Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

barkin avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- papağanım ısırıyor ama bir garip.


 Konu: papağanım ısırıyor ama bir garip.
 Tarih: 10.09.2011, Saat:10:27
#1
ya benimki elimde falanda olsa kafeste de olsa gagasına hafif dokunduğumda ısırıyor ama tam bir ısırma değil. sadece ağzını açıp gagasının uçlarını dokunduruyor. bende elimi çekmeden ''hımmm'' yaptığımda duruyor. ona haksızlık mı ediyorum. oyun falan mı oynuyor Acik-agizli-gulumseme
Alkis
 Konu: Cvp: papağanım ısırıyor ama bir garip.
 Tarih: 10.09.2011, Saat:12:42
#2
(10.09.2011, Saat:10:27)barkin demiş ki: ya benimki elimde falanda olsa kafeste de olsa gagasına hafif dokunduğumda ısırıyor ama tam bir ısırma değil. sadece ağzını açıp gagasının uçlarını dokunduruyor. bende elimi çekmeden ''hımmm'' yaptığımda duruyor. ona haksızlık mı ediyorum. oyun falan mı oynuyor Acik-agizli-gulumseme

bu davranışın amacı ısrmak ama tam bir ısırma değilSmile..bi bakıma ısıracağını belli ediyor yani blörf yapıyor diyebiliriz.papağan elinize de çıksa kendine dokundurtmayabilir.tüylerine vs. dokunmaya kalktığınızda bu hareketi yapar.yani bi bakıma dokunmanıza engel oluyor da diyebiliriz.ısırmaya kalktıığında elinizi çekerek ona hayır deyin ve sakince bidaha gagasına dokunun...ama hiçbir zaman ona bağırmayın ve ceza vermeyin,yoksa daha da hırçınlaşacaktır...
 Konu: Cvp: papağanım ısırıyor ama bir garip.
 Tarih: 11.09.2011, Saat:11:29
#3
teşekkürler dikkate alacağım Acik-agizli-gulumseme bir şey daha sormak istiyorum. son zamanlarda kafesten falan çıkardığımda gayet iyi omzuma, elime falan çıkıyor ama her onu aldığımda kaşınıyor. dolabın üzerine çıktığında veya kafesteyken falan kaşınmyor sadece ben alınca kaşınıyor. ne yapıyor benden huylanıyor mu? Acik-agizli-gulumseme
Alkis
 Konu: Cvp: papağanım ısırıyor ama bir garip.
 Tarih: 11.09.2011, Saat:11:57
#4
bu huylanma değil,ve özellikle sizin yanınızdayken kaşındığını sanmıyorum..kaşınırken çığlık atma vs. gibi sesler çıkarmıyorsa normaldir.zaten sultanlar gün içinde sık sık tüyleriyle uğraşırlar..kaşınmaya engel olarak bahçe fısfısıyla fazla abartmadan onu serinletmeni öneririm..ve bitlenme için de avisprey kullanabilirsin.
 Konu: Cvp: papağanım ısırıyor ama bir garip.
 Tarih: 11.09.2011, Saat:12:01
#5
yok ya özellikle dikkat ediyorum. kafeste öyle takla falan atarken alıyorum ve hemen sırt tarafını kaşıyor. tüylerini falan yolmuyor ama kaşıyor. kafese geri bıraktığımdaysa kaşınmaya devam etmiyor. :S şaşırdım.
Alkis
 Konu: Cvp: papağanım ısırıyor ama bir garip.
 Tarih: 11.09.2011, Saat:12:06
#6
bu kaşınmalar çok normal..endişelenecek bir durum yok..bu davranışın birçok sebebi olabilir ama yapmasının hiçbir olumsuz yönü yok merak etmeyin günün çoğunluğu tüyleriyle uğraşır zaten..benimkide kafesten çıkardığımda tüyleriyle uğraşıyor,kafeste yapmıyor bunu mesela...hem bahsettiğiniz tam olarak kaşınma değil..tüylerinin aralrını açıyor ve düzeltiyor..hiçbir sorun yok bu davranıştaSmile
 Konu: Cvp: papağanım ısırıyor ama bir garip.
 Tarih: 11.09.2011, Saat:12:15
#7
peki teşekkürler Smile
Alkis
 


papağanım ısırıyor ama bir garip. konusu
papağanım ısırıyor ama bir garip. Konusunun Linki Direk Link
papağanım ısırıyor ama bir garip. Konusunun HTML Kodu HTML Link
papağanım ısırıyor ama bir garip. Konusu BBCode Linki BBCode Link
papağanım ısırıyor ama bir garip. Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Yeni aldığım dişi sultan papağanım çok sessiz!!! SPEEDSTER 0 36 Bugün, Saat:01:05
Son Mesaj: SPEEDSTER
  Sultan papağanım çok korkak thorondor 1 160 20.02.2017, Saat:15:38
Son Mesaj: raifmeric
  Sultan papağanım yanımda uyumuyor Fmc25 7 240 05.02.2017, Saat:21:37
Son Mesaj: Haluké
  Sultan papağanım ötmüyo Aysu01 8 354 28.01.2017, Saat:21:17
Son Mesaj: AhmetŞ
  Papağanım çok korkak tıslıyor ve kaçıyor Poyraz23 6 536 26.11.2016, Saat:14:42
Son Mesaj: GhettoBird
  Kedim papaganim a nasıl alisicak LimonluKek 24 2,052 01.11.2016, Saat:20:36
Son Mesaj: Bağlamatör
  Sultan Papağanım yerinde durmuyor. Beepz 7 618 29.10.2016, Saat:11:21
Son Mesaj: lCnsnRl
  Yeni aldığım albino papağanım elimi fena ısırıyor? lCnsnRl 1 246 28.10.2016, Saat:14:22
Son Mesaj: UltrAslan58
  papağanım çok hareketli Grixx 7 564 07.06.2016, Saat:17:28
Son Mesaj: Symbiote
  yeni aldım papağan çok ısırıyor rqadu 9 723 15.04.2016, Saat:17:33
Son Mesaj: markymark



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status