Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

enverkamil avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- papağanım ishal oldu ve dengede duramıyor


 Konu: papağanım ishal oldu ve dengede duramıyor
 Tarih: 02.09.2012, Saat:16:24
#1
arkadaşlar kuşum bikaç gündür ishaldi ve halsizdi.dün ishal ilacı aldım verdim içti suyu ama bugün daha kötü oldu dengesini sağlayamıyor napmam lazım yardım edin lütfen
Ara
 Konu: Cvp: acil yardım arkadaşlar
 Tarih: 02.09.2012, Saat:16:29
#2
aynı durum bende de vardı ishal ilacı vermeye devam edin . avidiare ishal ilacı kullanın markasız veya bilinmeyen ürünleri alıp hayvanı daha cok hasta etmeyin . zaten dedigim ilacın ölcegi fln var her gün 2.5 ölcek vereceksiniz . ölcekte 2.5 5 7 diye var 2.5 doldurup dökün suyuna . fazla vermeyin halsizlik yapıyor.

kesinlikle aldıgınız ürünün ''SON KULLANIM TARİHİNE'' bakın . mutlaka gecmemiş olsun gecmişse daha kötü yapar .

onun dışında haşlanmış princ ve patates vermeye calısın yer yemez o ayrı siz koyun tadına baksın en azından midesine insin o tat belki işe yarar .


kuşunuz iyileşecektir gecmiş olsun Smile


ilacın şekli budur baska ilac almanızı önermem marka gayet iyi ve güvenilir

http://www.petshop.com.tr/product_info.php?products_id=25506&osCsid=b733ntbl7h2scibbj9pterv425
Ara
 Konu: Cvp: acil yardım arkadaşlar
 Tarih: 02.09.2012, Saat:16:34
#3
bende avidiare aldım zaten galiba biraz çok verdim ondan oldu.. birden kötüleşti kuş dengesini sağlayamıyo şuan kafesin altına gazete serdim tellerde duramıyodu dinleniyo şimdi ne zaman kendine gelir
Ara
 Konu: Cvp: papağanım ishal oldu ve dengede duramıyor
 Tarih: 02.09.2012, Saat:16:43
#4
hemen ölmez korkmayın . biraz zaman alır iyileşmesi ilacı sakın fazla verme . kagıdında fazla verince sorun olmaz yazıyor ama oluyor denemedim ben . bekle biraz dediklerimi uygula ve kuşunla ilgilen sevgini göster
Ara
 Konu: Cvp: papağanım ishal oldu ve dengede duramıyor
 Tarih: 02.09.2012, Saat:16:46
#5
ilgileniyorum zaten ama kuş genelde durgun biraz.yavru oldugu için galiba. inşallah ölmez ya ilaçlı suyu aldım şimdi biraz kendine geline tekrara vercem işte
Ara
 Konu: Cvp: papağanım ishal oldu ve dengede duramıyor
 Tarih: 10.09.2012, Saat:13:32
#6
Arkadaşlar benimde dün aldığım kuş ishal şuan annemle ablam kuşun arkasını temizliyor arkasında dışkısı hep kurumuş bayaa bi dışkını aldık ıslak mendille poposu cok dolmuş şişmiş dün alırken böyle değildi eve getirdim soğukda almadı kutunun icinde getirdim ne yapmalaıyım az once aldığım yeri aradım haşlanmış patateş ver dedi .. aldığımdan beri telde duruyordu hiç inmedi su içmemiş yem yememiş çekirdek yememiş 2 kere kaka yapmış sıvı ve kaka karışımı ölürmü acaba daha dün aldım Sad rengide sarı cok güzel ..
Ara
 Konu: Cvp: papağanım ishal oldu ve dengede duramıyor
 Tarih: 25.09.2012, Saat:15:18
#7
benim kuş felç gecirdi bu ilaçlar yuzunden yem yerine somun içi verin beyler hasta felan olmaz !
Ara
 Konu: Cvp: papağanım ishal oldu ve dengede duramıyor
 Tarih: 25.09.2012, Saat:18:39
#8
haşlanmış patatesi içine biraz bebe busküvisi koyun elinizde varsa avivit vitamin onuda katıp iyice ezip lapa yapın ve bir çaytabağına yada yemliğe koyun siz bir parçasını elinizle vermeye çalışın maksat tadına baksın sevecektir iyi gelecekti ama hergün verin sadece birgün değil avidiare suluğuna katın ve avisol azına damlatın halsizliği için geçmiş olsun
 Konu: Cvp: papağanım ishal oldu ve dengede duramıyor
 Tarih: 25.09.2012, Saat:18:54
#9
arkadaşlar gerekeni demiş bu gibi durumlarda bir resim çok iyi olur...
 Konu: Cvp: papağanım ishal oldu ve dengede duramıyor
 Tarih: 25.09.2012, Saat:19:23
#10
İNŞALLAH GEÇER. BENİM ESKİ SULTANIM ATLATAMADI O HASTALIGI YUMURTA GİBİ ŞİŞİP DURUYODU KARNI.
ÖLDÜ...
antalya_0791, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 25.09.2011 tarihinde katılmıştır.
Ara
 


papağanım ishal oldu ve dengede duramıyor konusu
papağanım ishal oldu ve dengede duramıyor Konusunun Linki Direk Link
papağanım ishal oldu ve dengede duramıyor Konusunun HTML Kodu HTML Link
papağanım ishal oldu ve dengede duramıyor Konusu BBCode Linki BBCode Link
papağanım ishal oldu ve dengede duramıyor Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Önce ishal sonra sarı dışkı sonu ne olur Delikaptan 3 80 19.01.2017, Saat:11:54
Son Yorum: candark4349
  sultan papağanım çok durgun cemKiliic 6 1,000 14.01.2017, Saat:08:16
Son Yorum: ysr3899
  Papaganım sürekli uyuyor Yardım!! Delikaptan 3 91 13.01.2017, Saat:12:09
Son Yorum: murat3576
Sad Sultan Papağanım Öldü Ama Neden? konia 4 321 25.12.2016, Saat:12:40
Son Yorum: Muhammed emin
  İshaldi şimdi kireç gibi oldu candark4349 0 77 22.12.2016, Saat:14:02
Son Yorum: candark4349
  Sultan papağanım ayakta duramıyor Limo 6 359 16.12.2016, Saat:01:33
Son Yorum: kuralkan
  sultan papağanı titreme, ishal ve kabarıklık candark4349 13 514 07.12.2016, Saat:00:59
Son Yorum: mutan
Video Sultan papağanım poposunu kaşıyor(videolu) GhettoBird 12 338 26.11.2016, Saat:13:23
Son Yorum: mutan
  Sürekli ishal ve aşırı sıvı dışkılama wairhumer 3 219 21.11.2016, Saat:14:01
Son Yorum: wairhumer
  kuşum ishal ve halsiz bahat21 1 237 06.11.2016, Saat:22:10
Son Yorum: korsan81



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status