsiyeti hakkında bilgi verebilirmisiniz [Resim: 2z3q3ic.jpg]
 


Papağanımın Yaş ve cinsiyeti konusu
Papağanımın  Yaş ve cinsiyeti Konusunun Linki Direk Link
Papağanımın  Yaş ve cinsiyeti Konusunun HTML Kodu HTML Link
Papağanımın  Yaş ve cinsiyeti Konusu BBCode Linki BBCode Link
Papağanımın  Yaş ve cinsiyeti Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  yaşı ve cinsiyeti hakkında yardım lütfen ! toğrulca 16 366 26.03.2017, Saat:22:57
Son Mesaj: GORAX
  Kendi yavrumun cinsiyeti nedir ? ofcelen 8 244 21.03.2017, Saat:09:58
Son Mesaj: ofcelen
  Yeni Sultanım Hakkında Mutasyonu ve Cinsiyeti Yardım Bekliyorum Abdullah A. 24 581 19.03.2017, Saat:01:40
Son Mesaj: Abdullah A.
  sultanımın cinsiyeti hakkında yardım bird1 0 115 17.03.2017, Saat:17:51
Son Mesaj: bird1
  Kuşun Cınsıyetı ve Yaşı Konusunda yardım Tufanerkol 4 146 17.03.2017, Saat:14:30
Son Mesaj: Emrullah
  Kuşumun yaşı ve cinsiyeti hakkında yardım edebilir misiniz? aysee 9 240 13.03.2017, Saat:21:46
Son Mesaj: altinkilici
  Sultan papagani cinsiyeti bakabilirmisiniz disimi Serdarhant 1 102 11.03.2017, Saat:23:19
Son Mesaj: raifmeric
  Cinsiyeti nedir sizce ? slhgnss 14 404 11.03.2017, Saat:23:18
Son Mesaj: slhgnss
  Cinsiyeti ve yasi hakkinda yardimci olur musunuz sewal37 13 506 11.03.2017, Saat:12:59
Son Mesaj: Alperen8
  sultan papağanımın cinsiyeti hakkında bilgi toğrulca 5 163 06.03.2017, Saat:17:39
Son Mesaj: toğrulca



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status