• Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Papağanımın Eğitimi Hakkında?
#1
16 gündür orçun benimle yaklaşık 3 aylık ve hala bi parça ürkeklik var elimden yem yiyor yalnız ben ona uzatıyorum o gelmiyor geldiği günden bu yana hiç tıslamadı arada gaga gıcırdatıyor o da mutlu olduğunu gösteriyormuş bi kaç defa çekirdek verirken ısıracak gibi yaptı ama sadece gaga üstüyle vurdu elime sizce elimi uzatıp ele çıkarma eğitimine başlamalımıyım ısırmasından falan ürmüyorum çekincem yok ama sadece geriler diye korkuyorum şimdiden tşkler Gulumseme

Alkis var ol orçun reyiz Alkis
#2
Sen eline alıştırma eğitimi vermezsen o senin elinin güvenilecek bir şey olduğunu öğrenemez. İlk başlarda tabi çekinecektir elinden ama amaç zaten bu çekinmeyi ortadan kaldırmak. Elinden yem yiyor zaten, çekinme süresi uzun sürmez. Sen bekledikçe alıştırma süren de uzar, hala yavruyken öğretmeye başla bence.

#3
(23.03.2012, Saat:15:29)sohreto Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sen eline alıştırma eğitimi vermezsen o senin elinin güvenilecek bir şey olduğunu öğrenemez. İlk başlarda tabi çekinecektir elinden ama amaç zaten bu çekinmeyi ortadan kaldırmak. Elinden yem yiyor zaten, çekinme süresi uzun sürmez. Sen bekledikçe alıştırma süren de uzar, hala yavruyken öğretmeye başla bence.

benimde elime gelmiyo ama bugn ilk defa elimden yem yedi. elime gelmesini nasıl sağlıcam. ne tavsiye ediyosunuz. bnmkide 5 aylık falan. elimi uzatıyorum gelmiyo. elimle tutup kendim mi koyucam nasıl gelicek Acik-agizli-gulumseme

#4
daldarı gibi bir yemi önce bir elinizle ona ikram edin sonra o yerken yemi kendinize dogru hafifce cekin ve bir yandanda öbür elinizi alttan ama onun görebilecegi şekilden ayaklarına götürün yemi kendinize cekince almak için elinize cıkacaktır sonra havaya getirin elinizi kaldırın yanı kuşu havaya o zaten elinizi görücektir ama siz yemi cekin ve elinizde dursun görsün sonra yemi avucunuza koyarak oraya cıkıp yemesini saglayın ama bu işlemi dışarıda yapın ve de bu işlemi yapmadan önce kafesteyken yem ikram edin ona

Aybars 16 Öğrenci
Evcillerim Acik-agizli-gulumseme pek değil ama Smile
20*20*20 Pterinochilus murinus (tarantula)
20*20*20 Lasiodora klugi (tarantula)
20*20*20 Brachapelma albicepas (tarantula)
30*30*30 Nano bitkili karides akvaryumu
100*40*60 Canlı doğuran Amerikan karışık Akvaryum
120*50*50 Bitkili Pirana akvaryumu (Natteri)
120*60*60 Tedy & Çapkın (Bearded dragon & Sakallı ejder)
#5
(23.03.2012, Saat:18:57)nexone Adlı Kullanıcıdan Alıntı: daldarı gibi bir yemi önce bir elinizle ona ikram edin sonra o yerken yemi kendinize dogru hafifce cekin ve bir yandanda öbür elinizi alttan ama onun görebilecegi şekilden ayaklarına götürün yemi kendinize cekince almak için elinize cıkacaktır sonra havaya getirin elinizi kaldırın yanı kuşu havaya o zaten elinizi görücektir ama siz yemi cekin ve elinizde dursun görsün sonra yemi avucunuza koyarak oraya cıkıp yemesini saglayın ama bu işlemi dışarıda yapın ve de bu işlemi yapmadan önce kafesteyken yem ikram edin ona

teşekkür ederim yarın denicem ..



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  En Etkili Papağan Evcilleştirme Yöntemi Perde Eğitimi AhmetŞ 16 2,879 29.06.2017, Saat:09:45
Son Yorum: ergousha
  Çift sultan eğitimi caglar87 1 96 21.06.2017, Saat:23:28
Son Yorum: SedatCengaver
  Perde eğitimi yöntemi hakkında Halilkaptan 1 144 05.06.2017, Saat:15:12
Son Yorum: SedatCengaver
  Gece eğitimi Hakang 4 196 09.05.2017, Saat:09:26
Son Yorum: Ayşe32
  Sultan Papağanımın evcilleşmesi hakkında önerileriniz lütfen Ksenon 6 485 24.04.2017, Saat:00:06
Son Yorum: Ksenon
  Perde eğitimi sultan papağnına zarar verir mi Erdem91 3 363 08.04.2017, Saat:00:10
Son Yorum: HarunÇ
  Odul ve komut egitimi ismailtura 5 483 26.02.2017, Saat:20:56
Son Yorum: ismailtura
  4 yaşında ki sultan papağanımın korkusu Emrahgep 9 595 16.02.2017, Saat:23:07
Son Yorum: Emrahgep
  Jako Eğitimi Nasil Yapacağım Alperen8 2 309 07.02.2017, Saat:23:19
Son Yorum: Alperen8
  Ele Çıkma Eğitimi Emrekara 15 1,371 30.01.2017, Saat:17:57
Son Yorum: Emrekara



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi