• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nasıl olmuş yorumları lütfen :)
#1
Buda benim son yaptığım krakerler nası olmuş yorumları alalım bakalım Tongue Cafer çok beğendi çatır çatır yiyor Smile yanlız kısa bi not ikinciyi ben mısır unuyla yaptım ve yemini daha fazla koydum ilk yaptığımdan daha iyi oldu

YAPMADAN ÖNCE;

[Resim: vuzwo.jpg]

YAPDIKTAN SONRA ;

[Resim: 29pw9wy.jpg]
[Resim: igzzet.jpg]

VE BÜYÜK Bİ İŞTAHLA YERKEN Acik-agizli-gulumseme

[Resim: vpuhat.jpg]

ha bu arada içine birazcıkda çekirdek koydum Wink

#2
elinize sağlık, süper olmuş şahin abi yakında size katılacağım, bende yapacağım bunlardan Smile daha neler neler yapacağım, hepsi aklımda, hepsinin sırası var Smile

Başak Heart Şafak
#3
(03.02.2013, Saat:04:15)Dr.Sadık Ahmet demiş ki: şahin abi yakında size katılacağım, bende yapacağım bunlardan Smile daha neler neler yapacağım, hepsi aklımda, hepsinin sırası var Smile

yap tabi kardeşim iyi oluo hem ne olduğu belli sağlıklı oluo hemde insan kendini iyi hissedio Wink

#4
biz ; forumumuzdaki teorik bilgi, pratik görüntüleri ve tecrübe eserlerine hakim olup onları hayata geçirince içimizin rahat olduğu kadar bilinçli sultan severleriz Smile

bunu sitenin girişine yazdırsak mı ne Smile

neyse kısacası bir sultansevere de sultanına kendi elleri ile mama yapmak yakışır Smile

Başak Heart Şafak
#5
(03.02.2013, Saat:04:26)Dr.Sadık Ahmet demiş ki: neyse kısacası bir sultansevere de sultanına kendi elleri ile mama yapmak yakışır Smile

aynen öle kaardeşim çocugun gibi bakacaksın ona Smile pastalar yapıp börekler acacaksın :Smile

#6
sen pasta börek yapmış kadar olmuşsun abim Smile şanslı sultan Cafer Smile

Başak Heart Şafak


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Anne kuş ne yemeli?Arkadaşlar lütfen yardım edin. Oğluş ege 3 257 15.02.2017, Saat:09:52
Son Mesaj: AhmetŞ
  Acill lütfen papağanım ishal oldu niloya 1 171 15.01.2017, Saat:00:32
Son Mesaj: azadnil
  Yemler Sizce Nasıl ? Bağlamatör 3 368 24.11.2016, Saat:11:42
Son Mesaj: mutan
  yardım edin lutfen yavrular yumurtadan cıkamıyo seldatanem 5 510 30.05.2016, Saat:19:29
Son Mesaj: seldatanem
  nasıl beslemeliyim? kardan100 3 554 05.04.2016, Saat:09:39
Son Mesaj: gkhnsrydn
  Elle Besleme Lütfen Yardım Edin paşa3535 6 733 17.03.2016, Saat:21:40
Son Mesaj: paşa3535
  Kuşuma limon nasıl vermeliyim? Patron_izmir 5 602 03.03.2016, Saat:17:46
Son Mesaj: saymex
  Yem konusunda yardım lütfen ? Duygu_ 7 699 29.02.2016, Saat:21:58
Son Mesaj: Duygu_
  Sızce nasil.... lütfen bilgilerinizi paylaşin.... Cevdetefe54 2 456 27.02.2016, Saat:19:43
Son Mesaj: öztekin
  Aminosol vitamin nasıl kullanılmalı? Patron_izmir 2 605 23.02.2016, Saat:19:31
Son Mesaj: newceri



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi