Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

isoguv avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Papağan seçimi


 Konu: Papağan seçimi
 Tarih: 01.02.2013, Saat:01:52
#1
Arkadaşlar merhaba. İlan vasıtasıyla sultan papağını satan biriyle tanıştım. 3 tane yavrusu var. Daha yuvadan atlamadılar sanırım yumurtadan çıkalı 1 ay olmuş. Yavrulardan bir tanesi lutino çok güzel fakat onu kendisine ayırmış satılık değilmiş. Diğer ikisi ise biri normal grey diğeri pearl seçim yapmakta çok kararsız kaldım. 80 TL ye veriyor. Benim istediğim ise lutino ve white face. Etrafımda da böyle iyi fiyata ev üretimi sultan bulabileceğimide sanmıyorum. Sizce ne yapmalıyım ikisinden birini almalı mıyım, yoksa sabredip lutino mu aramalıyım? Eğer alacaksamda hangisini alayım ? Grey mi daha değerli pearl mü? Son olarakta 16 şubat gibi yuvadan atlarlar dedi atladığı gibi mi alıyım yoksa bekleyeyim mi? Sanırım erkek dişi ayrımı da yapılmıyor, ileride kuşum dişi çıkarsa ne yapabilirim? Teşekkürler...
Ara
 Konu: Cvp: Papağan seçimi
 Tarih: 01.02.2013, Saat:02:57
#2
Kuslarin annesi babasi neymis onu ögren bi.
Ona göre cinsiyet tahmini yapilabilir.
Ara
 Konu: Cvp: Papağan seçimi
 Tarih: 01.02.2013, Saat:02:58
#3
Babası white face annesini unuttum
Ara
 Konu: Cvp: Papağan seçimi
 Tarih: 01.02.2013, Saat:03:03
#4
Annesinide ögrenmen lazim.
Tek babadan olmuyor malesef.
Ara
 Konu: Cvp: Papağan seçimi
 Tarih: 01.02.2013, Saat:03:06
#5
Yarın arayıp öğrenirim o zaman. Zahmet olmazsa diğer sorularıma da cevap verebilir misin? Teşekkürler.
Ara
 Konu: Cvp: Papağan seçimi
 Tarih: 01.02.2013, Saat:03:10
#6
Degerli olup olmicak bisey yok hocam.
Hepsi assa yukari 100 125 tl yani. Biri 100 tl olup digeri 1000 tl lik felan bi durum yok yani.
Tipi görüntüsü hangisi hosuna gidiyorsa onu alacaksin.
Illa lutino istiyorum diyorsan bekle, yok fark etmez alayim diyorsada al.
Yuvadan cikar cikmazda al, daha cabuk alisir sana o zaman.
Ara
 Konu: Cvp: Papağan seçimi
 Tarih: 01.02.2013, Saat:03:20
#7
(01.02.2013, Saat:03:10)lucky1905 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Degerli olup olmicak bisey yok hocam.
Hepsi assa yukari 100 125 tl yani. Biri 100 tl olup digeri 1000 tl lik felan bi durum yok yani.
Tipi görüntüsü hangisi hosuna gidiyorsa onu alacaksin.
Illa lutino istiyorum diyorsan bekle, yok fark etmez alayim diyorsada al.
Yuvadan cikar cikmazda al, daha cabuk alisir sana o zaman.

Değerliden kastım fiyat olarak değil, hangi tür daha nadir bulunur gibisinden. Ve türler arasında huy farkı oluyor mu yoksa sadece dış görünüş müdür? Siz olsanız grey mi pearl mü alırdınız?
Ara
 Konu: Cvp: Papağan seçimi
 Tarih: 01.02.2013, Saat:03:25
#8
sadece dış görünüş
 Konu: Cvp: Papağan seçimi
 Tarih: 01.02.2013, Saat:03:28
#9
Peki geleceği düşünürsek ileride mutlaka bi eş alacağım, yavruların daha çeşitli olması için hangisini almam daha mantıklı olur ?
Ara
 Konu: Cvp: Papağan seçimi
 Tarih: 01.02.2013, Saat:03:29
#10
ben bilmiyorum
 


Papağan seçimi konusu
Papağan seçimi Konusunun Linki Direk Link
Papağan seçimi Konusunun HTML Kodu HTML Link
Papağan seçimi Konusu BBCode Linki BBCode Link
Papağan seçimi Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  papağan zinciri nedir ? behlülbaba 3 131 13.11.2016, Saat:12:45
Son Yorum: behlülbaba
  Papağan titriyor rumeliruzgari 3 196 25.08.2016, Saat:23:09
Son Yorum: rumeliruzgari
  oyuncu papağan cinsi önerisi olan ? ahmet sultan 12 920 16.08.2016, Saat:11:42
Son Yorum: Cengizhan90
Heart Eş seçimi Hassas Mevzular :) fight_Aybars 2 212 26.07.2016, Saat:23:47
Son Yorum: Emirrr
  Eş seçimi Bhalef 0 168 24.06.2016, Saat:00:59
Son Yorum: Bhalef
  Yeni papağan sürekli uyur mu? DNSZ 1 374 22.05.2016, Saat:22:00
Son Yorum: Haluké
  forpus papağan kusefendisi 4 489 02.04.2016, Saat:06:40
Son Yorum: erkanmedeni®
  Yurt Dışından Büyük Papağan Getirtme İst_Enes 6 432 16.03.2016, Saat:21:46
Son Yorum: Haluké
  Dişi seçimi Onur Ermiş 3 373 30.01.2016, Saat:15:50
Son Yorum: Gökdeniz
  papağan kepeğinin insan sağlığına etkisi HarunÇ 8 1,026 04.01.2016, Saat:09:42
Son Yorum: HarunÇ



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status