• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
papağanım yeminden başka bir şey yemiyor
#1
merhabalar, papağanımı alalı 1 aydan fazla bir süre oldu. bu süre içinde başka şeyler yedirme denemelerim oldu ancak hiç bi zaman yemedi. sürekli dal darı ve çekirdek yiyor. karışık yeminin içindeki cornflakes tipi şeylere bike dokunmuyor. karışık paket yem aldım ama kaptan sadece dal darıyı ve çekirdeği ayıklıyor. elma, havuç, marul gibi şeyler veriyorum onları yemeyi bırakın korkuyor bile Smile

sürekli çekirdek ve dal darıyla beslenmesi beni rahatsız ediyor. başka şeyler yemesi için ne yapmam gerek? ilk olarak ne vermeliyim ve nasıl bir yol izlemeliyim?

lutino dişi: zoe
pied erkek: fındık
#2
yemi bi müddet çıkarıp o zaman koyun sebze ya da meyveyi
bide benmki kırmızı bibere bayılıyor varsa deneyebilirsiniz

2 İngiliz Muhabbet (Badem&Çilek)
2 Sultan(Biber&Efe)
#3
öyle kıyamıyorum ama aç bırakıp zorlamak gibi oluyor. mandalla astım, yem kabına koydum elimden verdim yok hiç bir şekilde yemiyor. sanırım dediğiniz gibi tek çare çekirdekleri çıkarıp sebze koymak:/

lutino dişi: zoe
pied erkek: fındık
#4
şu an tek çare o gözüküor fazla tutmanıza gerek yok yemliği dışarda 1-2 saat yeterli olur sanırım yeri gelio çocukları da bu şekilde eğitioruz yemeğini yemeyen çocuk çok Smile
hem onun iyiliği için böyle düşünün Smile
inş kısa sürede sonuç alırsınız

2 İngiliz Muhabbet (Badem&Çilek)
2 Sultan(Biber&Efe)
#5
anladım, doğruSmile o zaman bugun başlıyorum. yemliğe çekirdek yerine sadece havuç ve biber koyacağım. bakalım neler olacak.

lutino dişi: zoe
pied erkek: fındık
#6
bu dönemlerde yem yemesi daha iyi aslında..yem onda yağ yapar ve bu yağ tabakası onu kışın sıcak tutar..kışın zaten çok çekirdek ve yem yerler bunun için ama yinede çekirdek yerine sade yem versenz daha iyi..o kafese astıklarınız mutlaka dikkatini çekecektir..severse yer sevmesse yemez..ama yazın sağlıklı ve dinç olması için yemliğini 1-2 saat çıkarın ki diğerlerinin farkına varsın..



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yemden başka bir şey yemiyor ezgiozdemir 1 103 17.06.2017, Saat:02:11
Son Yorum: SedatCengaver
  papağan yemi yemiyor Prmdkelif 6 346 02.04.2017, Saat:21:52
Son Yorum: Prmdkelif
  Meyve yemiyor Bekir Tuğbay 6 446 23.03.2017, Saat:15:29
Son Yorum: GORAX
  Yemin kabuğunu çıkartıyor yemiyor nil sip 7 344 25.01.2017, Saat:22:03
Son Yorum: paşa40
  Acill lütfen papağanım ishal oldu niloya 1 261 15.01.2017, Saat:00:32
Son Yorum: azadnil
Video sultan papağanım kaç aylık ve cinsiyeti nedir niloya 4 525 09.01.2017, Saat:23:21
Son Yorum: nilhan
  yemden başka bişey yediremiyorum niloya 4 303 05.01.2017, Saat:09:31
Son Yorum: soude
  Papağanım şekeri çok seviyor Poyraz23 7 407 29.12.2016, Saat:19:42
Son Yorum: maximusti
  Kuşum yemiyor papatyam12 3 345 16.12.2016, Saat:19:52
Son Yorum: papatyam12
  Papaganim tüylerini yoluyor!! bicirikkus 20 968 09.12.2016, Saat:09:39
Son Yorum: Baalzamon



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi