Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Ugber avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Papağanım Rafi kaçtı:((moralim cok bozuk


 Konu: Papağanım Rafi kaçtı:((moralim cok bozuk
 Tarih: 14.03.2012, Saat:21:39
#1
İl dısına çıktık onuda götürdük bıZ olmayınca yem yemiyo diye... Dönüşte kafesin ustu açıldı dustu arabadan inerken, kahretsinki oda kaçtı aksam diye panikledi konmadan uçtu sonrada kayboldu.. Sitenin çatılarına baktık ama yokSad(( soğukta donacak umarım bı balkona gider gözlerim şişti aglamaktanSad((
 Konu: Cvp: Rafi kaçtı:((moralim cok bozuk
 Tarih: 14.03.2012, Saat:21:40
#2
Geçmiş olsun çok kötü bir durum umarım dediğiniz gibi bir yer bulabilir kendineConfused
Alıcı değilim bakınıyorum öyle.
 Konu: Cvp: Rafi kaçtı:((moralim cok bozuk
 Tarih: 14.03.2012, Saat:21:45
#3
Evet ya cok kötü aklımdan cikmiyo kafesi balkona koyduk belki gelir umut isteSad
 Konu: Cvp: Rafi kaçtı:((moralim cok bozuk
 Tarih: 14.03.2012, Saat:21:53
#4
Balkona çıkıp seslenin arada. Benim muhabbetim kafesi yere düşünce kaçmıştı, saatlerce dolandık, tam pes edip oturduk şansımı denemek için tekrar ıslık çaldım, karşı siteden sesi geldi. Hemen gittik tabi almaya. Kafesinden korktu girmedi, omzumuzda eve kadar geldi. Ama tabi bahsettiğim olay gündüz oldu. Kapıcı falan varsa söyleyin sorsun komşulara. Umarım bulursunuz...
 Konu: Cvp: Rafi kaçtı:((moralim cok bozuk
 Tarih: 14.03.2012, Saat:22:07
#5
Gece olması cok kötü iste.. Okdar yükseğe uctuki gece olunca gözden kayboldu çağırdım ama karanlık diye panikledi.. Alttan tutsaydın keske kendimi suçluyorumSad((of ya
Off ya hava buz gibi
 Konu: Cvp: Rafi kaçtı:((moralim cok bozuk
 Tarih: 15.03.2012, Saat:00:26
#6
olacağı varmış ben bir ay içinde iki kuşumu kaçırdım bir tanesi resmimdeki halen aklımdan çıkmadı . acını anlıyorum ama yapacak bişey yok ALLAH ona iyi bakacak birilerine denk getirsin .
 Konu: Cvp: Rafi kaçtı:((moralim cok bozuk
 Tarih: 15.03.2012, Saat:00:52
#7
Çok üzüldüm gercekten cok kotu bır durum Sad
OopsÜzülme der Mevlana ; İstediğin bir şey olmuyorsa;
---------------------------------Ya daha iyisi olacağı için yada gerçektende olmaması gerektiği için olmuyordur.
Karizma


Pied: Cabbar Dipsiz
 Konu: Cvp: Rafi kaçtı:((moralim cok bozuk
 Tarih: 15.03.2012, Saat:01:00
#8
böyle şeylerde tek çare gittigi yeri izlemek yorulup konuyorlar biyere biz belki kırk defa kacırdık aynı kuşu ben kacırmıyorumda annem cok deli edıyo benı dikkat etmıo yaşlıda biraz ama bizimki gidiyo konuyo biyere gidip alıyoruz bıkere 3 -4 gün bulamadık komsunun evının camını tıklatmıs kadın eve almış bizde saga sola duyurduk kadın bizim kacırdıgımızı duymus getırdı bize ama dedigim gibi bitane yenı eve getırmıstım o gitti onu bulamadım bıdaha eger alışık kuşşa evlere giriyor ama hala evcil degılse sorun olur. inş sizinkide komşulardadır ve geri gelir. bide biz alıştırdık kacarsa havluya kızııyor genelde annem basına havluyu alınca sinirlenıo saldıryo hemen gelıo o iyi oldu havlu yu görünce basımızda gerı gelıo ama dedigim gibi evcillikle alakalı bi durum bu allah yardım etsin bende çok aglamıştım
 Konu: Cvp: Cvp: Rafi kaçtı:((moralim cok bozuk
 Tarih: 15.03.2012, Saat:01:46
#9
(15.03.2012, Saat:01:00)gamzeliadu demiş ki: böyle şeylerde tek çare gittigi yeri izlemek yorulup konuyorlar biyere biz belki kırk defa kacırdık aynı kuşu ben kacırmıyorumda annem cok deli edıyo benı dikkat etmıo yaşlıda biraz ama bizimki gidiyo konuyo biyere gidip alıyoruz bıkere 3 -4 gün bulamadık komsunun evının camını tıklatmıs kadın eve almış bizde saga sola duyurduk kadın bizim kacırdıgımızı duymus getırdı bize ama dedigim gibi bitane yenı eve getırmıstım o gitti onu bulamadım bıdaha eger alışık kuşşa evlere giriyor ama hala evcil degılse sorun olur. inş sizinkide komşulardadır ve geri gelir. bide biz alıştırdık kacarsa havluya kızııyor genelde annem basına havluyu alınca sinirlenıo saldıryo hemen gelıo o iyi oldu havlu yu görünce basımızda gerı gelıo ama dedigim gibi evcillikle alakalı bi durum bu allah yardım etsin bende çok aglamıştım

arzu hanım keşke bende sizin kadar sanslı olsaydım Sad ama bizim ev biraz yüksekçe bir konumda önümüz açık kuşum gözlerimin önünde belkide kilometrelerce uzağa gitti :S
 Konu: Cvp: Rafi kaçtı:((moralim cok bozuk
 Tarih: 15.03.2012, Saat:09:48
#10
Bende sansiZim heralde gece diye bı an kaybettim.. Okadar yükseğe uçması cok Şaşırttı zaten 5 katlı apartmanın en tepesine çıktı.. Zor ki ne zor gece boyu uyumadım.. Evcildi ama cok korkakti kuşlardan bile korkuyodu biraz ucunca nefes nefese kaliyodu havada buz gibi umarım bisey olmamistirda bi balkona konmustur...
Ya bisey sorucam birde böyle soğuk havalara açlığa dayanamaz dimi disardaydaysa
 


Papağanım Rafi kaçtı:((moralim cok bozuk konusu
Papağanım Rafi kaçtı:((moralim cok bozuk Konusunun Linki Direk Link
Papağanım Rafi kaçtı:((moralim cok bozuk Konusunun HTML Kodu HTML Link
Papağanım Rafi kaçtı:((moralim cok bozuk Konusu BBCode Linki BBCode Link
Papağanım Rafi kaçtı:((moralim cok bozuk Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Yeni aldığım dişi sultan papağanım çok sessiz!!! SPEEDSTER 0 69 25.03.2017, Saat:01:05
Son Mesaj: SPEEDSTER
  Sultan papağanım çok korkak thorondor 1 163 20.02.2017, Saat:15:38
Son Mesaj: raifmeric
  Sultan papağanım yanımda uyumuyor Fmc25 7 245 05.02.2017, Saat:21:37
Son Mesaj: Haluké
  Sultan papağanım ötmüyo Aysu01 8 357 28.01.2017, Saat:21:17
Son Mesaj: AhmetŞ
  Papağanım çok korkak tıslıyor ve kaçıyor Poyraz23 6 538 26.11.2016, Saat:14:42
Son Mesaj: GhettoBird
  Kedim papaganim a nasıl alisicak LimonluKek 24 2,061 01.11.2016, Saat:20:36
Son Mesaj: Bağlamatör
  Sultan Papağanım yerinde durmuyor. Beepz 7 627 29.10.2016, Saat:11:21
Son Mesaj: lCnsnRl
  Yeni aldığım albino papağanım elimi fena ısırıyor? lCnsnRl 1 250 28.10.2016, Saat:14:22
Son Mesaj: UltrAslan58
  papağanım çok hareketli Grixx 7 568 07.06.2016, Saat:17:28
Son Mesaj: Symbiote
  yeni evcilleşmemiş papağanlarım kafeslerinden kaçtı aslansaray 6 591 08.04.2016, Saat:09:23
Son Mesaj: aslansaray



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status