Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Anket: 1. KİM OLUR
Bu anket kapalı.
MUSTAFA
35.71%
5 35.71%
AYDA
64.29%
9 64.29%
ONUR
0%
0 0%
BERKAN
0%
0 0%
Toplam 14 oylar 100%
* Bu ankete oy verdiniz. [Sonuçları Göster]

akdeniz06 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- O Ses Türkiye!!!


 Konu: O Ses Türkiye!!!
 Tarih: 18.02.2013, Saat:23:21
#1
son dakikalar millet. hadi herkes kendi 1.sini söylesinSmile
MUSTAFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA diyorumSmile
 Konu: Cvp: O Ses Türkiye!!!
 Tarih: 18.02.2013, Saat:23:23
#2
(18.02.2013, Saat:23:21)akdeniz06 demiş ki: son dakikalar millet. hadi herkes kendi 1.sini söylesinSmile
MUSTAFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA diyorumSmile
Kesinlikle mustafa birinci olmamalı....Zaten mustafadan sonrada o programın şeffaf bir program olduğundan şüphelenmeye başladım...Herkes farklı kategorilerde şarkılar söylerken mustafaya bir tek ahmet kaya şarkısı söyletiyorlar...zaten başkada bir parça söyleyemiyor..
 Konu: Cvp: O Ses Türkiye!!!
 Tarih: 18.02.2013, Saat:23:24
#3
Okan abiye katılıyorum bence Ayda olmalı
Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
 Konu: Cvp: O Ses Türkiye!!!
 Tarih: 18.02.2013, Saat:23:28
#4
ayda olmalı.isyan şarkısını çok iyi yorumladı.diğer şarkılarıda çok iyi yorumluyor.
 Konu: Cvp: O Ses Türkiye!!!
 Tarih: 18.02.2013, Saat:23:30
#5
ya bırakın allah aşkına. o kız türkçe söylemesin. gitsin arpça bile söylesin ama türkçe söylemesin ya. 2 kelimeyi bir araya getiremiyor zatenSmile)
 Konu: Cvp: O Ses Türkiye!!!
 Tarih: 18.02.2013, Saat:23:33
#6
(18.02.2013, Saat:23:30)akdeniz06 demiş ki: ya bırakın allah aşkına. o kız türkçe söylemesin. gitsin arpça bile söylesin ama türkçe söylemesin ya. 2 kelimeyi bir araya getiremiyor zatenSmile)

neden abi isyan ve evlerinin önünü gayet güzel söyledi. Mustafa ankaranın bağlarını söylerken dedıgı anlasılmıyordu abi hea Ahmet Kayadan söylerken cok zevk veriyor 1.de o olacak bence ama haketmiyor Smile
Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
 Konu: Cvp: O Ses Türkiye!!!
 Tarih: 18.02.2013, Saat:23:34
#7
Onur bence.

Olmasa bile gönlüm ondan yana.
 Konu: Cvp: O Ses Türkiye!!!
 Tarih: 18.02.2013, Saat:23:35
#8
emiiir o kız türkçe söylemesn diyorum o kadaRAcik-agizli-gulumseme az önce düet yaparken gördün işte. bi kelime söyleyim diye nasıl inceltiyo sesini. az daha ugrassa söyleyecek ama ugrasmıyo cnku iyiyim zaten diyo ve sallamıyo bence
 Konu: Cvp: O Ses Türkiye!!!
 Tarih: 18.02.2013, Saat:23:37
#9
Ben genele bakarım abi sesi güzel olan ve kulagı olan her türde her şekilde söyler aydan farklı farklı söyledi mustafa ise hep tek tip
Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
 Konu: Cvp: O Ses Türkiye!!!
 Tarih: 18.02.2013, Saat:23:38
#10
ayrıca hakim bey sarkısını ben hc dnlemezdm mustafadan önce. adam yorumculuğuylada konuşuyorSmile
 


O Ses Türkiye!!! konusu
O Ses Türkiye!!! Konusunun Linki Direk Link
O Ses Türkiye!!! Konusunun HTML Kodu HTML Link
O Ses Türkiye!!! Konusu BBCode Linki BBCode Link
O Ses Türkiye!!! Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Heart TÜRKİYE CUMHURİYETİ TAPUSU orhan afacan 0 109 06.03.2017, Saat:13:46
Son Mesaj: orhan afacan
  54. Ziraat Türkiye kupası şampiyonu Galatasaray Alpdna 0 402 27.05.2016, Saat:00:04
Son Mesaj: Alpdna
  Türkiye'nin Hayvan Platformu Alpdna 0 2,989 16.10.2015, Saat:22:39
Son Mesaj: Alpdna
  TÜRKİYE'DEKİ NADİR MUTASYONLAR AhmetŞ 14 2,126 21.12.2014, Saat:01:54
Son Mesaj: SedatCengaver
  Yetenek Sizsiniz Türkiye Papağanlar :) Alpdna 11 3,253 18.09.2014, Saat:23:59
Son Mesaj: hospital
  o ses Türkiye engelleri kaldıralım Murat1997 8 1,834 03.03.2013, Saat:10:27
Son Mesaj: İbrahimmm
  Benim Birincim Sensin ( O Ses Türkiye ) Jeren 39 4,828 19.02.2013, Saat:21:24
Son Mesaj: mutlukiraz



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status