Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

qlcn_ avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Papağanda Tüy Dökümünde kanama olurmu?


 Konu: Papağanda Tüy Dökümünde kanama olurmu?
 Tarih: 03.08.2012, Saat:17:30
#1
arkadaşlar acil cevap verrsenz cok sevinicem konu başlıgı bulamadm artık.tüy değişimlerinde kanama olur mu ya işteydim ewe geldim şimdi kafesin her yeri kan olmuş kuyrugu da kanlı neresi kanıyo bakamadım rahat durmadı çok da zorlamak istemedim gagasıda hafif kanlı gibi kaşrken kanatırmı kendi keyfi iyi bi durgunluk yok kan da durmuş gibi çok panik yaptm ya nolur bi cevp yazın
 Konu: Cvp: ACİLL!!
 Tarih: 03.08.2012, Saat:17:37
#2
tüy değişiminde kanama olmaz acil bak incele hayvanı ciddi olabilir
 Konu: Cvp: ACİLL!!
 Tarih: 03.08.2012, Saat:17:42
#3
ya deme öyle canı acıyosa diye bakamıyorum ki tuttrmuyo kendini
 Konu: Cvp: ACİLL!!
 Tarih: 03.08.2012, Saat:17:46
#4
Geçmiş olsun gülcan hanım..acaba sultanınızın canını sıkan birşey olabilirmi yani strese grip kendi tüylerini yoluyorsa kanama olabilir.eğer böyleyse antibiyotik tedavisi uygulanmalı ve stresin kaynağı ne olduğu araştırılmalı...
Papağanlar ve güzel sesli kuşlar sözleri yüzünden hapsedilirler, aptal balıkçıl istediği gibi dolaşır; çünkü susmak en iyi politikadır...
 Konu: Cvp: ACİLL!!
 Tarih: 03.08.2012, Saat:17:55
#5
teşekkr ederim.bu gün biraz yalnız kaldı ögleden sonra 2-3 saat oda ama genelde duruyodu tüy yolmuyo pek kaşınırken döküyo genelde bi yere sıkıştrdı desem kafeste sıkıştrcak bi yer yok yaklaşk 6 aydır beraberiz ilk defa geliyo başımıza ne yapcağımı bilemiyorum ya
 Konu: Cvp: Papağanda Tüy Dökümünde kanama olurmu?
 Tarih: 04.08.2012, Saat:00:46
#6
telaşlancak bişey yoktur inş ama tedbiri bırakma derim acaba kan başka yerinden mi geliyor dışkını kontrol edin normalmi hareketlerine bak normalmi uyukluyormu diye eğer herşey normalse sorun yoktur belki kuruk kısmındaki tüyü kendi koparmıştır kökü kanamıştır birde tırnaklarına iyice bak tırnak kırımasından dolayıda olabilir
 Konu: Cvp: Papağanda Tüy Dökümünde kanama olurmu?
 Tarih: 04.08.2012, Saat:16:18
#7
ilginz için çok teşekkr ederim bi sorunumz kalmadı herşey cok normal kanadını ortasından ısırmış sanırım kökünden gelmiyodu cünkü kan.neyseki gecti yıkandı temizlendi çok iyi.
 Konu: Cvp: Papağanda Tüy Dökümünde kanama olurmu?
 Tarih: 04.08.2012, Saat:19:04
#8
eh geçmiş olun diyelimde o zaman yeni resimler bekleriz Smile
 


Papağanda Tüy Dökümünde kanama olurmu? konusu
Papağanda Tüy Dökümünde kanama olurmu? Konusunun Linki Direk Link
Papağanda Tüy Dökümünde kanama olurmu? Konusunun HTML Kodu HTML Link
Papağanda Tüy Dökümünde kanama olurmu? Konusu BBCode Linki BBCode Link
Papağanda Tüy Dökümünde kanama olurmu? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Sultan papaganımın suyuna portakal suyu katsam bi sakıncası olurmu ? emrahkolcu25 4 141 11.03.2017, Saat:01:09
Son Mesaj: emrahkolcu25
  2 Dişi 1 Erkek aynı Kafeste Olurmu ? Zemheri 7 574 25.07.2016, Saat:12:09
Son Mesaj: Zemheri
  papağanım 3 gün yanlız kalıcak problem olurmu ? batuhanlcv12 10 1,337 09.10.2015, Saat:08:48
Son Mesaj: HarunÇ
  2gun tek kalsabise olurmu journey 6 794 19.07.2015, Saat:00:28
Son Mesaj: samettt
  Tüy dökümünde uçamaması normal mi ? EfesHare 3 442 30.03.2015, Saat:16:43
Son Mesaj: Muncuk
  yurt dışından gelen sultan üretimde sıkıntı olurmu ? cengzz 2 885 27.02.2015, Saat:21:02
Son Mesaj: cengzz
  Kuşuma eş almak istiyorum yaş sorun olurmu Gakko 2 504 15.12.2014, Saat:19:11
Son Mesaj: Gakko
  Kuşuma eş almak istiyorum yaş sorun olurmu Gakko 2 590 15.12.2014, Saat:15:23
Son Mesaj: Gakko
  zararı olurmu ? PamukCapkın 3 548 24.09.2013, Saat:21:28
Son Mesaj: AhmetŞ
  tüy dökümünde nelere dikkat etmliyim. m.umut 6 950 23.04.2013, Saat:15:17
Son Mesaj: Bahadırr



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status