• 1 Oy - 5 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
papağanım tıslıyor ve bnden korkuyor ne yapmalıyım acil
#1
Exclamation 
Selam arkadaşlar bilginize sığınarak papağanım 5-6 gündür bnden korkuyor ve yemyemiyor elimden hiçbişi almıyor kafese yaklaşınca yere atıyor kendini ne yapmalıyım acil yardım edin !!! Huh
#2
bu durumda papağanın yaşı önemli büyük bir papağanın alışması zordur alışır da, ama hayvanlarımızın zamana ihtiyacı var sizi tanıması zarar gelmeyeceğini öğrenmesi gerek kafes dışından çiğdem vermekle ve ani hareketlerden kaçınarak başlangıç yapın bence
#3
Biraz zaman verin papağnınıza.Demekki size gelmeden önce ürkütülmüş.Bir süre kafesindeyken rahatsız etmeyin, hatta ilk aldığınızdan beri uygulamanız gerekirdi bunu.Yanında normal davranın sizi görsün ama üstüne gitmeyin.Size aldırmamaya başladığı zaman kafesine yavaşça yaklaşıp yumuşak bir sesle konuşun.Bu aşamaları geçtikten sonra kuşunuza yem verebilirsiniz elinizden ancak birden olacak şey değil Smile
Alıcı değilim bakınıyorum öyle.
#4
Sağalun ama çok tıslıyor ve yanına oturunca hemen ısırmayave yere atmaya başlıyo kendini

acaba eş alsam düzelirmi durumu
#5
(27.12.2011, Saat:15:22)tekinalp demiş ki: Sağalun ama çok tıslıyor ve yanına oturunca hemen ısırmayave yere atmaya başlıyo kendini

acaba eş alsam düzelirmi durumu

Eş alırsanız sizinle iletişim kurmasını ve size alışmasını unutun.Hele kuşunuz bu durumdayken.Dediğim gibi sabredin, bir anda olacak şey değil.1 hafta yaklaşmayın bile yanına kafesinde dursun öylece rahatsız etmeyin.Yavaşca yemini suyunu değiştirin bir zaman sonra tıslaması geçecektir.
Alıcı değilim bakınıyorum öyle.
#6
tmm ama ya bide tül var kafeste onu kaldırmalımıyım
#7
http://www.sultanpapaganlari.com/Konu-ev...gitim.html Buyrun inceleyin,

Birde Ricam sizin konunuzla alakasız konuların altına bu sorunuzu sormassınız sevinirim burdan devam edin konunuza...
Sorularınız için lütfen özel mesaj atmayınız. Uygun bir başlık ile uygun kategoriye konu açarak sorunuz. Unutmayın bilgi paylaştıkça çoğalır.
#8
Papağanınıza zaman verin, bu durumdayken size alışması uzun sürebilir. en azından 1 ay kadar elinizi sadece ona yem koymak için kullanın. sakın onu elinize almaya veya dışarıya çıkarmaya kalkmayın. Elinizi kafes içindeki ihtiyaçlarını karşılamak için sokun. İlk başlarda çırpınacaktır kafesin içinde. Elinizi bir anda çekerseniz ilerleme kaydedemezsiniz. Eğer ymini suyunu değiştirirken çırpınmaları durursa onu evcilleştirmeye başlayın. Evcilleştirme aşamaları sitemizde mevcut.
#9
walla ben bi iki gün başka odaya koydum az kullandığım bugün aldım adam olmuş Acik-agizli-gulumseme


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  ne yapmalıyım Ömer Faruk 2 145 17.04.2017, Saat:16:26
Son Mesaj: xkaan27x
  eve yeni gelen papağanım yardımm bird1 4 182 17.04.2017, Saat:10:39
Son Mesaj: bird1
  Yeni aldığım dişi sultan papağanım çok sessiz!!! SPEEDSTER 0 142 25.03.2017, Saat:01:05
Son Mesaj: SPEEDSTER
  Sultan papağanım çok korkak thorondor 1 225 20.02.2017, Saat:15:38
Son Mesaj: raifmeric
  Sultan papağanım yanımda uyumuyor Fmc25 7 299 05.02.2017, Saat:21:37
Son Mesaj: Haluké
  Sultan papağanım ötmüyo Aysu01 8 435 28.01.2017, Saat:21:17
Son Mesaj: AhmetŞ
  Sultan Papağanlarım benden korkuyor ne yapmalı? candark4349 3 371 27.11.2016, Saat:21:34
Son Mesaj: mutan
  Papağanım çok korkak tıslıyor ve kaçıyor Poyraz23 6 601 26.11.2016, Saat:14:42
Son Mesaj: GhettoBird
  Sultan 2 aydır bende sürekli çığlık atıyor ne yapmalıyım? Kdrakgnc 3 416 09.11.2016, Saat:18:16
Son Mesaj: emrah.b
  Kedim papaganim a nasıl alisicak LimonluKek 24 2,180 01.11.2016, Saat:20:36
Son Mesaj: Bağlamatör



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi